Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vepsu ja gnistan tossa on vielä tähtäimessä.Gnistanin ohittaminen lienee meidän viimeinen oljenkorsi.
Inter varamiehisenä ja xG alle 0,1 ekalle jaksolle. Hyvää lupaa sun mielestä?Ai se peli loppui jo. Ei kai siinä sitten.
Ja teki näköjään parikin maalia heti kun en valinnut sitä kapteeniksi.Siellä se Kaljalainen ensin tuhnuili, mutta heti perään käytti Interin sähläämisen ja kentän kunnon hyödykseen...
Ei mitään kliinistä ollut tuossakaan, mutta maali mikä maali. Aika spesiaalia "futista" tänään oulussa.
Ja puhtaasti mestaruussarjan paikoista kilpaillessa ei toi oulun "karkaaminen" lopulta välttämättä haittaa. Oulun kaksi vikaa peliä runkosarjassa on muutenkin jaro ja sjk, eli nekään eivät vaikuta tuohon taistoon. Ja ovat todnäk oululle pisteitä tuovia pelejä muutenkin.Inter varamiehisenä ja xG alle 0,1 ekalle jaksolle. Hyvää lupaa sun mielestä?
Olen varmaan hölmö mutta voisiko joku viisaampi kertoa, mikä saa tekonurmen pinnan vaurioitumaan rankkasateella tuolla tavalla?Oulun uudelta stadikalta oli myös viime yöltä kuvaa ja vettä oli kentällä ns helvetisti.
Ja näköjään vettä tulee päivän puolella edelleen ihan kohtalaisesti. Voi mennä aika erikoispeliksi vielä tänään toi oulu-inter, jos luonnonnurtsin pinta ei vedä loputtomiin ja kentälle syntyy kunnon lätäköitä.
e. Uudella stadikalla näytti viime yönä siis tältä.
![]()
Noh, erään simulaattorin perusteella ollaan myös 2-1-0 saldolla yli 50% todennäköisyydellä 6 parhaan joukossa. Mutta joo, peli kerrallaan kannattaa mennä ja huomenna on vastus sarjataulukon kannalta sellainen, että pakko hakea voitto.Tilanne on Ilveksen kannalta edelleen selkeä. Kolme voittoa kolmesta pelistä on otettava. Se riittää ylempään jatkosarjaan. Mikään vähempi ei.
Ei kai siinä muuta ole kuin että pohja ei vedä eikä salaojat riitä, jos vettä tulee kerralla poikkeuksellisen paljon. En oo tosin ammattilainen, että joku tietävämpi korjatkoot faktat.Olen varmaan hölmö mutta voisiko joku viisaampi kertoa, mikä saa tekonurmen pinnan vaurioitumaan rankkasateella tuolla tavalla?
Kaikki matsiin huomenna!Noh, erään simulaattorin perusteella ollaan myös 2-1-0 saldolla yli 50% todennäköisyydellä 6 parhaan joukossa. Mutta joo, peli kerrallaan kannattaa mennä ja huomenna on vastus sarjataulukon kannalta sellainen, että pakko hakea voitto.
Joo minulle liian vaikeaa prosessoitavaa se miten toi pinta voi kulua noin. Miten tuon yleensä korjataan kuten Tammelassa hetki sitten?Ei kai siinä muuta ole kuin että pohja ei vedä eikä salaojat riitä, jos vettä tulee kerralla poikkeuksellisen paljon. En oo tosin ammattilainen, että joku tietävämpi korjatkoot faktat.
Yöllä tilanne oli parin tunnin päästä paljon parempi. Päätyrajan läheisyydessä vettä toki edelleen näkyy.
![]()
Niin sä tarkotit noita tummempia alueita? Mä en ajatellu, että ne olis kulumia vaan vielä vesilätäkköä ja kentän täyteaineita vähän kasaantuneina.Joo minulle liian vaikeaa prosessoitavaa se miten toi pinta voi kulua noin. Miten tuon yleensä korjataan kuten Tammelassa hetki sitten?
Nyt vaan turkulaiset tarkkana niiden alaspäin annettavien syöttöjen kanssa. Hyökkäyspäässä keskitykset ja erikoistilanteet näköjään toimii ihan hyvin.Oulunkia, peli tasan ja aloitetaan alusta