Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 018
On yksi fakta heittää ettei Pendolla ole mitään sopimusta ainaskaan vielä liiton kanssa..
Joo tämän tietää varmaan kaikki. Sopimus lienee muodollisuus.

Kerro mieluummin onko Tillu ollut yhteyksissä J. Jaloseen?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 018
Eikös tämäkin ole aika luonnollista, siis vaikka Hämeen Sanomien juttu osoittautuisikin paikkansa pitäväksi?
Jos nyt oikein tulkitsin, niin HäSa kertoi, että torstaina kokoontuvalle liittovaltuustolle esitetetään Pennasta.
Liitolta varmaan voi odottaa mitä välinsä, mutta aika erikoista olisi, jos sopimus olisi tehty, ennen kuin valinta on hyväksytty.
No, todetaan jälleen, että:
Ken elää, se näkee!
Valkoinen savu nousee Vierumäen saunan piipusta ja Pendo on valittu.
 

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Joo tämän tietää varmaan kaikki. Sopimus lienee muodollisuus.

Kerro mieluummin onko Tillu ollut yhteyksissä J. Jaloseen?
Tämä juttu nyt ei varsinaisesti vastaa siihen, että onko Tillu ollut yhteydessä, mutta näyttäisi siltä että Jukan tähtäin on ulkomailla

 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 326
Nyt saa kyllä Koskela olla sitten tarkkana, ettei Pennanen houkuttele Ipan pelaajia mukanaan Leijoniin.

Jos sellaista ympäripuhumista rupeaa korviin kantautumaan, niin potkut välittömästi ja ei mitään syytä antaa hyvästellä joukkuetta.

Tässä alkukauden rämpimisessä on selkeästi suuri suunnitelma takana. Hämätään Jalosta ja pelataan niin heikosti, ettei kukaan joudu maajoukkueen mukaan maaottelutauolla. Pakotetaan ne valitsemaan pahimmista kilpailijoista useampia ja treenataan itse tuolloin joukkue huippuiskuun.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Kyllähän tämä kivasti kruunaa tämän päivän!

Yleensä luotan organisaation johtoon ja seison heidän päätösten takana. Mutta onhan tämä nyt jumalauta melkoinen vitsi, että viime kaudella vaihdettiin kärkipaikalta Pennaseen (joo hyvä vaihto ja Myrrän myrkytykset syynä) ja kommentoitiin, että nyt saadaan enemmän aikaa Pennasen Ilvekselle. Hyvä että tämä ensimmäinen täysi kausi on lähtenyt käyntiin niin mies onkin jo Leijonien mies. Siinä se prosessi ja ostetun lisäajan hyödyt.

Valmentajakuviot on siis hoidettu hirvittävällä riskillä, joka nyt realisoituu. Täällä naureskellaan Olkinuoran pelsusopimukselle, vaikka valmentajallamme on lähes samat pykälät omassa sopimuksessaan.

Mutta onhan tämä jatkuva muutos ja epävarmuus sekä kentällä kyntäminen paluu kotoisaan tunteeseen, jota on jo vähän kaivannutkin karsintavuosista. Positiivista!
Lähes samat pykälät? Lähtee siis sinun mielestä kesken kauden? Aikaa on myös hyvin reagoida ensi kautta varten.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 568
Tässä alkukauden rämpimisessä on selkeästi suuri suunnitelma takana. Hämätään Jalosta ja pelataan niin heikosti, ettei kukaan joudu maajoukkueen mukaan maaottelutauolla. Pakotetaan ne valitsemaan pahimmista kilpailijoista useampia ja treenataan itse tuolloin joukkue huippuiskuun.
Älä nyt paljasta! J.J varmasti lukee foorumia
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Tässä alkukauden rämpimisessä on selkeästi suuri suunnitelma takana. Hämätään Jalosta ja pelataan niin heikosti, ettei kukaan joudu maajoukkueen mukaan maaottelutauolla. Pakotetaan ne valitsemaan pahimmista kilpailijoista useampia ja treenataan itse tuolloin joukkue huippuiskuun.

Pendokaan ei oikeasti halua Jelloniin, vaan on laittanut treenit jätkille maksimiin joka näyttää toimivan, jotta antaisi itsestään epäammattimaisen kuvan ja välttyisi komennukselta.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 727
Lähes samat pykälät? Lähtee siis sinun mielestä kesken kauden? Aikaa on myös hyvin reagoida ensi kautta varten.

Eipäs pistetä sanoja toisten suuhun! Lähes ja täysin, sanoissa on pieni sävy- ja tarkoitusero.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 083
1) Jukka Jalonen
2) Olli Jokinen
3) Tommi Niemelä

Joku näistä, kiitos

Raipe apuvalmentajaksi
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 696
1) Jukka Jalonen
2) Olli Jokinen
3) Tommi Niemelä

Joku näistä, kiitos

Raipe apuvalmentajaksi
Miksi Niemelä jättäisi Pelicansiin optionsa käyttämättä? Ainoastaan ulkomaille lähdön takia on mun mielipide/veikkaus.

Jokinen, Helminen ja Salo lienee vahvoilla uudeksi päävalmentajaksi.
 

luig1t

Rivipelaaja
Viestejä
53
Miksi Niemelä jättäisi Pelicansiin optionsa käyttämättä? Ainoastaan ulkomaille lähdön takia on mun mielipide/veikkaus.

Jokinen, Helminen ja Salo lienee vahvoilla uudeksi päävalmentajaksi.

Tiputtaisin näistäkin Jokisen pois, koska hän varmasti tähyää P-Amerikkaan. HIFK on hänestä varmasti myös kiinnostunut, jos Peltonen ei tuo tänä vuonna sitä kirkkainta mitallia stadiin..
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 018
Miksi Niemelä jättäisi Pelicansiin optionsa käyttämättä? Ainoastaan ulkomaille lähdön takia on mun mielipide/veikkaus.

Jokinen, Helminen ja Salo lienee vahvoilla uudeksi päävalmentajaksi.
Jatkoajan puolella oli puhetta että Jokinen lähtisi rapakon taakse. Sen tarkemmin en tiedä, Raipea en vaan jotenkin näe tässä tilanteessa parhaaksi valinnaksi Ilvekselle.

Niemelä on pitkään ollut Lahdessa, ehkä haluaisi uusia tuulia?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 007
Itse olen sitä mieltä että myös Raipella voitaisiin mennä, olettaen että kakkoskoutsiksi saadaan joku hyvä nimi. Mutta tietysti Pennasen jälkeen rima on korkealla eli Jukka Jalonen, Olli Jokinen, Olli Salo tai Kari Jalonen olisivat oikeaa jatkumoa.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Näkisin mielelläni OJ:n Ilveksen ruorissa Pendon lähtiessä. Ehkä potentiaalisin tuleva kansainvälinen huippuvalmentaja ja sopimus päättyy tähän kauteen. Hippasen yli miljoona lisää pelaajabudjettiin Jukureihin verrattuna, niin kärkisijoilla heilutaan. Huuhtasen voisi tuoda mukanaan.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 516
Jalosessa mua epäilyttää lähinnä se, että vaikka maajoukkueessa jaloskiekolla voitetaan, niin täällä Suomessa kaikki tietää miten Jalosen joukkue pelaa. Toimiiko vielä.
Tuskin Jalonen nyt samaa kiekkoa peluuttaisi Liigassa ennakkosuosikkimateriaalilla, mitä lyhyissä turnauksissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös