U20 MM-kisat

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 304
Hienosti Suomi kairannut itsensä finaaliin. Henkkoht jäänyt nämä skabat täysin EM-yleisurheilun ja arjen varjoon. Yhtään yömatsia ei kuulu omaan ohjelmaan, mutta muutama peli on tullut väijyttyä. Onhan tuo lähinnä koomista, kun halli kumisee tyhjyyttään kuin koronakaudella konsanaan.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Räty kannattaa viltittää heti. Sekaisin kuin seinäkello. Oli jo ottamassa aloitusta omalla p-pisteellä ennen kiekon pudotusta kun muu joukkue vasta kokoontui maalille.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Ei saatana Heimosalmi mikä vaihto. Seisoo molarin sylissä vaikka kanukki on metrin päässä vapaana hakkaa maalin edestä irtokiekon kiekon sisään. Sitä ennen ränniroiskasu.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Terve mikä jäähy…

Järjestelmältä. Kaveri sai kotiedun. Mä jo syksyllä tivasin vieläkään en oo saanu vastausta. Sit suuri johtaja Fasel vastaa "näin on ainaollu". Onpa mahtava innovaatio. My God. Kanada on saatu tähän kotiedun. Tuomariedun. Sit ne sai tältä järjestelmältä toisen edun. 0 suhde 3 nää jäähyt. Entisenä Jatkoajan kirjottajana mä häpeän. Te uniset. Kattokaa ne nauhat! Ne on faktoja!
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Järjestelmältä. Kaveri sai kotiedun. Mä jo syksyllä tivasin vieläkään en oo saanu vastausta. Sit suuri johtaja Fasel vastaa "näin on ainaollu". Onpa mahtava innovaatio. My God. Kanada on saatu tähän kotiedun. Tuomariedun. Sit ne sai tältä järjestelmältä toisen edun. 0 suhde 3 nää jäähyt. Entisenä Jatkoajan kirjottajana mä häpeän. Te uniset. Kattokaa ne nauhat! Ne on faktoja!
Nyt varmaan tiedät minkälaista on olla Ilvesfani, kun "kaikki" on "aina" Ilvestä vastaan.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Hmm.. lieneekö tarpeen sanoa tästä ratkaisusta mitään? Järjettömyyksiin Suomi päästi 3, kyllä noi aika hyvin on tupannut rankomaan kun paikkoja annetaan liikaa.. tuomari oli paskin taas vähään aikaan.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Kyllähän melkoisen helpolla tuli jäähyjä Suomelle, jotka kuitenkin tapettiin hienosti. Tuomarit yrittivät pedata peliä kanukeille jo hyvissä ajoin, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Toki harmittaa, että mestaruus meni toiselle, mutta eniten ärsyttää tapa ratkoa mestaruus tuolla 3vs3 paskalla...
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Kyllähän melkoisen helpolla tuli jäähyjä Suomelle, jotka kuitenkin tapettiin hienosti. Tuomarit yrittivät pedata peliä kanukeille jo hyvissä ajoin, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Toki harmittaa, että mestaruus meni toiselle, mutta eniten ärsyttää tapa ratkoa mestaruus tuolla 3vs3 paskalla...
Jep, itse olen sitä mieltä että 5v5 ja maaliin asti. TSN:llä todettiin, että ei niin voi pelata.. mitä helvettiä Rogers Placessa tehdään jos ei jääkiekkopeliä voi pelata loppuun?

Suomi munasi tuon lopun kyllä itse niin harmittavalla tavalla...
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Jep, itse olen sitä mieltä että 5v5 ja maaliin asti. TSN:llä todettiin, että ei niin voi pelata.. mitä helvettiä Rogers Placessa tehdään jos ei jääkiekkopeliä voi pelata loppuun?

Suomi munasi tuon lopun kyllä itse niin harmittavalla tavalla...

Ehkä siellä alkaa raavaat uroot heti pelin loputtua, tai mieluiten vaikka vähän ennen sitä, hyppelis hyppelehtimään ja sipsip sipsuttelemaan kaunoluistimet jalassa... Ei voi olla Rogers Placen kalenterissakaan noin täyttä, maksimissaan parista tunnista kyse...

Olis kyllä todella mielenkiintoista kuulla TSN:n ja IIHF:n asiantuntijoilta, että millä perusteella 3vs3 on joukkuepelin kannalta mahtavampi idea pelin ratkomiseen kuin 5vs5... Jopa se aikoinaan vallassa ollut 4vs4 oli paljon parempi kuin nykyinen...

Pitää varmaan tehdä IIHF:lle esitys, että muutetaan suuntaa ja otetaankin lisämiehiä jatkoajalle. Vaikka 6vs6 tai 7vs7...
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 901
Ehkä siellä alkaa raavaat uroot heti pelin loputtua, tai mieluiten vaikka vähän ennen sitä, hyppelis hyppelehtimään ja sipsip sipsuttelemaan kaunoluistimet jalassa... Ei voi olla Rogers Placen kalenterissakaan noin täyttä, maksimissaan parista tunnista kyse...

Olis kyllä todella mielenkiintoista kuulla TSN:n ja IIHF:n asiantuntijoilta, että millä perusteella 3vs3 on joukkuepelin kannalta mahtavampi idea pelin ratkomiseen kuin 5vs5... Jopa se aikoinaan vallassa ollut 4vs4 oli paljon parempi kuin nykyinen...

Pitää varmaan tehdä IIHF:lle esitys, että muutetaan suuntaa ja otetaankin lisämiehiä jatkoajalle. Vaikka 6vs6 tai 7vs7...
Joo 7v7 ja molemmat molarit kehiin! Siis en ymmärtäny mikä se TSN:n kommentti oikein oli, mutta totesivat että näistä voi aina kiistellä. Raskasta kuunnella Mike Johnsonia kommentaattorina, puolusteli tuomaria ja näki jäähyjä joka paikassa.. heti ku Mertaranta Pelicansin pelissä!
 
  • Haha
Reactions: Pas

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Nyt kun noin kotiinpäin haluttiin vetää, niin mieleen nousi villi idea. IIHF:llä voisivat miettiä vaikka kotijoukkueelle sitä kuuluisaa kotiyleisön tuen eli kuudennen kenttäpelaajan eskaloitumista jatkoajalle...

6vs5 jatkoaika toisi mukanaan myös runkosarjasijoituksen merkityksellisyyden ratkaisupeleissä...
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 457
On noi suomalaiset nimet vaan niin vaikeita:
982283CA-7142-4225-A3EA-E8962340773C.jpeg

4945E507-B906-4D60-8929-73211D8F10DB.jpeg
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Sveitsi voittaa jatkoilla. Suomi sai varsinaisella peliajalla 16 laukausta maalia kohti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös