TO 31.8.2023 | HC Dynamo Pardubice - Ilves | CHL

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 574
Jep:

- 2min rangaistukset ei katkea yv-maalista vaan pelataan loppuun
- tehdystä av-maalista katkeaa 2min rangaistus (en tiedä koskeeko myös 5min rangaistusta)
- siirretyn rangaistuksen aikana tehty maali ei peru tulevaa rangaistusta
Tuo ensimmäinen lähinnä aiheuttaa ihmetystä. AV ja SR maalit sen verta harvinaisia, että noita kahta alempaa tuskin edes noteeraa.

Saa nähdä tekeekö jo tänään joku jengi 2 maalia saman yv:n aikana.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Nähdään.

Vedän ulkomuistista, kun en jaksa tarkistaa.

Melko yksinkertaisia olivat.

- rikkeistä seuraakin ylivoima, eikä alivoima
- alivoimamaalista saa kolme maalia ja alivoima päättyy
- ylivoimaa pelaavan joukkueen täytyy pelata ilman maalivahtia
- jos tekee ylivoimalla ensimmäisen minuutin aikana maalin, saa kaksi ja puoli minuuttia lisää ylivoimaa
- ylivoimamaalista saa vain puolikkaan maalin, paitsi onetimerista kokonaisen
Joo, tappeluista ei tule myöskään vitosia, ainoastaan tappelun hävinnyt saa 2min jäähyn. Tän takia Tillu hankki Gregoiren.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 240
Taisi olla niin, että jokaisessa kentällisessä täytyy myös olla ainakin 1 laiha ja heikko kuikelo, joka on kuitenkin nopea ja 1 hidas ja läski, mutta vahva pelaaja. Nuo läskit ovat hyviä tappeluissa ja niillä on kova lämmi. Kuikeloilla taas veto on kuin lehmän henkäys.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Saa nähdä tekeekö jo tänään joku jengi 2 maalia saman yv:n aikana.
Varmasti tekee jos pelataan yhtä tyhmästi kuin viime pelissä KalPaa vastaan ja Meskanen Palve kaksikko lähti istumaan samaan aikaan kakkosia. Tuon kahden miehen kahden minuutin päättymättömän av:n Pennanen onneksi ottikin esille haastattelussa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 311
Olen kyllä tiennyt että kiekkopiirit ovat konservatiivista porukkaa, mutta että näin pahasti on mennyt orava muuntajaan muutamasta ihan kokeilun arvoisesta sääntömuutoksesta.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olen kyllä tiennyt että kiekkopiirit ovat konservatiivista porukkaa, mutta että näin pahasti on mennyt orava muuntajaan muutamasta ihan kokeilun arvoisesta sääntömuutoksesta.

Jaa jos vähän hassutellaan tässä kesken pelipäivän jännityksen? :)
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 828
Olen kyllä tiennyt että kiekkopiirit ovat konservatiivista porukkaa, mutta että näin pahasti on mennyt orava muuntajaan muutamasta ihan kokeilun arvoisesta sääntömuutoksesta.
Erikoistilanteiden roolia ei pitäisi ainakaan kasvattaa. Päinvastoin. Pelit pitäisi ratkaista 5vs5 pelissä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Taidanpa itse napata Viaplayn kuukaudeksi ja ihmetellä sitten mitä sen kanssa tekee.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 978
Taidanpa itse napata Viaplayn kuukaudeksi ja ihmetellä sitten mitä sen kanssa tekee.
Itse tartuin toistaiseksi voimassaolevaan soppariin, jossa ensimmäinen kuukausi on puoleen hintaan. Ei tule ensimmäisille peleille kovin paljoa hintaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Itse tartuin toistaiseksi voimassaolevaan soppariin, jossa ensimmäinen kuukausi on puoleen hintaan. Ei tule ensimmäisille peleille kovin paljoa hintaa.
Mistäs tuon diilin löysit?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Ylös