Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta sitä mouhojen aukomista saa kuunnella aina ja on viimeinen seura mitä pystyisi ikinä kannattamaan. Olen myös käynyt yhdessä Tapparan pelissä ja on tylsin tapahtuma missä olen ollut ja Ilveksen ottelu tapahtuma ja fanit aivan mahtavia.Eihän tää kausi ja kevät mitään muuta tämän asian kanssa. Itse 80-luvulla syntyneenä oon miettinyt tätä mielekkyys-kysymystä jo hyvin pitkään.
Mutta mitäs muuta teet? Jos ei mitään muuta, niin mää puren hammasta ja en anna yhdellekään mouholle töissä, naapurissa tai S-marketin kassalla syytä päästä sanomaan, että selkäranka ei kestä. Mieluummin ikuisesti ilman mestaruutta Ilveksen kanssa, kuin ilman Ilvestä tai mouhojen 20 mestaruutta!
Päävastuussa siitä on kuitenkin päävalmentaja. Hänen hommansa on katsoa päältä, pyytää tarvittaessa erikoistilannevalmentajaa tekemään muutoksia, tai peräti vaihtaa erikoistilannevalmentajaa, jos ei kerta kaikkiaan lähde.Mestaruus kaatuu Kaltoon ja hänen yv-peliinsä