TPS Turku

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Vähän on kyllä ruvennut ärsyttämään TPS-fanien muistuttaminen Jatkoajan palstalla joka käänteessä siitä kuinka helposti muka Ilves kaatui ja oli täysin vailla mahdollisuuksia jne. TPS meni siis jatkoon voitoin 4-2 ja yksi voitoista tuli vasta jatkoajan kautta ja 6. pelissä Ilves olisi pelillisesti sen tasoituksen ansainnut. 3. pelin jatkoaika toisin päin niin Ilves sen sarjan olisi luultavasti vienyt. Jatkoajan keskustelusta saisi sen kuvan tietämättä, että se oli neljämuna.

Siihen lisätään vielä geelitukka-Ahokas itkemässä ja talousdoping jossa miljoonatappiot kuitataan setämiesten taskusta sekä tylsin mahdollinen väriyhdistelmä peliasuissa niin eipä porukka kovin sympaattinen ole.

Olisikin kaikin puolin virkistävää jos TPS ei tällä kaudella puolivälieriin selviäisi.
No heille päästään kuittaileen takaisin aika nopeesti runkosarjan alettua ainakin yleisömääristä. Eiköhän se nakkikattila taas humise tyhjyyttään koko runkosarjan vaikka onkin heidän 100v. kautensa.
Ja ihan rehellisesti itse otan mielummin pronssin ja 2,4milj voiton kuin hopean ja 900k turskaa. Niin kauan kun mitali ei ole kultainen näistäkin asioista voi muistuttaa :)
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
No heille päästään kuittaileen takaisin aika nopeesti runkosarjan alettua ainakin yleisömääristä. Eiköhän se nakkikattila taas humise tyhjyyttään koko runkosarjan vaikka onkin heidän 100v. kautensa.
Ja ihan rehellisesti itse otan mielummin pronssin ja 2,4milj voiton kuin hopean ja 900k turskaa. Niin kauan kun mitali ei ole kultainen näistäkin asioista voi muistuttaa :)
Minulle taas maistuisi finaalisarja pronssipelin sijaan, ihan joka kerta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Minulle taas maistuisi finaalisarja pronssipelin sijaan, ihan joka kerta.
Pronssi, hopea aivan yksi ja sama minulle. Finaalisarjaan pääsy tottakai maistuisi enemmän kuin pronssi, mutta se täytyisi voittaa.

On kyllä hieman erikoista, että TPS ei juurikaan mainosta tätä heidän 100v. kauttansa. No kyllähän sitä vielä kerkeää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218

Tätä olen ihmetellyt käytännössä koko kesän.
TPS nyt kaksi kertaa hopealla ja jopa siellä turussa väki löysi tiensä halliin pudotuspeleissä. Tulossa olisi TPS:n 100v. juhlakausi, mutta mitään ei näy eikä kuulu turun suunnalta.
Nyt ollaan jätetty kyllä tälläinen orastava buumi ja tuleva juhlakausi täysin hyödyntämättä.
Tuntuu todella erikoiselta.
Tai sitten me Ilvesläiset ollaan totuttu tähän meidän "vähän" parempaan some tekemiseen ja markkinointiin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Tätä olen ihmetellyt käytännössä koko kesän.
TPS nyt kaksi kertaa hopealla ja jopa siellä turussa väki löysi tiensä halliin pudotuspeleissä. Tulossa olisi TPS:n 100v. juhlakausi, mutta mitään ei näy eikä kuulu turun suunnalta.
Nyt ollaan jätetty kyllä tälläinen orastava buumi ja tuleva juhlakausi täysin hyödyntämättä.
Tuntuu todella erikoiselta.
Tai sitten me Ilvesläiset ollaan totuttu tähän meidän "vähän" parempaan some tekemiseen ja markkinointiin.
Olemme tottuneet ammattimaiseen tekemiseen. Siksi nuo tepsien ja muiden seurojen surkeat someilut yms näyttäytyykin amatöörimäiseltä.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Kivihalmeen tulon myötä nyt myös Tepsillä on liigajoukkueen pakisto.

Kivihalme oli muistaakseni jo kaudella 18-19 todella hyvä, vaikka Kärpissä kiekollisessa vastuussa edellä olivatkin Heshkat ja Hakanpäät. P-Amerikasta varmasti tullut oppeja ja intensiteettiä peliin. Onhan toki parhaassa iässä.

Arell - Kivihalme
Suomi - Rafkin
Anttalainen - Pulli
Kiviharju

Nuori on kyllä tuo pakisto. Saas nähä mihin asti riittää. Toki varmasti tuota vielä pyritään vahvistamaan. Kiire tulee.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Kivihalmeen tulon myötä nyt myös Tepsillä on liigajoukkueen pakisto.

Kivihalme oli muistaakseni jo kaudella 18-19 todella hyvä, vaikka Kärpissä kiekollisessa vastuussa edellä olivatkin Heshkat ja Hakanpäät. P-Amerikasta varmasti tullut oppeja ja intensiteettiä peliin. Onhan toki parhaassa iässä.

Arell - Kivihalme
Suomi - Rafkin
Anttalainen - Pulli
Kiviharju

Nuori on kyllä tuo pakisto. Saas nähä mihin asti riittää. Toki varmasti tuota vielä pyritään vahvistamaan. Kiire tulee.
Tuomiston tuosta unohdit. Otteet pitsissä oli sitä luokkaa, että uskon olevan isossa roolissa ensi kauden pakistosta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218


Kivihalme Turkuun.

On kyllä kova vahvistus tähän liigaan.
Katselin noita kahta edellistä AHL kautta niin ei ole kyllä paljoa pelejä tullut tilille. Onkohan ollut loukkaantuneena vai mikä on ollut? Tuskin taxi-squadissa kun ei tosiaan yhtäkään NHL peliä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Tepsillä, ehkä hieman vastaava tilanne, kun meillä. Ykkössentteriksi foorumeilla ja harkkapelejen pyyhtiän ketjussa on laitettu nousujohteinen Intonen. Saman ikäinen ja muutenkin vertailukelpoinen Mäntykiveen. Ilomäki taas kokeneempana on vertailukelpoinen Sebokin kanssa.

Munkki ja Jasu kyllä häviää vertailussa Kontiolalle ja Tikalle omissa kirjoissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Miten tämä nyt voi edes olla mikään uutinen?
Draftin ykkönen ei pelaa Liigassa alkavalla kaudella.
Yllättyneet parijonoon.

 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 553


TPSn pelipaitavideo, noh onpahan valtavirrasta poikkeava. Itse kyllä tykkään jos logo on isolla ja keskellä.

1661326592561.png
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 497


TPSn pelipaitavideo, noh onpahan valtavirrasta poikkeava. Itse kyllä tykkään jos logo on isolla ja keskellä.

katso liitettä 2920

Omaan silmään aika hajuton ja mauton, vaikka varmaankin kunnioitetaan seuran ensimmäisiä paitoja. Uskon että nämä olisi saanut vielä paremmaksi.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 483
Kai noi on kopiot vanhoista paidoista, ja se määrittää logon koon ja paikan. Ratio Auran Aaltojenkin mainos on vissiin saran vuaren takaa, jos pelataan perinnevermeissä, toi mainokset sais jättää pois.
 
Ylös