Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978


Siinä vähän Pelicansin fiiliksiä eilisen matsin jälkeen. Hölö vaikuttaa kyllä hyvältä johtajalta.

Aika hauska kun Grönborg ei mee koskaan pelin jälkeen koppiin, meneeköhän edes jos voittavat kannun :D
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 780
Aika hauska kun Grönborg ei mee koskaan pelin jälkeen koppiin, meneeköhän edes jos voittavat kannun :D
Kuvastaa myös aika hyvin sitä, että valmentajia on erilaisia. Ymmärrän toki Pendon saaman kritiikin ja olen myös tyytyväinen Hölöön seuraavana valmentajana, mutta melkoinen Hölön renkaiden pumppaus on käynnissä. Kaverista voisi varmaan kuvata videon jossa käy paskalla, niin joku tulisi kertomaan kuinka hienoa on, että meille tulee tälläinen kaveri valmentajaksi ja kuinka Pendo varmasti kysyisi ensin psykologeilta kannattaako vessaan ollenkaan mennä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978
Kuvastaa myös aika hyvin sitä, että valmentajia on erilaisia. Ymmärrän toki Pendon saaman kritiikin ja olen myös tyytyväinen Hölöön seuraavana valmentajana, mutta melkoinen Hölön renkaiden pumppaus on käynnissä. Kaverista voisi varmaan kuvata videon jossa käy paskalla, niin joku tulisi kertomaan kuinka hienoa on, että meille tulee tälläinen kaveri valmentajaksi ja kuinka Pendo varmasti kysyisi ensin psykologeilta kannattaako vessaan ollenkaan mennä.
Joo olen meinannut sanoa samaa mutta en ole viittinyt. Muutenkin jo saanut kurat niskaan niin moneen kertaan.

Kun vaan muistettais että kyllä me Hölönkin alaisuudessa pelejä hävitään.

Ja tuolta Youtubesta kyllä löytyy myös pätkiä missä Pendo näitä vastaavia hyviä puheita pitää.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Ei ihan auennut nyt tämä viesti. No ei ole ensimmäinen kerta kun multa menee jotain ohi.
Viittasin siihen että viimekaudella, varsinkin alkukaudesta, ei saanut lainkaan kyseenalaistaa Ilveksen peliä. "Paremmin tietävät" naureskeli kilpaa kuinka nyt on pelattu vasta näin ja näin vähän ja näillä peleillä ei ole mitään väliä koska kaikki tekeminen tähtää kevääseen.Need I say more?
Eli jollen ole sokeasti ylistämässä Niemelää jos peli alkukaudesta yskii niin olenko vain osa Niemelän vastaista oppositiota? Vai onko asiallinen kriittisyys ja aito huoli varsinkin lähihistorian valossa ensikaudella sallittua?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
Kuvastaa myös aika hyvin sitä, että valmentajia on erilaisia. Ymmärrän toki Pendon saaman kritiikin ja olen myös tyytyväinen Hölöön seuraavana valmentajana, mutta melkoinen Hölön renkaiden pumppaus on käynnissä. Kaverista voisi varmaan kuvata videon jossa käy paskalla, niin joku tulisi kertomaan kuinka hienoa on, että meille tulee tälläinen kaveri valmentajaksi ja kuinka Pendo varmasti kysyisi ensin psykologeilta kannattaako vessaan ollenkaan mennä.
Pendo ei ole ikinä tehnyt virheitä. Pendo ei nyöskään paskanna ikinä ollenkaan. Eikä ole ainoa suurmies joka ei paskanna. Joku P-Korealainen suurmieskään ei paskanna ikinä.

Olen pahoillani kirjoituksestani.

Vituttaa vaan Pendo niin paljon. Ei se, että epäonnistui, vaan ettei se ylimielinen narsisti edes tajua/myönnä epäonnistuneensa julkisesti, ni siihen menee totaalisesti hermot
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 780
Pendo ei ole ikinä tehnyt virheitä. Pendo ei nyöskään paskanna ikinä ollenkaan. Eikä ole ainoa suurmies joka ei paskanna. Joku P-Korealainen suurmieskään ei paskanna
Jos tämä nyt oli minulle osoitettu niin metsään meni. Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että syyttävä sormi tästä kaudesta osoittaa eniten valmennuksen suuntaan. Valmennus epäonnistui kriittisellä hetkellä, se siitä. Turha on kuitenkaan maalata jo etukäteen Hölöstä jotain jumalhahmoa ja jälkiviisaana Pendosta itse paholaista joka teki aivan kaiken väärin.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 993
Pendo ei ole ikinä tehnyt virheitä. Pendo ei nyöskään paskanna ikinä ollenkaan. Eikä ole ainoa suurmies joka ei paskanna. Joku P-Korealainen suurmieskään ei paskanna ikinä.

Olen pahoillani kirjoituksestani.

Vituttaa vaan Pendo niin paljon. Ei se, että epäonnistui, vaan ettei se ylimielinen narsisti edes tajua/myönnä epäonnistuneensa julkisesti, ni siihen menee totaalisesti hermot
Kyllä se ainakin kerran paskansi nimittäin Ilves pesään….
 

Haikuri2

Rivipelaaja
Viestejä
56
Joo olen meinannut sanoa samaa mutta en ole viittinyt. Muutenkin jo saanut kurat niskaan niin moneen kertaan.

Kun vaan muistettais että kyllä me Hölönkin alaisuudessa pelejä hävitään.

Ja tuolta Youtubesta kyllä löytyy myös pätkiä missä Pendo näitä vastaavia hyviä puheita pitää.
Juu ei Hölöä kannata nyt puolijumalana jo etupeltoon pitää ennen kuin on edes virallinen soppari julkistettu tai peliäkään pelattu.Pelaajat siellä loppupeleissä kentällä pelaa eikä auta vaikka penkin takana seisoisi ite Paavi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978
Juu ei Hölöä kannata nyt puolijumalana jo etupeltoon pitää ennen kuin on edes virallinen soppari julkistettu tai peliäkään pelattu.Pelaajat siellä loppupeleissä kentällä pelaa eikä auta vaikka penkin takana seisoisi ite Paavi.
Jatkoajan puolelle perustettiin ”Hölölle kenkää” -ketju jo syksyllä kun taapersivat.

Ilveksen osioon. :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 354
Viittasin siihen että viimekaudella, varsinkin alkukaudesta, ei saanut lainkaan kyseenalaistaa Ilveksen peliä. "Paremmin tietävät" naureskeli kilpaa kuinka nyt on pelattu vasta näin ja näin vähän ja näillä peleillä ei ole mitään väliä koska kaikki tekeminen tähtää kevääseen.Need I say more?
Eli jollen ole sokeasti ylistämässä Niemelää jos peli alkukaudesta yskii niin olenko vain osa Niemelän vastaista oppositiota? Vai onko asiallinen kriittisyys ja aito huoli varsinkin lähihistorian valossa ensikaudella sallittua?
Tottakai kritiikille on aina tilaa ja mää en nyt missään nimessä tarkoittanut sitä.

Uskallan väittää, että osa kirjoittajista on päättänyt jo nyt, että mitä mieltä he ovat Niemelästä vaikka ei ole peliäkään Ilveksessä valmentanut.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 023
Kaikki valmentajatkin tekevät virheitä. Nyt saamme ilman paineita seurata Niemelän peluuttamista ja reakointia ottelun eri tilanteissa.

Otetaan tarkasteluun kolme valmentajaa, Myrrä, Pennanen ja Niemelä.
Mielipiteet palstalaisilta näiden valmentamisesta. Toivon kaikkien kohdalta hyvät ja heikommat puolet, mielipiteet näistä, ja todellakin molemmat puolet, koska täydellistä ei ole.

Jätetään arvioinneista pois seuran johdon osuus, vaikka "työkalut" sieltä annetaankin.
Niemelän ketjussa siksi, että oletettavasti seuraa edellisiä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978
Miks me sitte tarvitaan ees koutsi?

Huhhuh tällästä kommenttia.
Mää oon kyllä jäsen @Haikuri2 siinä mielessä samaa mieltä että valmentajien rooli on ihan ylikorostunut. Pelaajien peli loppuviimein tää on.

Vaikka toki kärjistikin.
 

Haikuri2

Rivipelaaja
Viestejä
56
Mää oon kyllä jäsen @Haikuri2 siinä mielessä samaa mieltä että valmentajien rooli on ihan ylikorostunut. Pelaajien peli loppuviimein tää on.

Vaikka toki kärjistikin.
Se on juuri noin.Tottakai sinne pelikirjassa määritellään miten pitäs pelata jne mutta loppupelissä pelaajat siellä pelaa ja toteuttaa.Minä oon taas sun kanssa samaa mieltä että ei se yksin Pendon vika ollut että kausi loppu lyhyeen.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Juuh viimekaudellakin pelatiin tällainen peli Liiga

Varmaan olisi mukavat kommentit jos Nokia areenalla ensi kaudella näin kävisi :) Ei Niemelä mikään Raipe ole mutta eiköhän hän pätevä valmentaja ole. Turha silti ulos heittää jos muutamassa pelissä tulee alisuoritusta tai alkukaudella on tahmaista.
 
Ylös