King98
Luottopelaaja
Syöttöjen heikko laatu tekee tämän.Hyökkäyspeli on järkyttävää paskaa
Hirveä kiire koko ajan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syöttöjen heikko laatu tekee tämän.Hyökkäyspeli on järkyttävää paskaa
Hirveä kiire koko ajan
Aivan järkyttävää kyllä. Miten tällä budjetilla on noin kädetön pakisto. Tai ei se viimekaudella noin pahalta näyttänyt vaikka melkein samat miehet.Ei Otto Latvalaa voi peluuttaa jos tavoitteena on edetä lavasta lapaan.
Mitä vittua tuo pakkien avaamispeli muutenkin on. Aivan hirveää avauspeliä, vaikka avut lähellä.
Unelmasta en tiedä mutta kyllä mä mieluummin Meseä sielä kolmosen laidassa pitäisin ja katsoisin kun Svejkovskyä tai Quennevilleä.Ja jostain Meskasesta unelmoidaan hah hah.
Neppailee hienosti, selvästi ylikylän miehiäMäntykivi vois yrittää ees pelaa
Siihen se anti sitten jääkin. Engberg kaikessa muussa valovuoden edellä.Se toisi tolle joukkueelle kymmenisen yv maalia, huolimatta kuka karpppa siellä antaa ohjeita.
Juu, jos tarkoitus on pelata 0-0. En tosin ymmärrä miksi tämä on se pari joista valita. Molemmat sopii samaan joukkueeseen, jos engberg osaisi paremmin pelata av vielä.Siihen se anti sitten jääkin. Engberg kaikessa muussa valovuoden edellä.
Olitko samaa mieltä ennen kautta? Helppo nyt huudella.Unelmasta en tiedä mutta kyllä mä mieluummin Meseä sielä kolmosen laidassa pitäisin ja katsoisin kun Svejkovskyä tai Quennevilleä.
Itse asiassa olin, kyllä mä Mesen puolustelusta oon paskat täälä saanu jo moneen kertaan niin voidaan mennä jo eteenpäin.Olitko samaa mieltä ennen kautta? Helppo nyt huudella.