U20 MM-kisat

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 284
Ilves-ikoni Sami Helenius kaventaa vielä erän loppuun 1-3. Sekin prkl pakotettu Pennasen muottiin tappelijasta maalintekijäksi.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935
Tässä viime vuosina suomalainen maalivahti tuotanto on sakannut verrattuna sen huippuvuosiin ja nyt kun meillä on oikeesti kansainvälisestikin lupaava vahti jolla riittää taidot keräämään kiinostusta Atlantin toiselta puolelta niin hänet torjutaan kokonaan pois?!
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Tässä viime vuosina suomalainen maalivahti tuotanto on sakannut verrattuna sen huippuvuosiin ja nyt kun meillä on oikeesti kansainvälisestikin lupaava vahti jolla riittää taidot keräämään kiinostusta Atlantin toiselta puolelta niin hänet torpataan kokonaan pois?!
Koska kävi NHL leirityksellä…
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Kertokaas joku joka on kisoja seurannut, että miltäs se Brad Lambertin peli nyt näyttää?
Itse ihmettelin aivan valtavasti ennen kisojen jatkumista kun kaikissa Discoveryn mainoksissa missä kisoja mainostettiin oli Lambert. Eikö siihen olisi sopinut paremmin vaikka Kemell.
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
Kertokaas joku joka on kisoja seurannut, että miltäs se Brad Lambertin peli nyt näyttää?
Itse ihmettelin aivan valtavasti ennen kisojen jatkumista kun kaikissa Discoveryn mainoksissa missä kisoja mainostettiin oli Lambert. Eikö siihen olisi sopinut paremmin vaikka Kemell.
Sen mitä itse olen välillä silmäillyt, niin ihan hyvää tekemistä. Mutta en vain ymmärrä tätä Pennasen ideaa penkittää Lambert jos menettää muutamaan otteeseen kiekon. Mitä sitten? Hei ihan oikeasti. Noinko kasvatetaan Bradin itseluottamusta jolla muutenkin ollut aikamoista vuoristorataa tässä.

Virheitä tulee aina väkisinkin jos pelaaja uskaltaa kokeilla välillä hienoja ratkaisuja. Yleisölle tätä kuitenkin pelataan ja pojat on kuitenkin alle 20v. Ei sen pelin tarvitse olla minun mielestä mitään robottikiekkoa tuola ja virheiden välttelyä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
Sen mitä itse olen välillä silmäillyt, niin ihan hyvää tekemistä. Mutta en vain ymmärrä tätä Pennasen ideaa penkittää Lambert jos menettää muutamaan otteeseen kiekon. Mitä sitten? Hei ihan oikeasti. Noinko kasvatetaan Bradin itseluottamusta jolla muutenkin ollut aikamoista vuoristorataa tässä.
Eiköhän tuo Lambertin kohdalla ole sitä, että se on jatkuvaa ja ei mennä joukkue edellä ajattelutavan mukaisesti. Ja menetetään kiekko niin puolustetaan laiskasti jne
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sen mitä itse olen välillä silmäillyt, niin ihan hyvää tekemistä. Mutta en vain ymmärrä tätä Pennasen ideaa penkittää Lambert jos menettää muutamaan otteeseen kiekon. Mitä sitten? Hei ihan oikeasti. Noinko kasvatetaan Bradin itseluottamusta jolla muutenkin ollut aikamoista vuoristorataa tässä.

Virheitä tulee aina väkisinkin jos pelaaja uskaltaa kokeilla välillä hienoja ratkaisuja. Yleisölle tätä kuitenkin pelataan ja pojat on kuitenkin alle 20v. Ei sen pelin tarvitse olla minun mielestä mitään robottikiekkoa tuola ja virheiden välttelyä.

Ehkä sitä ei viltitetty sen takia, että menetti kiekon, vaan sen takia, että tekeminen muuten oli aika näennäistä ja heikkoa ja esim. sitä (omasta menetyksestään lähtenyttä) Slovakian 2-3-kavennusmaalia taisi katsella vierestä paikallaan seisoen. En tiedä, mutta voisin kuvitella, että valmentaja penkittää muista syistä kuin yrittämisestä johtuvista virheistä...
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Jaksoin katsella vain ensimmäisen erän, mutta en kyllä ymmärrä miten sen erän maaleista voi Meriläistä syyttää. Ensimmäinen jäätävä ohjaus, joka joko osuu maalivahtiin tai maaliin, ei ole olemassa refleksejä jotka tuon torjumalla torjuu. Toinen maali, mitä tekee suomen pakit? Ei edelleenkään maalivahvin maali. Kolmas maali, olihan toi laukaus nyt vittu aivan jäätävä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jaksoin katsella vain ensimmäisen erän, mutta en kyllä ymmärrä miten sen erän maaleista voi Meriläistä syyttää. Ensimmäinen jäätävä ohjaus, joka joko osuu maalivahtiin tai maaliin, ei ole olemassa refleksejä jotka tuon torjumalla torjuu. Toinen maali, mitä tekee suomen pakit? Ei edelleenkään maalivahvin maali. Kolmas maali, olihan toi laukaus nyt vittu aivan jäätävä.

Ja joka maalin jälkeen moitittiin Meriläistä :D

Samalla, kun asiantuntijat aivan oikein painottavat, että eivät ainakaan maalivahdin maaleja ja poimivat sieltä ilmiselviä kenttäpelaajien virheitä, jotka maaleihin johtivat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Sen mitä itse olen välillä silmäillyt, niin ihan hyvää tekemistä. Mutta en vain ymmärrä tätä Pennasen ideaa penkittää Lambert jos menettää muutamaan otteeseen kiekon. Mitä sitten? Hei ihan oikeasti. Noinko kasvatetaan Bradin itseluottamusta jolla muutenkin ollut aikamoista vuoristorataa tässä.

Virheitä tulee aina väkisinkin jos pelaaja uskaltaa kokeilla välillä hienoja ratkaisuja. Yleisölle tätä kuitenkin pelataan ja pojat on kuitenkin alle 20v. Ei sen pelin tarvitse olla minun mielestä mitään robottikiekkoa tuola ja virheiden välttelyä.
Siis johtuiko se penkitys jostain muutamista kiekon menetyksistä? :oops:
Pitäis varmaan ainakin noissa alkulohkon peleissä antaa poikien vaan pelata. Sitten pudotuspeli vaiheessa voi alkaa jo miettimään näitä tälläisiä asioita.
Tämä ihan vain minun mielipide.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siis johtuiko se penkitys jostain muutamista kiekon menetyksistä? :oops:
Pitäis varmaan ainakin noissa alkulohkon peleissä antaa poikien vaan pelata. Sitten pudotuspeli vaiheessa voi alkaa jo miettimään näitä tälläisiä asioita.
Tämä ihan vain minun mielipide.

Ei johtunut.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 040
Juu, ei kaaduttu mitenkään veskariin kyllä. Itseä on alkanut kisoissa ärsyttää Kemellin kiekonhautominen ja Robyn puolustamisesta varastaminen. En tiedä, kumpi enemmän, mutta helvetisti molemmat. :p
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
No nyt teki Suomi sitten todella hienon maalin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Lambert on kyllä ihan älyttömän vaatimaton. Sanotaanko, että ne huhut siitä pisusta pääkopassa alkaa näyttää erittäin voimakkaasti todelta. Myös liigasta tämä huomio.. kauniita maaleja Suomi!
 
Ylös