Hena
Vakiokokoonpanossa
Ehkä kannattaisi eikä ajatella pelkällä tunteellaOn kyllä aika puupäistä verrata nykyisiä olosuhteita johonkin 2013 Ilvekseen mutta kukin tyylillään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä kannattaisi eikä ajatella pelkällä tunteellaOn kyllä aika puupäistä verrata nykyisiä olosuhteita johonkin 2013 Ilvekseen mutta kukin tyylillään.
Juu, ei näitä noin voi verrata. Mutta en myöskään jättäisi huomioimatta sitä, että ovatko nämä Tapparaan menneet oikeasti sitä ilvesläisyyttä, jota kaivataan. Mun mielestäni eivät. Mun on tosi vaikea mieltää, että joku pelaaja, joka pukee päälleen sini-oranssia olisi tuonut meille ilvesläisyyttä. Se on jo itsessään käsite, joka ei salli tuollaista. Heillä on oikeus pelata missä haluavat ja syitäkin on erilaisia, mutta ilvesläisyys ei heihin tiivisty. Oli tilanne mikä tahansa, niin mä en usko, että Eemeli Suomi, Ville Meskanen tai Joona Ikonen pelaisi Tapparassa. Heidän kaltaista ilvesläisyyttä jään kyllä kaipaamaan ja harmittelen, jos sellaista ei joukkueessa ole.On kyllä aika puupäistä verrata nykyisiä olosuhteita johonkin 2013 Ilvekseen mutta kukin tyylillään.
Tunnehan on koko urheilutoiminnan ydin. Ei ihmiset tulis hallille ollenkaan, jos pelkkä rationaalinen ajattelu tätä ohjaisi.Ehkä kannattaisi eikä ajatella pelkällä tunteella
Kannattajana samaa mieltä, mutta edelleen mun pointti on, että joukkuetta ei voi pelkän tunteen perusteella rakentaa. Ja kyllä itsekin mielelläni olisin nähnyt näistä sankareista Robyn ja Jesperin Ilves-paidassa. Muita enTunnehan on koko urheilutoiminnan ydin. Ei ihmiset tulis hallille ollenkaan, jos pelkkä rationaalinen ajattelu tätä ohjaisi.
Ilves-kannattajana varsinkin, kun ei ole ollut edes menestystä. Toisaalta se menestyskin toisi lisää katsojia, koska haluavat kokea ja olla mukana sitä tunnetta.
Se siitä, menee ohi aiheen muuten.
Juuri näin.Oman pointin tarkoitus ei ole nyt verrata pelkästään siihen, että onko esim. JJ Pakka parempi tai huonompi, kuin joku meidän rosterin pakki, vaan enemmän tahtoisin nähdä omia kasvatteja, jotka luo yhteisöönkin lisää tunnesidettä.
Jos joukkueessa ei Ilveksen kaltaisessa perinteikkäässä seurassa kohta ole yhtäkään omaa kasvattia, niin se kyllä vähän syö itseä kannattajana.
Pelaajapolitiikka ja paskat. Mikä takaa sen, että joku Roby Järventie tai Jyrki Jokipakka, Ilves kasvatit tulee isolla "Ta**arasydämellä" sinne pelaamaan? Kotimaiset pelaajat maksaa ihan perkeleesti ja anti on ollut yleensä tasoa nolla.Juuri näin.
Naapuri vie pelaajapolitiikallaan meitä nyt satanolla.
Näillä nyt selvä strategia mihin nojataan, omat, tampere, kotimaisuus.
Fiksu veto jota varmasti myös paikalliset yhteistyökumppanit arvostaa.
Erinomainen kiteytys. Sen verta naapurin hommista tiedän, että useampi uusi sponssi on tulossa taustalle juurikin näistä syistä ja syistä, että menestysputken tulee jatkua ensi kaudella.Juuri näin.
Onnea heille.Erinomainen kiteytys. Sen verta naapurin hommista tiedän, että useampi uusi sponssi on tulossa taustalle juurikin näistä syistä ja syistä, että menestysputken tulee jatkua ensi kaudella.
Sun tiedot onkin pitänyt aina ihan sataprosenttisesti kutinsa.Erinomainen kiteytys. Sen verta naapurin hommista tiedän, että useampi uusi sponssi on tulossa taustalle juurikin näistä syistä ja syistä, että menestysputken tulee jatkua ensi kaudella.
Kuulostaa vähintäänkin oudolta. En usko että Ilveksen sponsorit olisi innoissaan jos otettaisiin kentällinen Tappara kasvatteja tuplahintaan mitä muualta saisi - ihan vaan vittuilakseen naapurille.Sen verta naapurin hommista tiedän, että useampi uusi sponssi on tulossa taustalle juurikin näistä syistä ja syistä, että menestysputken tulee jatkua ensi kaudella.
Onko toi nyt ihan noinkaan. Itse en syttyisi oikein sille ajatukselle, että meidän jengin runko rakennettaisiin Tapparan kasvateista. Yksittäisinä pelaajina joo, mutta että valtaosa rungosta olisi Tapparasta.Juuri näin.
Kyllä mä vähän jäin perusteluja kaipaamaan, kun osasit sanoa, että ei omille kasvateille löydy roolia. Oletin, että sinulla jotain lihasta olisi ollut laittaa tämän väitteen luiden ympärille.Mää en edelleenkään halua alkaa vänkään jostain, vaan ihmettelen vain miksi näitä joka paikkaan muualle tuntuu menevän.
Niin sanottiin, jälkiviisaana, kun kausi on jo ohi, on helppo sanoa, että vituiks meni. Tosiaan, kukaan tuskin osasi odottaa, että vetää pisteiden valossa uransa parhaan kauden. Niin ja Tapparakin muuten sanoi JMJ:lle ei kiitos. Toivottavasti JMJ vetää hienot kisat ja vielä paremman ensi kauden näpäyttääkseen molempia tamperelaisia.Sanottiinhan me JMJ:llekin ei, vaikka itseensä tarjosi. Nyt on Skoda Cupissajoo paikat saattanu olla täynnä, mutta ei ne nyt aina voi olla syynä. JMJ kohdalla toki ei olisi ensimmäisenä tullut mieleen, että pistää uransa parhaan kauden.
Jos naapuri on valmis pistämään Ilveksen tarjouksen päälle useemman kymppitonnin, ja tällöin valitsee sen oman kasvattiseuransa pahimman vihollisen, kertoo se silloin aika paljon myös henkilöstä. Vielä, kun Ilves on nämä henkilöt hyvää hyvyyttään aikoinaan päästänyt jahtaamaan unelmaansa ja suostunut sopimuksia purkamaan. Ei Ilves sarjan pienimpiä palkkoja maksele, hyvinä esimerkkeinä Mäntykivi, Clendening, Niku ja Palve.Eikä aina voi olla syynä pelkästään raha tai siinä tapauksessa me maksetaan markkinoiden alemmasta päästä ja siksi joudutaan ihmettelemään jonkun osa-alueen vajautta.
Tottakai asioilla on aina kaksi puolta. Itse en koe sattumana sitä, että ensin Tapparaan menee Emil, sitten Max ja viimeisenä Roby. Ja nämä kaikki ovat tapahtuneet sen jälkeen, kun Emilin optiota ei käytetty. Minulle näyttäytyy siltä, että Järventien klaani on tuosta Emilin tilanteesta vetänyt herneet nenään. Surullista, mutta minkäs teet. Emil ei viimeisellä kaudellaan Ilveksessä osoittanut merkkejä siitä, että annettavaa olisi lähivuosina Ilvekselle ja tällöin oli omasta mielestä kaikkien osapuolien parempi hakea toista vaihtoehtoa. Ei Emiliä olisi kuulunut roikottaa joukkueessa vain sen takia, että Järventien suku pysyy tyytyväisenä.Case Järventiet, niin joo kaikkee on liikkunut ja sanottu, mutta itse en halua kantaa ottaa siihen, koska näissä yleensä kaksi puolta.
Tämä nyt ei mielestäni enää mitenkään kuulu siihen ettei roolia löydy Ilveksestä näille em. pelaajille.En mä tässä yritä Tillua bussin alle heittää, mutta urheilujohdon tehtävä on koota joukkue ja kai sillä jotain vastuita myös U20 suorittamisesta on.
Suurin osa meistä haluaa nähdä omia kasvatteja Ilveksessä ja paluumuuttajina tietysti myös. En oikein ymmärrä, miksi aiemmin laitoit sanoja muiden suuhun etteikö näin olisi. Siinä olen samaa mieltä, että olisi hyvä tietää, miksi Ilveksen kasvatteja Tapparaan valuu. Edellä mainituissa tapauksissa ja pelaajissa tämä on kuitenkin mielestäni käyty jo läpi.Kannattajana haluaisin silti nähdä omia kasvatteja jäällä enemmän, vaikka ne ei ole menestyksen tae. Jostain se kertoo silti, että tuntuvat menevän muualle/naapuriin, oli ne juurisyyt mitä tahansa.
Erinomainen kiteytys. Sen verta naapurin hommista tiedän, että useampi uusi sponssi on tulossa taustalle juurikin näistä syistä ja syistä, että menestysputken tulee jatkua ensi kaudella.
Tamperelaisuus on pirun iso asia ja plussa yhteistyökumppaneille.Onko toi nyt ihan noinkaan. Itse en syttyisi oikein sille ajatukselle, että meidän jengin runko rakennettaisiin Tapparan kasvateista. Yksittäisinä pelaajina joo, mutta että valtaosa rungosta olisi Tapparasta.
Mikä on noiden poikien motiivikaan pelata Tapparan logolle. Sieluttomia rahan perässä ravaavia nulikoita, jotka jatkavat samantien seuraavaan paikkaan.
Pelillisesti noista kovin on Jesper Mattila. Hän on osoittanut olevansa kevään miehiä.
Aivan varmasti kun 80% niistä tamperelaisista on meidän kasvattejaTamperelaisuus on pirun iso asia ja plussa yhteistyökumppaneille.
Itse dissasit aikanaan Jokipakkaa, nyt kelpaisi?Juuri näin.
Juuri näin.