Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 809
Mää oon kyllä jäsen @Haikuri2 siinä mielessä samaa mieltä että valmentajien rooli on ihan ylikorostunut. Pelaajien peli loppuviimein tää on.

Vaikka toki kärjistikin.
Erittäin hyvä esimerkki Jyväskylästä tällä kaudella. Ammattivalmentajat sivuun ja amatöörit sisään. Valmentajalla ei ole mitään merkitystä? Itsellä on päinvastoin noussut arvostus hyviä valmentajia kohtaan.
 

Haikuri2

Rivipelaaja
Viestejä
57
Erittäin hyvä esimerkki Jyväskylästä tällä kaudella. Ammattivalmentajat sivuun ja amatöörit sisään. Valmentajalla ei ole mitään merkitystä? Itsellä on päinvastoin noussut arvostus hyviä valmentajia kohtaan.
Mike Babcock valmentajaksi ja sit ihan ketä Tillu nyt hommaa niin pärjätään?
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 158
Erittäin hyvä esimerkki Jyväskylästä tällä kaudella. Ammattivalmentajat sivuun ja amatöörit sisään. Valmentajalla ei ole mitään merkitystä? Itsellä on päinvastoin noussut arvostus hyviä valmentajia kohtaan.
Jos otetaan Tapparan puolelta pari esimerkkiä, niin löytäisin esimerkiksi Rautakorven viimeiseltä visiitiltä ja Tapolan ajalta "hienoisia" eroja, vaikka suunnilleen samoilla pelimerkeillä operoitiin. Tapola uudisti ja uudistui, Rautakorpi ei.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 981
Erittäin hyvä esimerkki Jyväskylästä tällä kaudella. Ammattivalmentajat sivuun ja amatöörit sisään. Valmentajalla ei ole mitään merkitystä? Itsellä on päinvastoin noussut arvostus hyviä valmentajia kohtaan.
Hienosti meni pointti ohi. Enhän minä sanonut että valmentajalla ei olisi mitään merkitystä. Mutta sieltä selkärangasta ne pelaajat lopun viimein ratkaisut tekevät.

Kyllä minäkin arvostan valmentajia, en kai muuta väittänyt.

Jääkiekkoa voitaisiin pelata ilman valmentajia, mutta ei ilman pelaajia, mitäs siihen sanot?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Eiköhän nyt vaan keskitytä itse otsikkoon ja annetaan Pendon keskittyä maju -tehtäviin. Kyllä siellä kaikesta huolimatta oli hyvääkin, vaikka kausi päättyikin karmeaan sulamiseen ja pettymiseen.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 809
Hienosti meni pointti ohi. Enhän minä sanonut että valmentajalla ei olisi mitään merkitystä. Mutta sieltä selkärangasta ne pelaajat lopun viimein ratkaisut tekevät.

Kyllä minäkin arvostan valmentajia, en kai muuta väittänyt.

Jääkiekkoa voitaisiin pelata ilman valmentajia, mutta ei ilman pelaajia, mitäs siihen sanot?
Voi siellä mennä lauma päättömiä kanoja mutta ei siitä mitään tulet. Tiedät kyllä sen.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 072
Mä en muista tiedä, mutta musta tuntuu, että Hölö hymyilee vaikka vähän ummettaisi.

Tällasta positiivisuutta me kaivataan just nyt. Ja paljon kuituja.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
254


Pumpataas vielä vähän Hölön renkaita, kun jotkut siitäkin kilahtaa..

Miika roine: ” Neljättä vuotta ollaan tässä Hölön johdolla, niin se on ollut vuodesta yksi lähtien iso teema, että se ilmapiiri on kaikista tärkein. Joka aamu pitää olla jokaisella hyvä tulla töihin ja pilke silmäkulmassa”
 

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
351


Pumpataas vielä vähän Hölön renkaita, kun jotkut siitäkin kilahtaa..

Miika roine: ” Neljättä vuotta ollaan tässä Hölön johdolla, niin se on ollut vuodesta yksi lähtien iso teema, että se ilmapiiri on kaikista tärkein. Joka aamu pitää olla jokaisella hyvä tulla töihin ja pilke silmäkulmassa”

Älä heitä näitä hyvän mielen juttuja Niemelästä kun oma ahdas mieli rupeaa aina vertaileen meidän edelliseen ja päätyy toteamaan, että noinkin olisi voinut menetellä. Pääsin jo hetkeks yli tästä vuodesta, mutta harmitus palas viikko sitten. Kai se täytyy jostain terapiasta hakea hymyä viikkoihin, vaikka Palvelut – Antti Pennanen tuolta.
 

Chief44

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
254
Tägää edes jos meinaat keksiä tämmöisiä paskapuheita.
Tarkotin lähinnä, että kun osa kritisoi Hölön renkaiden pumppailua, kun ei ole herralta Ilveksessä vielä mitään nähty.

En tässä mitään paskapuheita keksi enkä tule keksimään. Tässä kaikki samalla puolella kuiteskin ollaan eiks je?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 783
Tarkotin lähinnä, että kun osa kritisoi Hölön renkaiden pumppailua, kun ei ole herralta Ilveksessä vielä mitään nähty.

En tässä mitään paskapuheita keksi enkä tule keksimään. Tässä kaikki samalla puolella kuiteskin ollaan eiks je?
Ehkä enemmän on kritisoitu sitä renkaiden pumppausta jossa kaikesta tekemisestä tehdään upeaa ja samalla kaikesta Pendon tekemästä paskaa. Positiivisin mielin olen itsekin Hölöstä, varmasti paras saatavilla ollut koutsi. Samalla puolella ollaan kyllä.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 209
Aattelin että mikä alko haiseen mut olikin näemmä Hölön pöksyt.

Hieno kolmas erä tänään.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 474
Positiivisin mielin olen itsekin Hölöstä, varmasti paras saatavilla ollut koutsi. Samalla puolella ollaan kyllä.
Kun päästiin psykopendosta eroon.. Niin saadaan täysin jokerimaisesti virnuileva Hölö kehiin!! Ilvesläisittäin tämä ei voi päättyä muuta kuin hyvin :D
 
Ylös