Trevor Mingoia Ilvekseen 2021-20XX?

Status
Viestiketju on suljettu.

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Mingoian mahdollisissa sopimuksessa voi olla jotain sellaisia asioita (verotus, kuntoutus, optiot muihin liigoihin) ettei pahvia kannata vielä julkistaa, jos jokin asia ei menekään kuten pitäisi Rousekin tapaan.

Mies voi olla ensi kaudella Ilveksen sopimuspelaaja, mutta samaan hengenvetoon voi olla melkein Ilveksessä pelannut pelaaja.

Verotus ei ole este sopimuksen julkistamiselle, vaan Suomessa olo päivät lasketaan.
Onhan näitä lähdevero pelaajia ennenkin julkastu mutta ilmoitettu että tulee Suomeen Loka-Marraskuussa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tämä mahdollinen sopimus rupeaa koko ajan enemmän ja enemmän kuulostamaan loistavalta.

100/100 ennemmin tälläisen Liigassa pärjänneen kaverin ottaisin, kun Tsekin-Liigassa pelkästään pelanneen kaverin. Mikä nyt nimeltään olikaan...
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 161
Verotus ei ole este sopimuksen julkistamiselle, vaan Suomessa olo päivät lasketaan.
Onhan näitä lähdevero pelaajia ennenkin julkastu mutta ilmoitettu että tulee Suomeen Loka-Marraskuussa.

Ei ole ei. Mutta tämäkin saattaa olla yksi syy noin yleisesti, ettei jonkun ulkomaalaisen sopimusta julkaista. Voihan olla, että (yleisesti) Ilves on tehnyt Mingoian kanssa esisopimuksen ensi kaudesta ja se on molemmille osapuolille hyvä. Mutta sopimuksessa on vielä NHL-, KHL, NLA- ja ties mitkä optiot tiettyihin päivämääriin asti.

Voi olla, että tälläisellä järjestelyllä jää käteen Musta Pekka, mutta toisaalta voi jäädä ihan pelimieskin. Harva asfaltin tallaaja ei tiedä kaikki pykäliä, mitä sopimuksissa seisoo. Ei, vaikka interwebistä löytäisikin SM-liigapelaajan sopimuspohjan (Jonne Virtanen taisi twitteriin laittaa ensimmäisen sopimuksensa).
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vovallako ne oli, vai muistanko ihan omiani?

Veikkaajan liigaliitteessä syksyllä 1998.

Oheinen kuva on otettu kännykällä, mutta ainakin siitä näkee, miltä Jursinov jr. näytti kärpännahkaviitassa. Vova esiintyi Suomen suuriruhtinaana, kuten venäläiselle sopikin. Toivottavasti rekvisiitta on yritysfuusioiden jäljiltä Sanoman hallussa.

vova.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Veikkaajan liigaliitteessä syksyllä 1998.

Oheinen kuva on otettu kännykällä, mutta ainakin siitä näkee, miltä Jursinov jr. näytti kärpännahkaviitassa. Vova esiintyi Suomen suuriruhtinaana, kuten venäläiselle sopikin. Toivottavasti rekvisiitta on yritysfuusioiden jäljiltä Sanoman hallussa.

katso liitettä 1235
Kova!

ja takaisin Mingoia aiheeseen, niin toivottavasti kuun lopussa ollaan viisaampia tuleeko tämä herra Ilvekseen vai meneekö ulkomaille.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Jos se ei ookaan Mingoia, vaan Josh Kestner. Sehän ei käsittääkseni jatka Turussa... :cool:
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
Kyllä olen lomalla, mutta tulen lukemaa palstaa silti harvakseltani.

Haluan kommentoida @Soho :lle että itse en ainakaan ole perääntynyt huhujen takia. Vaan ihan oman itseni takia ajatuksia pois kiekosta.

Tapaus Mingoia: Mitään asian suhteen ei ole minun kuulopuheilla muuttunut. En ole Ilveksellä toissä niin jokainen saa uskoa tai olla uskomatta.

Ilveksen puolelta ei ole tullut pyyntöä lopettaa, mutta pitkät pähkäilyt lähteineni kanssa alkuviikosta sai siihen tulokseen, että tämän kesän osalta minä itse en tule kertomaan enään etukäteen tänne mitää. Silloin mielestämme julkistukset tuovat enemmän yllätystä kuin aikasemmin.

Kiitos, palaan pika visiitiltä jälleen lomille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Samankaltaiset ketjut

Ylös