Trevor Mingoia Ilvekseen 2021-20XX?

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 782
Kyllä olen lomalla, mutta tulen lukemaa palstaa silti harvakseltani.

Haluan kommentoida @Soho :lle että itse en ainakaan ole perääntynyt huhujen takia. Vaan ihan oman itseni takia ajatuksia pois kiekosta.

Tapaus Mingoia: Mitään asian suhteen ei ole minun kuulopuheilla muuttunut. En ole Ilveksellä toissä niin jokainen saa uskoa tai olla uskomatta.

Ilveksen puolelta ei ole tullut pyyntöä lopettaa, mutta pitkät pähkäilyt lähteineni kanssa alkuviikosta sai siihen tulokseen, että tämän kesän osalta minä itse en tule kertomaan enään etukäteen tänne mitää. Silloin mielestämme julkistukset tuovat enemmän yllätystä kuin aikasemmin.

Kiitos, palaan pika visiitiltä jälleen lomille.

Fiksunoloista juttua äijältä. Ite olin sitä mieltä, että jo ne viimeiset paljastukset olisi voinut jättää tekemättä. Pientä yllätysmomenttia Ilves Hockey Oy:kin tarvitsee.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 953
Ääh -tässä tylsistyy. Huhuja kehiin, niin saadaan taas vähän hurmosta päälle.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 941
Lämmitetään saunaa ja kylmennetään olutta ja istuskellaan laiturilla. Onhan kesä Ilves fanin parasta aikaa. Eipä taida paljon olla huhuja eikä julkaisuja.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 040
Kiitos kaikille upeasta keväästä.
Team launchit oli upeita.
Arvauskisat oli hieno keksintö.
Hienoa,että täällä on näin upeita
tyyppejä. Toivottavasti saadaan
vielä yksi kova pakki ja kaksi
kovaa laitahyökkääjä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 620

Mingoian tuore haastattelu. Vasta aloittamassa jääharjoittelun (ensimmäistä kertaa operaation jälkeen), joten siinä mielessä hiljaisuus koskien mahdollista Ilves-sopimusta olisi ymmärrettävää.

Tosin taas aika vahvasti väittää myös, että ensi kauden pelipaikka on vielä täysi kysymysmerkki. Kiinnostusta olisi kuulemma kovasti, mutta rivien välistä on luettavissa, että palkkapyyntö on kova. Seurat vielä kuulemma empivät pelaajabudjettejaan, sekä on olemassa vielä optioita, joita ei olla seurojen toimesta neuvoteltu (yleistys).

Yleinen tuntuma haastattelusta ei ainakaan vahvistanut käsitystä mahdollisesta sopimuksesta Ilvekseen.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 782

Mingoian tuore haastattelu. Vasta aloittamassa jääharjoittelun (ensimmäistä kertaa operaation jälkeen), joten siinä mielessä hiljaisuus koskien mahdollista Ilves-sopimusta olisi ymmärrettävää.

Tosin taas aika vahvasti väittää myös, että ensi kauden pelipaikka on vielä täysi kysymysmerkki. Kiinnostusta olisi kuulemma kovasti, mutta rivien välistä on luettavissa, että palkkapyyntö on kova. Seurat vielä kuulemma empivät pelaajabudjettejaan, sekä on olemassa vielä optioita, joita ei olla seurojen toimesta neuvoteltu (yleistys).

Yleinen tuntuma haastattelusta ei ainakaan vahvistanut käsitystä mahdollisesta sopimuksesta Ilvekseen.

Niinpä niin. Kai se nyt olisi tullut jo, jos tullakseen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 893
Oma fiilis on tuossa se, että olisi lähes maaliin mennyt sopimus, mutta kariutui johonkin. Epäilen, että Mingoia ei enää tule.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 893
Lähes maaliin ei riitä. Uutta matoa koukkuun.
Tarkoitinkin juuri että on kariutunut jo, mutta soppari olisi ollut lähellä.

Jos ei ole sopparia tai edes jotain mikä viivyttää niin uutta matoa koukkuun
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 889
Pitkä podcast. Pystyykö joku kertomaan haastattelusta jotain muuta kuin päätelmiä. Eli siis mitä Mingoia kirjaimellisesti sanoi.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Juu ketjun voinee nyt sulkea tai vaihtaa myös ensimmäiseen vuosilukuun äksät.

Harmi, kun minulle olisi kelvannut ja oli varmaan mahdollisuuksien rajoissa hankkia kaveri tänne, kun hänellä on pientä vastoinkäymistä ollut.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 620
Kai tää Mingoia jäi täysin ankaksi. Ollut joskus ehkä jotain vireillä mutta kariutui.

Niin voihan tuo toki bluffata, tai Ilveksen tarjous olla yhä pöydällä muiden joukossa. Ilveksen tarjouksessa voi mm olla ehtoja liittyen pelikondikseen, tai jotain muuta vastaavaa.

Enivei vakuutusta pelaajalle tuskin saa tai edes uskalla julkaista, jos ei ole dataa siitä, että lonkka kestää luistelua. Vaikka Mingoian viime kausi päättyi leikkauspöydälle, niin silti liksan puolesta olisi varmasti yksi Liigan arvokkaimmista ulkomaalaisista. Tuolloin olisi ihan kiva juttu varmistua siitä, että paikat ovat kunnossa.

Etten minä nyt vielä täysin luovuttaisi Mingoian suhteen, mutta ei tuo haastattelu nyt kovin varmaa kuvaa anna Ilvekseen, tai edes Suomeen tulosta.

Media on osunut kumminkin todella hyvin omissa "huhuissaan" eikä Aallon Pekka varmasti kevyin perustein Aamulehteen kirjoittele.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 941
Onneks tuli pari sentteriä ja veskari. Nyt toivotaan että jollain laiturilla suonenvetokausi ja alkaa osaan laukoon Konnan passeista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 782
Luulis nyt saavan jonkun kovan kaverin irrotettua tuohon, jos ollaan tosissaan oltu Mingoian perässä. Ei se millään pikkurahoilla liiku.

Meillä on myös ollut varaa päästää Meskanen pois, jolle ei ollut tarjolla roolia. Tähän mennessä ei ole näille puheille ollut katetta, mutta aikaa on.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 291
Juu ketjun voinee nyt sulkea tai vaihtaa myös ensimmäiseen vuosilukuun äksät.

Harmi, kun minulle olisi kelvannut ja oli varmaan mahdollisuuksien rajoissa hankkia kaveri tänne, kun hänellä on pientä vastoinkäymistä ollut.
Suljetaan sitten kun pelaajan seuraava osoite varmistuu!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Samankaltaiset ketjut

Ylös