Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

On siinä pointtiakin kun kysytään että kuka tilalle. Ei Svejkovskyäkään kannattaisi vaihtaa Kalle Väisäseen.

Faktahan on se että vaihdos oli pitänyt tehdä jo, nyt ei oikeen ole ketään vapaana.

Mutta on se ny jumalauta kun on tiedossa että Jokipakka tulee Suomeen ja isoin todennäköisyys että mieluusti Tampereelle, niin ei edes tehdä tarjousta. Ei varmaan ole yhdellekkään Tapparaan siirtyneistä ilves kasvateille tehty edes tarjousta, jos näin on niin mulla ei löydy enään sanoja tähän touhuun. Koskela ulos ja välittömästi

Itse toivoin Jokipakkaa Ilvekseen ja harmitti kun ei tullut, tästä löytyy forumilta tekstejänikin. Mutta jos katsot forumin yleistä mielipidettä niin selvästi yli puolet forumisteistakaan ei olisi Jokipakkaa halunnut tämän kauden Ilvekseen.

Nyt näyttää yllättäen aivan siltä, että olisi muka kaikki halunneet Jokipakan ykköspakiksi ja vitun Tillu.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa kuin Pok. Vuosi sitten alkoi huhuja tulemaan Jokipakan paluuhaluista niin enemmistö kirjoittajista oli sitä mieltä että kannattaa passata, erityisesti painoi varsin keskinkertainen kausi 22-23. Nyt kun peli ei kulje ja johonkin sitä pahaa oloa pitää purkaa niin Jokipakastakin on tullut joku korvaamaton iki-Ilves. Niin kuin yhtäkkiä Marko Anttilastakin heti kun joku telkkarikommentaattori ihmettele että miksi päästettin Kärppiin vaikka kyllä silloin -22 huomattiin ettei Stretsi ja Myrräkiekko ole toimiva yhdistelmä.

Jos Ässiä pidetään jonain vertailukohtana ja esimerkkinä tavoitteellisesta työskentelystä niin ei sekään joukkue ole välieriin mennyt 2013 ihmekauden jälkeen. Siihen väliin mahtuu myös pari totaalista ohikautta. Ainahan se senhetkinen kuntohuippu on se millä saadaan oman seuran työ näyttämään huonolta.

Takaisin