Greg Stillson
Vakiokokoonpanossa
Mitä tällekin miehelle kesän aikana tapahtui?John Nybergille leivottu kahden vuoden hätärilappu on kyllä ollut kanssa melkoinen ratkaisu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tällekin miehelle kesän aikana tapahtui?John Nybergille leivottu kahden vuoden hätärilappu on kyllä ollut kanssa melkoinen ratkaisu.
Saa nähä kestikö paikat kun törmäs laitaan.Björkqvist on koomisen huono
Palasi tasolleen.Mitä tällekin miehelle kesän aikana tapahtui?
Nyt Hölö pumppaa äijät peliin mukaan
Itse olisin ottanut, kerran kerrasta Svejkovskyn.Itse asiassa olin, kyllä mä Mesen puolustelusta oon paskat täälä saanu jo moneen kertaan niin voidaan mennä jo eteenpäin.
Ainakin kärkiketjuihin niin pystymätön ratkaisu ettei mitään järkeä. Nelosessa menee.Björkqvist on koomisen huono
Mese on profiililtaan pisteiden tekijä, parempi miehelle itelleki pelata kärkiketjussa pienemmässä seurassa isolla vastuulla.Unelmasta en tiedä mutta kyllä mä mieluummin Meseä sielä kolmosen laidassa pitäisin ja katsoisin kun Svejkovskyä tai Quennevilleä.
Vikaan erään tehdään kolmeVarmasti
Tuollainen määrä shl pelejä kuitenkin, nyt liikkuu joka pelissä kuin olisi juuri ennen käynyt pizzallaPalasi tasolleen.
Tulee vielä kotipizza päivä huomisesta.Vikaan erään tehdään kolme![]()