Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
897
Tätä panikointia ja mesoomista kun seuraa sivusta kuukausitolkulla, ei voi välttyä siltä ajatukselta, että ollaanko tässä kohta joku Liigan oma Toronto Maple Leafs, jolla on periaatteessa kaudesta toiseen kaikki menestykseen vaadittavat peruspilarit kunnossa, mutta menestystä ei koskaan saavuteta omien kannattajien luoman epäterveen paineen takia.

Rapakon takana on sanonta "Toronto is the only place on earth, where Leafs fall in spring". 1967 jälkeen ei oo siellä juhlittu. Helppoa kyseinen lausahdus rinnastaa "Ilves sulaa keväällä" v*ttuiluun.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
744
Ei helvetti mitä menoa taas ketju täynnä.

JES Hifk hankki täyden arvan joka ei ole pelannut tällä kaudella ennen Ruotsin pätkää ja ensimmäistä kertaa Euroopassa. Loistavat lähtökohdat - voi sitä porua kun Roy olis tänne tuotu ja osoittautuu uudeksi Cam Barkeriksi.

Odottakaa nyt rauhassa.
 

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
En usko hetkeäkään, etteikö hankintoja olisi tulossa. Muistetaan nyt kuitenkin sekin että Ilves lähti kauteen todella laajalla rosterilla osittain CHL:n takia. Siellä oli varmasti tarkoitus mennä alkulohkosta jatkoon, jolloin rasitusta olisi ollut huomattavasti enemmän kauden aikana.

Nyt kun tuosta lähdettiin lauluun heti kättelyssä, ei niin suurelle rosterille ollut enää mitään järjellistä tarvetta ainakaan rasituksen puolesta. Tuohon nähden on erikoista että jokaiselle lähtijälle on huudettu korvaajia, vaikka kyseessä olleet syvyyspelaajat joita meillä edelleen on kokoonpanossa ihan tarpeeksi.

Loukkaantumiset toki ovat oma lukunsa, ja näihin aivan varmasti tarpeen tullen reagoidaan. Kuten aluksi sanoin olen aivan varma että pelaajia on tulossa, mutta tämä osalla porukasta oleva paniikki korvata jokainen lähtijä on ihan ylimitoitettua.

Itse luotan Koskelaan täysin, joukkue on valmis vasta kun siirtoraja umpeutuu.

Aamen!

Tasan samat ajatukset.

Ja tähän lisättäen se että mulle lähinnä toi pelaajien poispäin siirtyminen on merkki siitä että meillä on aikomus hankkia paremmin sopivia tilalle. Poistetaan ei niin hyvin sopivia palasia palkkalistoilta ja hankitaan parempia tilalle.

Oon ilman mitään tietoa samassa siinä fiiliksessä että ukkoa olis tulossa sisäänpäin ja erityisesti juuri siitä syystä että pelaajistoa aletaan vaihtaan. Puhumattakaan että on loukkaantumisiakin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 831
BD76A6CC-9E39-4133-9654-18EBF3C72C3B.jpeg
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
897
Vouti on vieny kaikki!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Tätä panikointia ja mesoomista kun seuraa sivusta kuukausitolkulla, ei voi välttyä siltä ajatukselta, että ollaanko tässä kohta joku Liigan oma Toronto Maple Leafs, jolla on periaatteessa kaudesta toiseen kaikki menestykseen vaadittavat peruspilarit kunnossa, mutta menestystä ei koskaan saavuteta omien kannattajien luoman epäterveen paineen takia.

Hmm, tästä uusi slogan Ilvekselle: Tampereen Ilves, epätervettä painetta vuodesta 85. Ruoskia pitäisi kaikki...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 299
Kyllähän tämä mediahiljaisuus ihmetyttää. Ihan aiheesta maksavat asiakkaat täällä kyselee että missä mennään.

Toivottavasti Tillun katiskassa ei ole reikää.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Kyllähän tämä mediahiljaisuus ihmetyttää. Ihan aiheesta maksavat asiakkaat täällä kyselee että missä mennään.

Toivottavasti Tillun katiskassa ei ole reikää.
Huhhuh kun palsta on muuttunut raskaaksi. Tätäkö täällä nyt huudetaan siihen päivään saakkaa kunnes vahvistus saapuu? Yhtään peliä ei vielä ole edes pelattu nyt Miehon lähdön jälkeen tällä super kapealla materiaalilla
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 720
Kyllähän tämä mediahiljaisuus ihmetyttää. Ihan aiheesta maksavat asiakkaat täällä kyselee että missä mennään.

Toivottavasti Tillun katiskassa ei ole reikää.

Pitäisikö Koskelan tokaista Aamulehdelle, että siirtorajaan asti joukkue voi muuttua jargoneita? Ihme valitusta. Ei ole vielä tiedotettavaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 299
Pitäisikö Koskelan tokaista Aamulehdelle, että siirtorajaan asti joukkue voi muuttua jargoneita? Ihme valitusta. Ei ole vielä tiedotettavaa.
Esimerkiksi. Se olisi sitä proaktiivista touhua seuran suunnalta. Voisi se ”ihme valituskin” täällä vähentyä.

Olen suorastaan hämmentynyt siitä kuinka täällä foorumilla käyttäydytään ja kohdellaan niitä kohtaan ketkä haluavat ja odottavat että Ilves voittaa ja menestyy. Ja että Ilves myös näyttää sen.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Toki onhan aiempina vuosina ollut ja muissa joukkueissa on usein ilmoituksia, että haetaan vielä yhtä hyökkääjää tms. Niitä ei vapaaehtoisesti ilmoiteta vaan jonkun pitää kysyä ja sitten täsmentää kysymystä sekä vaatia vastausta. Todellinen syyllinen on siis media, ei Koskela. Eihän Ilveksestä kerrota mitään ulos, jos sitä ei sieltä kaiveta, ei loukkaantumisien pituuksia, ei hankintasuunnitelmia tai määriä.

Media on nykyään aivan saamatonta. Laaditaan otteluraportteja kotona Cmoren äärellä. Puhelinnumerot johtohenkilöille olisi, mutta ei mitään insentiiviä lähteä soittelemaan. Sama raha pikku Cmore- rapsasta jonka vääntää 20 minuutissa oikolukuineen. Ennen vanhaan journalistit tekivät työnsä ikään kuin journalistisesta mielenkiinnosta, ajateltiin että journalistin tehtävä on selvittää juttuja ja kertoa niistä ihmisille, oltiin ylpeitä omasta ammatista. Nykyään mitään tällaista ei ole vaan kirjoitetaan paperille se minkä kaikki muutenkin näkevät tiedoksi niille, jotka eivät sattuneet näkemään. Vähän niin kuin Ylen uusintaelokuvat. Kunnon journalismista maksaisi paljon enemmänkin, jos olisi olemassa joku Aamulehti premium, "osta oikeaa journalismia tuottava premium tuplahintaan", mutta sitä nyt ei saa rahallakaan ostettua tänä päivänä.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 416
Sama paniikki jatkuu tänäänkin. Kai se Tillu määrää tän päivän kokoonpanoon puolet pelaajista Kooveesta, jotta voidaan katsastaan sieltä vahvistuksia kevättä ajatellen.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Olen suorastaan hämmentynyt siitä kuinka täällä foorumilla käyttäydytään ja kohdellaan niitä kohtaan ketkä haluavat ja odottavat että Ilves voittaa ja menestyy. Ja että Ilves myös näyttää sen.
Eiköhän tämä asenne heijastu aika suoraan siihen miten sinulle kirjoitetaan. Nyt siis olet parempi kannattaja koska haluat Ilveksen voittavan, ja menestyvän. Ihan mielenkiinnosta kysyn mistä teit sellaisen päätelmän, etteivät muut halua samaa. Mitä nuo keskimäärin 8000 paikanpäälle saapunuttu katsojaa sitten haluavat, jos eivät tätä?

Ihan huikeaa väittää, että tämä valittaminen jokaisessa ketjussa olisi merkki siitä, että haluaa voittaa, ja muut eivät. :D
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 755
Media on nykyään aivan saamatonta. Laaditaan otteluraportteja kotona Cmoren äärellä. Puhelinnumerot johtohenkilöille olisi, mutta ei mitään insentiiviä lähteä soittelemaan. Sama raha pikku Cmore- rapsasta jonka vääntää 20 minuutissa oikolukuineen. Ennen vanhaan journalistit tekivät työnsä ikään kuin journalistisesta mielenkiinnosta, ajateltiin että journalistin tehtävä on selvittää juttuja ja kertoa niistä ihmisille, oltiin ylpeitä omasta ammatista. Nykyään mitään tällaista ei ole vaan kirjoitetaan paperille se minkä kaikki muutenkin näkevät tiedoksi niille, jotka eivät sattuneet näkemään. Vähän niin kuin Ylen uusintaelokuvat. Kunnon journalismista maksaisi paljon enemmänkin, jos olisi olemassa joku Aamulehti premium, "osta oikeaa journalismia tuottava premium tuplahintaan", mutta sitä nyt ei saa rahallakaan ostettua tänä päivänä.

Ei siitä voi pelkästään mediaa tai journalisteja syyttää vaan myös teknologiaa. Siinä missä ihmiset aiemmin osti lehtiä ja jaksoi ja halusi lukea hyvin taustoitettuja juttuja kotonaan, nyt ne jutut pitää saada lukea älykännykän näytöltä, tai ei edes sieltäkään niitä jakseta lukea. Ne pitää saada videona tai niin että joku muu lukee ne sinulle. Jos johonkin asiaan perehtyminen vie yli kaksi minuuttia, on se teknologiasukupolven aivoille liian kova pinnistys. Printtimedian lamaantuminen on aiheuttanut sitä että nopeus on korvannut laadun ja hyvän valmistelun kriteerinä ja juttu pitää saada minuuteissa loppukäyttäjän eteen. Ja sitten vielä tämä somemaailma tekee sen että ihmiset ja asiat pitää saada jakaa mustavalkoisesti oikeisiin ja vääriin, tai pelaajat legendoihin ja sylkykuppeihin.

Mutta itse otsikkoon, se että on hiljaista ja ei huudella kylillä kertoo minulle että kannattaa odottaa. Aikanaan täälläkin hämmästeltiin Haden liikkeitä utj:na kun pelaajakaupat ja -siirtymiset oli tiedossa jo monta päivää ennen kuin niistä Ilves tiedotti ja kritiikkiä sai siitäkin. Ja aiheesta, mutta mitäpä vanha johto ei olisi vetänyt "tää niin vakavaa oo" - mentaliteetilla. Parempi se näin on että on hiljaista ja sitten jossa vaiheessa voidaan vaikka kiljaista.

Mutta jos ei mitään Beckgazda-tason täytemiestä parempaa Tillu saa naarattua, niin kritiikin paikka on ja isosti.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Tiedotuspuolessa on valuvika niin poissaolojen kuin hankintapolitiikan suhteen.

Katselen itse pää kallellaan scouttauslangan hysteriaa ja jatkuvasti päivittyviä tyhjääpuhuvia sivuja, joita modetkaan ei saa aisoihin, mutta kun joku esittää täällä ihan validia kritiikkiä toimiston tiedotuslinjaa kohtaan, alkaa täällä heti 'paniikinhuutelijat' suuressa viisaudessaan ohjaamaan keskustelua.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Kyllähän Ilves voisi olla avoimempi.
Ei joka huhulta tarvitse siipiä katkoa, mutta vähän rauhoitella ja tiedottaa.
Loukkaantumistilanteeseen jokin seuranta ja suorempia ulostuloja. Tillu voisi nytkin antaa jonkin pienen haastattelun, jossa vähän kertoo asioita.. miksi Mieho lähti ja mitkä suunnitelmat loppukauteen. Jalo siihen höystämään tiedolla, että mestaruus on ainut tavoite..
Rauhoittaisi kummasti kannattajia, jotka tosiaan.. kuten mainuttua.. ovat ne asiakkaat ja touhun maksajat/mahdollistajat.
Itse uskon vahvasti, mutta olisi silti mukavaa vähän kuulla suoraan asioita. Sellainen utj:n viikkokatsaus.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 611
Tiedotuspuolessa on valuvika niin poissaolojen kuin hankintapolitiikan suhteen.
Olen samaa mieltä, että poissaoloista voisi kyllä ilmoitella, mutta eri mieltä olen tuosta hankintapolitiikan tiedotuksesta.
Koska eihän me edes tiedetä onko siellä mitään tiedotettavaa. Jatkosopimuksia löytyy varmasti, mutta niidenkin julkaisu ajankohta on varmasti hyvin tarkkaan mietitty (ainakin toivon)
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Olen samaa mieltä, että poissaoloista voisi kyllä ilmoitella, mutta eri mieltä olen tuosta hankintapolitiikan tiedotuksesta.
Koska eihän me edes tiedetä onko siellä mitään tiedotettavaa. Jatkosopimuksia löytyy varmasti, mutta niidenkin julkaisu ajankohta on varmasti hyvin tarkkaan mietitty (ainakin toivon)


Tuolla ylempänä joku puhui, että pelkästään toteamukset siitä, että joukkuetta vahvistetaan voisivat rauhoitella tätä f5-porukkaa, eikä paniikista huolestuneita kirjoittajiakaan sitä myöten rääkättäisi.
 
Ylös