Tommi Niemelä Ilveksen päävalmentajaksi kaudesta 2024-2025 alkaen?

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 275
Viimeinen viesti tähän iltaan Antille jossa pakko lainata Jari Sillanpäätä sitten EFM painaa pään tyynyyn:

"Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
Mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy
ja jätät meidät
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Mä tunnen mä tunnen mä tunnen
muistosi lähelläni vielä
ja pyydän anteeks
Sä löysit sä löysit jo toisen
ja mun on sun annettava mennä
nyt hänen luokseen
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa"
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 327
Viimeinen viesti tähän iltaan Antille jossa pakko lainata Jari Sillanpäätä sitten EFM painaa pään tyynyyn:

"Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
Mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy
ja jätät meidät
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Mä tunnen mä tunnen mä tunnen
muistosi lähelläni vielä
ja pyydän anteeks
Sä löysit sä löysit jo toisen
ja mun on sun annettava mennä
nyt hänen luokseen
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa"
1695758242996.jpeg
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Viimeinen viesti tähän iltaan Antille jossa pakko lainata Jari Sillanpäätä sitten EFM painaa pään tyynyyn:

"Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
Mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy
ja jätät meidät
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Mä tunnen mä tunnen mä tunnen
muistosi lähelläni vielä
ja pyydän anteeks
Sä löysit sä löysit jo toisen
ja mun on sun annettava mennä
nyt hänen luokseen
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa"
Kiitos nauruista! Tänä iltana ne on ollut vähissä :D
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 381
Viimeinen viesti tähän iltaan Antille jossa pakko lainata Jari Sillanpäätä sitten EFM painaa pään tyynyyn:

"Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
Mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy
ja jätät meidät
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Mä tunnen mä tunnen mä tunnen
muistosi lähelläni vielä
ja pyydän anteeks
Sä löysit sä löysit jo toisen
ja mun on sun annettava mennä
nyt hänen luokseen
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa

Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa"
Never stop the madness.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Sen verran pitää tulla vielä sanomaan, että rauha ihmiset. Ei Pennanen ole minnekkään lähdössä.. hän valmentaa tämän kauden viimeistä peliä myöden.
Sen(kin) jälkeen Ilvestä valmentaa todella kova valmentaja ja kaikki jatkuu.
Jos Pennanen ei tällä kaudella menesty Ilveksen peräsimessä, niin on aikakin vaihtaa miestä. Jos taas menestyy, niin on tehtävänsä suorittanut.
Tavoite on tässä ja nyt.
Tämähän vaan lisää tavoitetta ja suorastaan pakottaa tekemään asioita. Ja nimenomaan nyt.. ei joskus tulevaisuudessa.
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Jaahas....no onhan oppimisprosessissa marinoitunut Tuokkola kuitenkin varmasti saatavilla uuteen pestiin käytyään koulutuksessa naapurissa. EsaH:n sanoin: "Mukava palata porukkaan."
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 381

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Ei jumalauta. Ja me ollaan jo potkittu ulos kaikki markkinoilla vapaana olevat huippukoutsit, Raipe, Myrrä, Kivi ja eikös se Jalonenkin saanut potkut aikoinaan. Kari Jalonen ei vielä ole saanut potkuja, mutta jos tänne tulee niin kohta saa ja iso monon kuva perseeseen tuleekin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 381
Ei jumalauta. Ja me ollaan jo potkittu ulos kaikki markkinoilla vapaana olevat huippukoutsit, Raipe, Myrrä, Kivi ja eikös se Jalonenkin saanut potkut aikoinaan. Kari Jalonen ei vielä ole saanut potkuja, mutta jos tänne tulee niin kohta saa ja iso monon kuva perseeseen tuleekin.
Niinhän ne sanovat että on kahdenlaisia valmentajia.

Niitä, jotka ovat jo saaneet kenkää Ilveksestä ja niitä jotka tulevat saamaan kenkää Ilveksestä.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 524
Kyllähän tämä kivasti kruunaa tämän päivän!

Yleensä luotan organisaation johtoon ja seison heidän päätösten takana. Mutta onhan tämä nyt jumalauta melkoinen vitsi, että viime kaudella vaihdettiin kärkipaikalta Pennaseen (joo hyvä vaihto ja Myrrän myrkytykset syynä) ja kommentoitiin, että nyt saadaan enemmän aikaa Pennasen Ilvekselle. Hyvä että tämä ensimmäinen täysi kausi on lähtenyt käyntiin niin mies onkin jo Leijonien mies. Siinä se prosessi ja ostetun lisäajan hyödyt.

Valmentajakuviot on siis hoidettu hirvittävällä riskillä, joka nyt realisoituu. Täällä naureskellaan Olkinuoran pelsusopimukselle, vaikka valmentajallamme on lähes samat pykälät omassa sopimuksessaan.

Mutta onhan tämä jatkuva muutos ja epävarmuus sekä kentällä kyntäminen paluu kotoisaan tunteeseen, jota on jo vähän kaivannutkin karsintavuosista. Positiivista!
Onhan tässä toki ripeät liikkeet, mutta Myrrä piti vaihtaa, koska ei nostanut vaatimustasoaan. Pendo oli täällä lähes koko kauden, joten nyt on oiva iskun paikka. Melkeen jos ei tällä kaudella olla siellä kärjessä, muutos ihan ok. Tärkeintä on että tilalle tulee oikea valmentaja, ei Myrrää. Maajoukkuekuvio on ollut tiedossa joten riski on taatusti tiedostettu. Ei minulle ainakaan tullut yllärinä.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 624
En kyllä millään jaksaisi mitään vanhoja naamoja päävalmentajana, vaikka komeita onkin. Tuntuu, että Ilves tarvitsee nyt jotain raikasta tuulahdusta mieluiten ulkomailta. Ei oo helppoo mutta aina voi fantasioida
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 524
En kyllä millään jaksaisi mitään vanhoja naamoja päävalmentajana, vaikka komeita onkin. Tuntuu, että Ilves tarvitsee nyt jotain raikasta tuulahdusta mieluiten ulkomailta. Ei oo helppoo mutta aina voi fantasioida
Myrrä kehui että on täynnä virtaa ja oppinut olemaan voittavampi tulevaisuudessa.
 
Ylös