U20 MM-kisat

Yliote

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
253
Kyllä todella erikoista, että Kemell oli ylimääräisenä hyökkääjänä ja yksi parhaista pakeista poppareilla, Suomi oli muutenkin aivan vastaantulija
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Kyllä todella erikoista, että Kemell oli ylimääräisenä hyökkääjänä ja yksi parhaista pakeista poppareilla, Suomi oli muutenkin aivan vastaantulija
Lämsällä varmaan napit sepalusta myöten auki peliin lähtiessä että alkoi säästelemään samantien näitä isompiin peleihin.
Tomi ”olen voittanut jo kaiken” Lämsä päävalmentajana, niin ei tulos ja pelaajaratkaisut sinänsä yllätä.

Suomi pelasi materiaaliin nähden aivan saatanan huonosti.
Lämsä kohelosta. Ei tämä todellakaan suuren suuri yllätys ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Itse en tiedä Tomi Lämsästä mitään muuta kuin mitä olen Raimo Summasen suusta kuullut, mutta onhan toi nyt ihan oikeesti hieman erikoista, että Kiviharjun passia ei leimata ja Kemell on 13 hyökkääjä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Nyman tekee Suomi - Latvia 1-0

Sais lopettaa maalienteon, että olis edes pieni mahdollisuus saada pidettyä Ilveksessä ensi kauden.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Nyman tekee Suomi - Latvia 1-0

Sais lopettaa maalienteon, että olis edes pieni mahdollisuus saada pidettyä Ilveksessä ensi kauden.
Vähän tämä sama asia ollut mielessä että saas nähdä malttaako pysyä vielä täällä vaikka jatkon teki.

Liike on kyllä vielä vajavaista eli varmasti tekisi hyvää vetää kunnon kesä Näppilän johdolla ja isossa roolissa kausi Liigaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 544
Vähän tämä sama asia ollut mielessä että saas nähdä malttaako pysyä vielä täällä vaikka jatkon teki.

Liike on kyllä vielä vajavaista eli varmasti tekisi hyvää vetää kunnon kesä Näppilän johdolla ja isossa roolissa kausi Liigaa.
Juurikin näin.

Toki nyt se leikkii goonia tuolla ja siitähän pohjois-amerikassa tykätään :D Nähtävästi Tikalla on tällänen vaikutus ketjukavereihin.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Käsittämöttömän pieni peliaika ottelussa Nymanin ketjulla. Toisaalta ei yllätä, kun Ojasen Make koutsaamssa. Ko. ketju oli kuitenkin aina jäällä ollessaan vaarallinen ja värkkäsi ottelun ratkaisumaalit.
 
Ylös