Urheilu ja politiikka

Edelleen, Mikkonen saa olla tuota mieltä. Kuinka vaikea sun on tätä nyt ymmärtää?

Aivan. Näin vastataan kun ei vastata lainkaan.

Jos minä olisin sitä mieltä että homojen ei tulisi saada lisääntyä, mutta lain mukaan sitä ei ole estetty niin olisiko laissa korjattavaa. Jos esittäisin asian näin, niin oletko lunkisti ja sanot että hei, se on vain minun oikeus mielipiteeseen ja hyvä juttu?

Aivan. Näin vastataan kun ei vastata lainkaan.

Jos minä olisin sitä mieltä että homojen ei tulisi saada lisääntyä, mutta lain mukaan sitä ei ole estetty niin olisiko laissa korjattavaa. Jos esittäisin asian näin, niin oletko lunkisti ja sanot että hei, se on vain minun oikeus mielipiteeseen ja hyvä juttu hei?
Kyllä, sä saat olla sitä mieltä. Siksi meillä on mielipiteenvapaus. On eri asia sitten hyväksynkö minä sitä.

Tätä sinä tässä olet toitottanut jatkuvalla syötöllä, mutta jostain syystä et halua ymmärtää, että myös muilla kuin sinulla saa olla mielipiteitä.

Tätä sinä tässä olet toitottanut jatkuvalla syötöllä, mutta jostain syystä et halua ymmärtää, että myös muilla kuin sinulla saa olla mielipiteitä.

Ei se nyt ole vain mielipidevapaus, jos puhutaan toisten rajoittamisesta vaikkapa lainsäädännöllisin keinoin.

Joo mielipide on tyhmä, mutta se ei ollut tuon Mikkosen ulostulon jutun pihvi. Toki vapaus kertoa olevansa idiootti on ihan hyvä meille muille niin tietääpä paremmin minkälaisen ihmisen kanssa toimii.

No höpö ja höpö. En sekoita yhtään mitään. Tämähän on juuri ollut tuota oman mielipiteen tuuttausta (huom.en ole esittänyt omaani), kuten sen tiettyjä agendoja ajavilla aina on. Siinä ei yksinkertaisesti ole tilaa millekään muulle, eikä eri tavoin ajattelevien kommentteja edes lueta, tai ymmärretä. Täydellinen referenssi cancel-kulttuurista.
Joo. Jos lukisit niitä muiden viestejä, kuten itse peräänkuulutat, niin saattaisit ehkä ymmärtää miksi tässä sun suoraan sanottuna vitun kummallisessa öyhöttämisessä ei ole sitten mitään tekemistä eilisen teemapelin kanssa.

Vai onko Tepsin Auroraliiga-joukkue canceloimassa jonkun? Sitähän TPS paitamyynneillään tukee. Selkeästikään et tykkää SETAsta, jotka pridemarsseja yleensä järjestää, ja se sulle suotakoon, mutta sillä ei siis ollut eilisessä pelissä mitään osuutta. Jonka kyllä tietäisit. Jos olisit lukenut muiden viestejä.

Ei se nyt ole vain mielipidevapaus, jos puhutaan toisten rajoittamisesta vaikkapa lainsäädännöllisin keinoin.
Luulin että aiemmin pakotit että kaikilla on kaikkeen mielipiteenvapaus?

Millä sitten voit perustella moraalisella pohjalla Savinaisen ratkaisua? Älä anna esimerkiksi Priden politisoitumista jne, kun täällä ollaan jo todettu että TPS nyt ainakin teki tämän edustaakseen vain yhdenarvoisuutta ja tasa-arvoa, ja kukaan ei ole vieläkään antanut konkreettista esimerkkiä asiasta, joka ei ole ollut mallia "tuota puoluetta ei päästy marssiin kun he äänesti syrjivän lain puolesta"

Joo. Jos lukisit niitä muiden viestejä, kuten itse peräänkuulutat, niin saattaisit ehkä ymmärtää miksi tässä sun suoraan sanottuna vitun kummallisessa öyhöttämisessä ei ole sitten mitään tekemistä eilisen teemapelin kanssa.

Vai onko Tepsin Auroraliiga-joukkue canceloimassa jonkun? Sitähän TPS paitamyynneillään tukee. Selkeästikään et tykkää SETAsta, jotka pridemarsseja yleensä järjestää, ja se sulle suotakoon, mutta sillä ei siis ollut eilisessä pelissä mitään osuutta. Jonka kyllä tietäisit. Jos olisit lukenut muiden viestejä.
Ootko tosissasi sitä mieltä, että vain toinen ”puoli” öyhöttää? Jotenkin absurdia shittiä, että täällähän kun sitä suvaitsematonta porukkaa ei edes ole, niin siitäkin huolimatta onnistuu aktivistit jakamaan porukan kahtia. Äläkä sinä rupea minulle kertomaan mistä minä tykkään tai en tykkää.

Ootko tosissasi sitä mieltä, että vain toinen ”puoli” öyhöttää? Jotenkin absurdia shittiä, että täällähän kun sitä suvaitsematonta porukkaa ei edes ole, niin siitäkin huolimatta onnistuu aktivistit jakamaan porukan kahtia. Äläkä sinä rupea minulle kertomaan mistä minä tykkään tai en tykkää.
Ei, vaan sanoin että sinä yksikössä öyhötät :D jätit taas vastaamatta mun viestissäni siihen itse pointtiin

Koska Ilves nyt osuu näihin teema matseihin niin kannanotto vuodelta 2019.

658.avif

Jos haluaa tuoda kantansa esiin niin forumilla on oma ketju aiheesta.
Ilves ja Pride

Luulin että aiemmin pakotit että kaikilla on kaikkeen mielipiteenvapaus?

No Mikkonen on demareiden jäsen joten sitä kautta ihan potentiaalinen lainsäätäjä. Se että tuollainen taho esittää mitä esittää on kyllä idioottimaisuudessaan aika pohjanoteeraus.

Savinainen päätti ettei kanna pride värejä vakaumuksestaan johtuen, se hänelle suotakoon.

Ei, vaan sanoin että sinä yksikössä öyhötät :D jätit taas vastaamatta mun viestissäni siihen itse pointtiin
Kyllä tässä öyhöttää vain ja ainoastaan se osapuoli, joka ei Savinaisen ratkaisua hyväksy eikä kunnioita. Ylläpidon kannattaisi keskittyä muutenkin ihan muihin asioihin.

Kyllähän se aika öyhöttämistä on, jos ruvetaan vetämään jotain cancelointia ja uhriudutaan Savinaisen puolesta, kun joku ja ihan syystä kritisoi Savinaisen päätöstä.

Ja mitkä ihmeen aktivistit? Mä oon ainakin ihan varma siitä, että porukka ei jakaannu vaan normaaleja keskusteluja jatketaan muissa aiheissa. Mun osaltani tää ei muuta mitään.

Nyt tämä kiertää samaa kehää vähän liikaakin, etten enää aio tähän keskusteluun osallistua. Kiitän kaikkia näkemyksistään ja mielipiteistään! Jatketaan muissa aiheissa.

Mitä tulee urheiluun ja politiikkaan niin eilen naistenpäivänmarssilla tuli jälleen ihmeteltyä, miksi urheilijat eivät osallistu ja ota näkyvämmin kantaa syrjintään ja palkkaepätasa-arvoon. Siinä olisi tonttia. Kuinka moni naisurheilija saa Suomessa oikeata palkkaa vs. miesurheilijat?

Se olisi ollut syrjintää.

Jep. Aika koomista, että setan pj tätä ehdotti. Puolueen joka ajaa nimensäkin mukaan tasa-arvoa. Joku kerto hälle, että lain mukaan mielipide, ihonväri, seksuaalisuus, jne ei voi olla este kenenkään työnteolle, niin on sitä mieltä että lakia pitää muuttaa... Melkosta.

Kyllä nousi Savinaisesta soppa. Kertoo kuinka vaikea asia tämä on. Vellu korosti, ettei vastusta mitään tai ketään ja että kaikki ihmiset on saman arvoisia. Pridea ei halua mainostaa kuitenkaan. Ei halua moni homo tai lesbokaan esim sen politisoitumisen takia. Konservatiivisia tai oikeistolaisia kantoja ei huomioida. Jaetaan toista poliittista agendaa samalla, eikä pysytä vain seksuaalisuusjutuissa. Toinen syy on priden kaupallisuus, yritykset valkopesee toimintaa sateenkaarella vailla oikeita tekoja.

Siinä olisi tonttia. Kuinka moni naisurheilija saa Suomessa oikeata palkkaa vs. miesurheilijat?

Haluatko tuoda esimerkkejä jonkin lajin kohdalla missä näin on? Tiedän että niitä on monta, mutta kysynkin sinulta.

Ja jos ei haluta puhua pridesta (siitä järjestöstä) vaan seksuaalitasa-arvosta niin puhutaan väärinkäsitysten välttämiseksi jälkimmäisestä. Ensimmäinen on niin vahvasti latautunut poliittisen kentän vasempaan laitaan, ettei vaatii aikamoisen aivonyrjähdyksen mikäli sitä ei näe.

Kannattaa selventää itselleen esim. suvaitsevaisuusparadoksin käsite, niin keskustelu ei rönsyile epäolennaiseen niin helposti.

No Mikkonen on demareiden jäsen joten sitä kautta ihan potentiaalinen lainsäätäjä. Se että tuollainen taho esittää mitä esittää on kyllä idioottimaisuudessaan aika pohjanoteeraus.

Savinainen päätti ettei kanna pride värejä vakaumuksestaan johtuen, se hänelle suotakoon.
M.o.t

Takaisin