TPS Turku

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Tepsi on turkulaisten joukkue.. kun se menestyy.
Suikkasen ensimmäisellä kaudella halli oli tyhjä vielä runkosarjan viimeisessä kotiottelussa. Minä olin paikalla, kun pääsin ilmaiseksi.
Tepsi voitti, meni muistaakseni viimeisenä play offseihin ja oli kaataa siellä Jypin. Play offseissa riittikin sitten jo " onhan teeepeeeässss " huutelijoita. Tuon runkosarjapelin jälkeen moni Tepsin " kannattaja " kyseli ihmeissään, että pääsikö ne play offseihin.
Ja jälleen kerran Tepsi oli kaikkien Turun seudulla asuvien ylpeyden aihe ja rakkaus.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Tulipa muuten mieleeni vielä Tepsivitsi..

Moision ala-asteella oppilailta kyseltiin, että mitä vanhemmat tekevät työkseen..
Eräs poika vastasi, että isäni on miesh**ra..
Opettaja ei pahemmin reagoinut, eikä kommentoinut, mutta tunnin jälkeen kutsui pojan luokseen..
" Ei kai hän nyt oikeasti.. "..
" No ei tietenkään " vastasi poika ja jatkoi .. " en kai minä nyt kehtaa kenellekkään sanoa, että se pelaa Tepsissä "...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 538


E: pelaavat ilmeisesti valkoisilla hanskoilla ja housuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 615


No nyt tiedetään että kuka tekee TPSn maalit ainakin Ilvestä vastaan sekä kuka kaatuilee eniten.

No tosissaan, kiva nähdä Kantola taas Liigassa. Mutta riittääköhän vauhti?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382


No nyt tiedetään että kuka tekee TPSn maalit ainakin Ilvestä vastaan sekä kuka kaatuilee eniten.

No tosissaan, kiva nähdä Kantola taas Liigassa. Mutta riittääköhän vauhti?

Taitaa olla try-out sopimus kun on lokakuun puoleen väliin asti vain.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 210
TPS on etsinyt sitä ykkössentteriä jo pitkään ja ei ole löytynyt niin nyt sitten haettiin hätäpäissään jotain leveyttä.

Ei kyllä Kaitsu mahtuisi enää minun Ilvekseeni, liian hidas. Toki tulee olemaan Tepsin vaarallisimpia pelaajia juuri Ilves-peleissä jos vanhat merkit pitävät paikkansa, muissa matseissa sitten varmaan hiljaisempaa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
TPS on etsinyt sitä ykkössentteriä jo pitkään ja ei ole löytynyt niin nyt sitten haettiin hätäpäissään jotain leveyttä.

Ei kyllä Kaitsu mahtuisi enää minun Ilvekseeni, liian hidas. Toki tulee olemaan Tepsin vaarallisimpia pelaajia juuri Ilves-peleissä jos vanhat merkit pitävät paikkansa, muissa matseissa sitten varmaan hiljaisempaa.
Siellä aprikoidaan tällä hetkellä Jatkoajassa, että Kantola tais tulla paikkaamaan loukkeja.
Zug pelissä oli 3 pelaajaa sivussa jotka alottivat CHL:n
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 382
Kyllähän toi nyt oikeesti kuulostaa vähän joltain keskenkasvuiselta geelitukkaiselta autokauppiaalta... Eikun siis on tunnetta.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Mikä homma?
 

Liitteet

  • Screenshot_20220912-235839_Instagram.jpg
    Screenshot_20220912-235839_Instagram.jpg
    51,9 KB · kertaa luettu: 162

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 538
Ylös