Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 27.10.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
841
Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Miten voi päästä Camper laukomaan noin vapaasti A-sektorista? Ei todellakaan Malekin maali.
Baun olisi pitänyt saada mielestäni se avaus katkaistua mikä meni maaliin ykkössyötön antaneelle, Gregoire oli auttamatta perässä kun oli käynyt antamassa painetta päädyssä asti..

Pieniä juttuja..
 

Ozku

Rivipelaaja
Viestejä
21
Oonks mä ainoo joka ei kuule noitten onssien chänttejä vai onks ne oikeesti vaan ihan turpa kii?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 379
Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
Taisivat olla just kentällä kun saatiin ylivoima, niin vähän sekoitettiin siinä. Vai katoinko väärin. Joka tapauksessa, kivasti se 0 maalin Ratinen karvas ton Ipan maalin.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Kertokaa mulle mitä ihmettä 0 maalin Ratinen tekee ylivoimassa ja Nyman pureskelee tuppia vaihtoaitiossa??? Ei mene mun jakeluun sitten millään...
Noi yyveet nyt on ihan vitun sekasin. Lancaster ja Clendeningi omii ylivoimii ja Iksaa laukojan paikalle toiseen.
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Joo oli aika hepponen puhallus aatamille.

Joo kyllä selostaja sytty ku tappara teki maalin. Ja oikeutetusti lukemat nyt 1-1 ku tappara "pyöritti" kaks vikaa minuuttia.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 379
Eihän tää meidän maalivahtipeli viime kauden jälkeen tunnu kauheen luotettavalta, mutta ei auta kuin tsempata ja tukea omaa joukkuetta. Ja toivoa kevään ihmettä. Onneksi nyt ei menty lukkoon siitä pienestä sekoilusta vaan päinvastoin toisessa päässä tehtiin ite.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 584
Eihän tää meidän maalivahtipeli viime kauden jälkeen tunnu kauheen luotettavalta, mutta ei auta kuin tsempata ja tukea omaa joukkuetta. Ja toivoa kevään ihmettä. Onneksi nyt ei menty lukkoon siitä pienestä sekoilusta vaan päinvastoin toisessa päässä tehtiin ite.
Olis ton nyt voinut torjua, mutta aika läheltä tossakin päästiin laukomaan. Jotain oltiin jo mokattu.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 400
Olihan se Clendeningin kakkonen ihan huumorijäähy, mutta tämmösiähän nää täällä meiän Liigassa on. Paranee Adamin kans oppia että täällä pelataan pillipiipareiden mielestä salibandyä eikä jääkiekkoa, muuten saattaa boksin luukku heilua vähän turhan usein.

17 minuuttia pirun hyvää peliä, loppu aivan liian löysä. Aseenteella toinen erä tehään 2-3 maalia ja tapetaan peli siihen, sitten kolmonen aktiivista ja tarkkaa ylöspäin karvausta ja tää on meirän peli. Katsomossa pirun hiano tunnelma. CAMA!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös