Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, ovat todella isoja matseja. Olen oikein tyytyväinen, jos KuPS ja Inter hoitavat omat pelinsä. Realistisin tasapisteissä maalierolla voitettava on Oulu.Tänään kolme aika merkityksellistä matsia meidän kannalta.
lupi-jaro, lahi-kups ja oulu-inter. Kaikille kotijoukkueille sopii toivoa pistemenetyksiä.
Oulun uudelta stadikalta oli myös viime yöltä kuvaa ja vettä oli kentällä ns helvetisti.Toi oulun kenttä on ihan luokattomassa kunnossa
Mulla taas mennyt tuohon Karjalaiseen hermot ja otin kerrankin härkää sarvista ja ostin pisteillä Armahin kapteeniksi.Meni interin kierrätykseen maku ja tein viime hetkien vaihtoja, joista otin myös miinuspisteet sormille. Mutta armah (c) oli nyt ihan hyvä valinta tänään.
Siellä se Kaljalainen ensin tuhnuili, mutta heti perään käytti Interin sähläämisen ja kentän kunnon hyödykseen...Mulla taas mennyt tuohon Karjalaiseen hermot ja otin kerrankin härkää sarvista ja ostin pisteillä Armahin kapteeniksi.