Veikkaus- sekä vihjeketju

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 335
Maalintekijät tähän iltaan:

Koskiranta 10€ x 7.40 (Nordicbet)

Tukiainen 10€ x 5.70 (Nordicbet)
Bryggman 10€ x 4.50 (Paf/Unibet, kerroin pudonnut)

Ei välttämättä osu, mutta hakuina pitäisin näitä ihan hyvinä.
Ite laitan varmaan Koskirannan/Päkkilän.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Paljos oli tänään Tuulolan maalin kerroin, kun kasvattajaseura vastas?
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 167
Kemiläinen 10€ x 6.75

Olen tätä noin 5 kertaa kokeillut jo tällä kaudella. Tänään kun osut tolppien väliin, niin saan omani takaisin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 428
Hakulinen on kanssa 4.30 ja Karjalainen 4.70. Ihan kelpo kertoimet.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 428
Nordicilta näille 5:llä ja 6:lla alkavat kertoimet... Tosin itse en Lukon pelaajiin etenkään tällaisissa peleissä koskisi.
Joo, Coolbetiltä katselin itse kertoimet. En kerennyt vielä muita availemaan. Maalivahdit kävin läpi ja ajattelin että Lukolla on mahdollisuus voittaa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 167
Joo, Coolbetiltä katselin itse kertoimet. En kerennyt vielä muita availemaan. Maalivahdit kävin läpi ja ajattelin että Lukolla on mahdollisuus voittaa.
Mulla on muutaman joukkueen boikottilista, joita en pelaa pelaajavetojen osalta tällä hetkellä ollenkaan. Nämä seurat on tällä hetkellä Ässät, KooKoo, Kärpät, Lukko, Pelicans ja HIFK.

Tälle päivälle kiinnostaisi lyödä esimerkiksi Levtchi, Merelä ja Savinainen lapulle, mutta noista pitäisi sitten taas 2/3 osua, että pääsee muutakin kuin omille. Ja todennäköistähän on, että korkeintaan yksi sitten oikeasti myös osui. Kemiläinen kävi eilen illalla mielen päällä, niin otin sitten sen kun Pafilta tuolle saa aina parhaan kertoimen.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 428

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 521
Väki aina puhuu voitoista mut kellä on pokkaa kertoa tai laittaa kuvia tappioista?
Lue nyt vaikka tätä ketjua niin huomaat, että niistä tappioista puhutaan. Esimerkiksi itse olen laittanut tänne kuvan jostain noin -900€ vuodesta.
Hyvänen aika sentään miten voi veikkaus voitto mennä noin pahasti tunteisiin :D
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 279
Lue nyt vaikka tätä ketjua niin huomaat, että niistä tappioista puhutaan.
Hyvänen aika sentään miten voi veikkaus voitto mennä noin pahasti tunteisiin :D
Ei ei mene tunteisiin.Olen vaan nähnyt paljon pelaajia jotka puhuu aina voitoista mut ei ikänään tappioista.Omat pelit on osunu nyt hyvin mut iha eri lajista ku kiekko.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Kerrankin sai rahastaa naapurilla (aiemmista tappioista en sano mitään):

1675752507199.png
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 335
Lue nyt vaikka tätä ketjua niin huomaat, että niistä tappioista puhutaan. Esimerkiksi itse olen laittanut tänne kuvan jostain noin -900€ vuodesta.
Hyvänen aika sentään miten voi veikkaus voitto mennä noin pahasti tunteisiin :D
Sama meni yksi vuosi jonkun -400-500€. Muuten aikalailla plussan puolella vuodet paitsi tämä alkuvuosi.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös