IhanJuniori
Junioripelaaja
Yhteislaulun paikka...
Mää vihaan turkua daa dirlan dirlan daa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vihaan aurajokea daa dirlan dirlan daa…Yhteislaulun paikka...
Olipa taas sen tason kommentti että huhhuh![]()
TPS:n lausunto lauantain With Pride from Turku -teemaotteluun liittyen
TPS:n lausunto lauantain With Pride from Turku -teemaotteluun liittyen.hc.tps.fi
> Lauantain ottelu pelataan With Pride from Turku -teemaotteluna. Teeman kautta TPS haluaa nostaa esiin yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon merkitystä. On tärkeää, että jokainen tuntee olonsa tervetulleeksi jääkiekon pariin – niin kentällä kuin katsomossa. Jääkiekko kuuluu kaikille!
> Yksi pelaajistamme on ilmoittanut, ettei hän henkilökohtaisen vakaumuksensa vuoksi käytä Pride-paitaa lauantain ottelussa. Olemme keskustelleet asiasta sisäisesti ja kunnioitamme yksilön oikeutta henkilökohtaiseen vakaumukseen.
-
Hienoa, että ei pakoteta ketään pelaaman Pride paidat päällä, mutta onpa aiheena tyhmä teemapeli. Miten kenenkään seksuaalisuus liittyy jääkiekkoon? Kuka sitä seksuaalisuutta kysyy hallissa ja kuka on kieltänyt vaikka homoja tulemasta?
Itse en muista täyttäneeni mitään lomaketta tai kyselyä, omasta seksuaalisuudestaniEli eikö jääkiekko ole kuulunut kokoajan kaikille?
Monen turkulaisenkin helppo lähteä mukaan.Yhteislaulun paikka...
No jaa. Itse kyllä vähän samoilla linjoilla. Eikö tää nyt ole vähä. Samaa, kuin että politiikka ei tarvis sekoittaa urheiluun?Olipa taas sen tason kommentti että huhhuh
Juu. Tosin Savinaaman tempun takia asia saa enemmän huomiota.Lapsellista Savinaiselta. Ois jääny kotiinsa sitten.
Ennen oli sanonta ettei Turun vettä voi juoda kuin Aura AIV pullosta. Turuus oli jotain veden maku ja haju ongelmia ennen 90-lukua tai joskus noihin aikoihin.Mä vihaan aurajokea daa dirlan dirlan daa…
Toisin kuin jotkut ehkä tosissaan luulevat, ihmisen seksuaalisuus ei ole mikään poliittinen ideologia saati valinta.No jaa. Itse kyllä vähän samoilla linjoilla. Eikö tää nyt ole vähä. Samaa, kuin että politiikka ei tarvis sekoittaa urheiluun?
Itse olisin jättänyt tälläisen ulostulon tekemättä. Nyt siellä on kohta kaiken maailman valavuoret ja teret juhlimassa asiaa.![]()
TPS:n lausunto lauantain With Pride from Turku -teemaotteluun liittyen
TPS:n lausunto lauantain With Pride from Turku -teemaotteluun liittyen.hc.tps.fi
> Lauantain ottelu pelataan With Pride from Turku -teemaotteluna. Teeman kautta TPS haluaa nostaa esiin yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon merkitystä. On tärkeää, että jokainen tuntee olonsa tervetulleeksi jääkiekon pariin – niin kentällä kuin katsomossa. Jääkiekko kuuluu kaikille!
> Yksi pelaajistamme on ilmoittanut, ettei hän henkilökohtaisen vakaumuksensa vuoksi käytä Pride-paitaa lauantain ottelussa. Olemme keskustelleet asiasta sisäisesti ja kunnioitamme yksilön oikeutta henkilökohtaiseen vakaumukseen.
-
Hienoa, että ei pakoteta ketään pelaaman Pride paidat päällä, mutta onpa aiheena tyhmä teemapeli. Miten kenenkään seksuaalisuus liittyy jääkiekkoon? Kuka sitä seksuaalisuutta kysyy hallissa ja kuka on kieltänyt vaikka homoja tulemasta?
Itse en muista täyttäneeni mitään lomaketta tai kyselyä, omasta seksuaalisuudestaniEli eikö jääkiekko ole kuulunut kokoajan kaikille?
Koita veikata seuraavaksi vaikkaÄlä nyt. Mä oon kerran tällä kaudella aiemmin ilmoittanut maalintekijän etukäteen ja osui: Quennevillen ensimmäinen.
TTM:lla velvollisuus osua.
Toisin kuin jotkut ehkä tosissaan luulevat, ihmisen seksuaalisuus ei ole mikään poliittinen ideologia saati valinta.
No eipä siitä sen enempää.
Huligaaneja koko joukkue täynnä selkeestiNäittekö Ilves-pelaajien selvät potkut kohti kiekkoa. Noihin tulee kurinpidon puuttua.
Sekin, että suurinta osaa ei kiinnosta toisen suuntautuminen, ja heitä joita kiinnostaa ja mahdollisesti syrjivät yms. niin ei heidän mielipiteitä tai päitä käännetä tämmöisillä pakotuksilla.Ei olekkaan, mutta Pride on poliittinen liike. Se on pohjimmiltaan väline yhteiskunnallisen muutoksen ajamiseen. Se pyrkii vaikuttamaan siihen, kenen oikeudet tunnustetaan ja miten yhteiskunnan valtasuhteet rakentuvat.
Täysin turha teemapeli joka ei liity mitenkään urheiluun tai jääkiekkoon. Nykyään ihmisten seksuaalisuus saadaan pakotettua joka paikkaan.
Ketään ei kiinnosta. Aikuiset ihmiset voivat tehdä keskenänsä mitä tahansa, kunhan eivät satuta toisia.
Miten ketä panee, rakastaa tai kenet kokee viehättävänä liittyy jääkiekkoon? En ole itsekkään kertaakaan mainostanut olevani hetero - eikä kukaan ole koskaan kysynytkään.