Garantie
Luottopelaaja
Maanantaina vielä peli, joku hullu osa musta elättelee pientä uskoa
Miksipä ei, tämähän oli ihan kolikkoheittomatsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantaina vielä peli, joku hullu osa musta elättelee pientä uskoa
Kos oli tänään kentän huonoinKos ei saa blokattua viivassa eikä Parikka estettyä ohjuria, joten helpoa arvata kenen nimen sinä mainitset.
Lähes täysin. Aamen.Mestaruus kaatuu Kaltoon ja hänen yv-peliinsä
Kuuntele mitä Nuhamatti miehestä totesi. Tekee maaleja kun niillä ei ole mitään merkitystä, mutta ei nouse esiin kun joukkue sitä tarvitsisi.On painanut pleijareissa seitsemän häkkiä ja johtaa maalipörssiä Talajan kanssa.
Mitä helvetin marjoja sää oot syöny, mulle kans.
Älä suotta kiusaa itseäsi.Maanantaina vielä peli, joku hullu osa musta elättelee pientä uskoa
Jääminen finaalien ulkopuolelle tulisi olemaan minulle liikaa. Sen jälkeen luovutan ja jään ainakin pitkälle tauolle Ilveksestä.
Anteeksi.. alkaa vaan mitta ja ymmärrys täyttymään. Mitä mieltä tässä on ?
Joo, Hannu Hanhi vastaan Aku Ankka.Miksipä ei, tämähän oli ihan kolikkoheittomatsi.
Onneksi on jalkapallo.... Eiku sielläkin osattiin tämä säätäminenFiilis on pitkään ollut sama. Etäisyyttä jääkiekkoon niin kauan kuin Koskela ja muut Malagamiehet tuolla siivilöi. Ens vuosi kiinnostaa vähemmän kuin koskaan.
Mun mielestä täällä vois lopettaa ihan vallan yksittäisten pelaajien haukkuminen. Tämä on joukkuepeli, jossa joukkueena joko pärjätään tai sitten ei.Tämän pitäisi olla joku johtava pelaaja, näitkö kertaakaan, tässäkään pelissä? Maila tärisee ja tykkää olla varjoissa. On kivaa vain jos muillakin on kivaa.
Kerrankin @Garantie puhuu totta!Ei ei, kaivetaan raadot kentälle ja painetaan tämä seiskapeliin.
Jokatapauksessa se on kauden vika kotipeli.Äläs nyt, kärsitään vielä se pronssipeli.
Itse olen 36 vuotiaaksi asti oppinut nauttimaan positiivisen kautta. Taistellaan loppuun asti, yritetään kannustetaan ja taistellaan aina kun on saumat niin taistellaan. Aiempina vuosina finaalit 97-98 oli nuori. Mutta mestis karsinta voitot kantaa. Voitto kun voitto 6/12 pitkä on matka jos tästä vielä löydetään 6 voitto peliä kauteen.Jääminen finaalien ulkopuolelle tulisi olemaan minulle liikaa. Sen jälkeen luovutan ja jään ainakin pitkälle tauolle Ilveksestä.
Anteeksi.. alkaa vaan mitta ja ymmärrys täyttymään. Mitä mieltä tässä on ?