Uutta biisiä Ilvekselle?

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Näkisin tämän biisin ongelmana vain sille kannattajien keskuudessa odotetun roolin. Aina kiva kuulla uusia biisejä Ilveksestä. Suomen legendaarisimmalle ja parhaalle seuralle pitäisi polkaista joku ralli, joka pystyy tiivistämään sen kaiken olennaisen.

Jos itse saisin päättää, niin biisi olisi jostain Finlandian ja Now We Are Free:n välimaastosta eturivin artisteilla. Kengännauhabudjetin ja "artisti maksaa" -sopimuksen ehdoilla liikutaan, niin lopputulos on mitä on.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 399
Siitä sitten arvosteleen:

 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Täällä hallissa kuulin. Aika hauska :D :D :D

En kyllä sanoista saanut selvää, enkä varmaankaan ikinä kuuntelisi itse, mutta aika kamalahan tuo on. Hyvällä tavalla kamala :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 411
Ehkä odotin alkuunsa enemmän, mutta en huonoksi sano kumminka. Kuunnellaan uusiksi ny ensin ja katotaan toimiiko.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Ei huono, muttei hyväkään. Ei toi ny täys katastrofi ole niinkuin ois voinut olla, on niitä kamalempiakin biisejä kuultu.
 

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
182
Jotenkin ohut biisi. Menee täytteenä, mutta ei mikään hallinhuudattaja. Could be worse.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
329
Mun mielestä ajatus on ihan kiva, etenkin jos näitä biisejä on tarkoitus tulla useampikin (?), niin tässä pääsee nyt ideaan kiinni. Sanotaan että ensimmäinen kehityskohde on sanoitusten laatu. Sellainen "Isomäen legenda" voisi olla jees, kuten aiemmin ketjuissa ollut juttua. Jos bändi sopisi esim. Osaston kanssa homman niin siitä voisi tulla ihan hyvääkin jälkeä.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Ei tällä tunnelma juuri hallissa tule kohoamaan, mutta lisää näitä niin saadaan C-kasetillinen Ilves musaa kohta kasaan.
 
Ylös