Veikkaus- sekä vihjeketju

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Lukolla kokoonpanohuolia ja Tapparalla melkein parasta jäällä ja varmaan lupa pelata niin että rytmi säilyy CHL-finaaliinkin asti:

1676554683864.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
HIFK - SaiPa tulosvedon vaihto on nyt 6900€
Kyllähän tää ihmisten pelaaminen nyt jotain jostain kertoo.
Screenshot_2023-02-17-15-49-46-37_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Täysin typerää ylipäätään pelata tuota HIFK - SaiPa peliä, mutta 3-0 tarjos kertoimeksi 33 ja tuskin se nyt ainakaan siitä putoaa tässä reilussa parissa tunnissa.
Screenshot_2023-02-17-16-05-58-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Aika kovaa kerrointa tarjolla Jypin suoralle voitolle. (5.1 nordibet)

Kuitenkin Konna sivussa ja Jyp taistelee vielä playoff-paikasta.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Tapparalla kasvojenpesun paikka tänään eikä kokoonpanoista tietoa, mutta eilinen saattaa painaa ja Sport osaa olla ilkeä vastus varsinkin nyt kun pelaa vain kunniasta. Tästä syystä tuplana lapulle Ipa ja Sport lähes 30 kertoimella :eek:
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Unibetilta saa Ipan mestaruudella vielä 7.00 kertoimen.
Objektiivisestikin ajatellen ihan pelattava.
Tappara 2.00, mikä on pienin mitä ikinä muistan.

E. Ja olikin tippunut heti perään 6.00
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 293
Täytyy huomiseen peliin laittaa Tapparan suoralle voitolle (2,75 Nordicbet), jotta Ilveksen runkosarjan voiton haaveet toteutuvat/säilyvät vikalle kierrokselle.

Mulla kun taitaa olla palstan huonoin osumaprosentti näissä vedonlyöntihommissa:)
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 782
Veikkaus tehnyt tosiaan selvän linjan muutoksen kun Ilves lähtee suosikkina huomenna vieraspeliin. Tästä voi vetää jo johtopäätöksen että mestarisuosikki numero uno on Pendon Ipa. Sitä harva tajuaa vieläkään.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Veikkaus tehnyt tosiaan selvän linjan muutoksen kun Ilves lähtee suosikkina huomenna vieraspeliin. Tästä voi vetää jo johtopäätöksen että mestarisuosikki numero uno on Pendon Ipa. Sitä harva tajuaa vieläkään.

Ei voi. Ilves on Veikkauksen suosikki huomiseen otteluun, muttei tule olemaan Veikkauksen mestarisuosikki. Tappara on edelleen rankingin ykkönen ja tulee olemaan pienimmässä kertoimessa sitten, kun Veikkaus julkaisee mestaruuskertoimensa - riippumatta siitä, mikä runkosarjan lopullinen järjestys on.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
Mulla kun taitaa olla palstan huonoin osumaprosentti näissä vedonlyöntihommissa:)

No en nyt tiedä - sattumalta Eetu Tuulolan maaliton putkikin katkesi sen kerran kun unohdin itse laittaa vetoa. :D

Mutta laitoin myös itse Tapparan suoralle voitolle rahaa, ehkä me yhteistyöllä saamme Ilveksen runkosarjan voittajaksi. Pitänee vielä ennen peliä laittaa noita Tapparan todennäköisempiä maalintekijöitä lapulle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Nyt mää tiedän mistä veikkaus saa kertoimensa.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös