TI 26.12.2023 | Ilves - TPS

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Kertokaahan kun mun paikalle ei ihan näkynyt, että mikäs lakana TPSn ihanilla huppupäisillä kannattajilla oli? Oli kyllä niin epäviehättävää vierasporukkaa, että melkein löivät sen Ipaa kaltoinkohdelleen HIFK:n jengin vuoden tympeimmissä vieraissa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
No kun argumenttisi oli, että jos Ilves olisi saanut yhtä paljon paikkoja kuin TPS sai, niin Ilves olisi tehnyt kuusi maalia. Sitten taas toisaalta maaliodottamaan vastasit, että no kyseinen tilasto onkin Pennasen ja kumppaneiden mielestä ihan vitsi. Ja sitten taas Pennasen mielestä Ilveksellä olikin ongelmia tehottomuuden kanssa. Kyllähän tästä ihan hauskan ristiriidan saa aikaan, mutta olkoon.

Pelihän oli tänään tasainen. Molemmilla omat jaksonsa, maalipaikat aika tasan, kamppailupelissä kumpikin oli vahva omassa hyökkäyspäässään ja päinvastoin.

Sun kuvauksesi voimasuhteista ja Ilveksen sysipaskasta esityksestä ovat aika kaukana totuudesta, vaikka kaukana mistään täydellisestä oltiinkin.
Ilves voi kärsiä tehottomuudesta, mutta se ei poista sitä etteikö tepsikin voisi vieläkin enemmän kärsiä siitä.

Eikä aivoni mene muutenkaan solmuun jos olen joskus eri mieltä Pendon kanssa. Pendolino on ihminen, ei se aina oikeassa ole. Toki varmasti moninkerroin useammin kuin minä jos kiekosta puhutaan.

Sen mitä ite kattelin peliä tänään, ni mulle on melko sama, mitä sanoo Pendo, Toutain tai ihan kuka tahansa. Mun mielestä Ilves oli silti sysipaska tänään eikä olisi ansainnut pisteen pistettä.

Mutta se siitä. Ei mua kiinnosta tämän päivän esityksestä sen enempää kinata. Eteenpäin. Tuskin Ilves tälle tasolle jää.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Kertokaahan kun mun paikalle ei ihan näkynyt, että mikäs lakana TPSn ihanilla huppupäisillä kannattajilla oli? Oli kyllä niin epäviehättävää vierasporukkaa, että melkein löivät sen Ipaa kaltoinkohdelleen HIFK:n jengin vuoden tympeimmissä vieraissa.
Jonkinsortin acab (1312)‐lakana näytti olevan.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Jonkinsortin acab (1312)‐lakana näytti olevan.
Tais olla jotenkin:
1 yksi seura
3 kirjainta
1 rakkaus
2 väriä

edit:


1703622855099.png
 
Viimeksi muokattu:

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Ohhoh. Miten ihmeessä? No, ihan vitsinä nää Pendot ja kumppanit tätä tilastoo pitääkin.

Mun silmään Ilves ei ois ansainnut tänään yhtäkään pistettä. Mun mielestä Tepsi loi paljon enemmän vaarallisia paikkoja
Taas ipa1970 alter ego ☹️
 

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Mitähän Karri Kivellä on Ilvestä vastaan kunnkolo ajan oli vain Teps , Teps. Tuloskin oli pettymys. Käänsi jopa ekan erän 10-4 aloitusvoitot (Ilveksen) Tepsin hyvyydeksi
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Mitähän Karri Kivellä on Ilvestä vastaan kunnkolo ajan oli vain Teps , Teps. Tuloskin oli pettymys. Käänsi jopa ekan erän 10-4 aloitusvoitot (Ilveksen) Tepsin hyvyydeksi
Kyllähän tuo myös paljon kehui Ilvestä lähetyksessä.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Oltiin jo menossa hienoon voittoon, mutta ehdittiin tyrimään se ja päälle tuli vielä pelko Frimanin ranteesta. Kaksi pistettä nyt joka tapauksessa ja Kodytek sai lopussa tärkeän onnistumisen. Suomi kyllä pistää ketjun kuin ketjun toimimaan ja Suomi-Mäntykivi-Ikonen oli iskussa, harmi kun muut ei onnistunut samalla lailla. Lisäbonuksena papukaijamerkki Pendolle kun uhkasi paiskata vesipullon kentälle.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Lisäbonuksena papukaijamerkki Pendolle kun uhkasi paiskata vesipullon kentälle.
Olisi pitänyt olla vielä toinen pullo toisessa kädessä kuten mestari Jortikalla että olisi voinut feikata että mullahan on tässä pullo kädessä, en minä vaan sitä heittänyt
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Kertokaahan kun mun paikalle ei ihan näkynyt, että mikäs lakana TPSn ihanilla huppupäisillä kannattajilla oli? Oli kyllä niin epäviehättävää vierasporukkaa, että melkein löivät sen Ipaa kaltoinkohdelleen HIFK:n jengin vuoden tympeimmissä vieraissa.

Jonkinsortin acab (1312)‐lakana näytti olevan.

Tais olla jotenkin:
1 yksi seura
3 kirjainta
1 rakkaus
2 väriä

edit:


katso liitettä 6565

Editoin viestiä ja tuosta jatkoajan kuvasta näkyy.

1703623242904.png
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 764
Ei nämä kinkunsulattelut Ilvekselle mitään helppoja ole olleet.

”VOITTO oli Ilvekselle harvinaista tapaninpäivän herkkua.

Tamperelaisjoukkue otti vasta toisen voittonsa vuodesta 2010 lähtien.
Ensimmäinen tuli vuonna 2018, jolloin Tappara kaatui Hakametsässä voittolaukauskilpailun jälkeen.”
 

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Taas ipa1970 alter ego ☹️
No nyt meni jo "vähän" överiksi.

Aika vähissä on asiat, mistä olen kyseisen nimimerkin kanssa samaa mieltä. En oikeastaan yhtään mistään, mikä liittyy Ilvekseen. Yksittäisen ottelun tasosta ilmeisesti ( en ole hänen mielipidettänsä lukenut muutenkaan enöä aikoihin, koska hänen mielipiteensä evvk enää missään asiassa ) voidaan olla joskus yhtä mieltä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mitähän Karri Kivellä on Ilvestä vastaan kunnkolo ajan oli vain Teps , Teps. Tuloskin oli pettymys. Käänsi jopa ekan erän 10-4 aloitusvoitot (Ilveksen) Tepsin hyvyydeksi

Mitä ihmettä nyt taas :D

Kivihän hehkutti Ilveksen pelaamista, mm. kamppailuja laitojen lähellä, kärjen taitoa, laajaa materiaalia, Eemeli Suomea ja mitä kaikkea vaikka kuinka paljon. Toki sitten (ansaitusti) myös TPS sai kehuja välillä.

Taidat olla se sama kaveri, joka aina niitä Aamulehti syrjii Ilvestä-juttuja laitteli ja niitä sitten kumottiin milloin milläkin faktoilla.

Olisikohan omassa suhtautumisessa jotain pielessä, kun näkee/kuulee asioita näin?
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 814
Hyviltä paikoilta katsottuna pelissä oli todella kova tempo ja kamppailuvaade.

Tps:n tasoitus lähti pitkästä kiekosta, jossa Clende antoi syötön laidan kautta Ratiselle, mutta kuin hidastetusta filmistä, Ratinen pelasi todella pehmeästi sen kiekon, joka oli täysin saatavilla ja siksi sitten pitkän vaihdon jälkeen jäi osittain vaihtamatta.

Mutta muutoin hyvä tunnelma ja hyvä peli!
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Ja sitten taas Pennasen mielestä Ilveksellä olikin ongelmia tehottomuuden kanssa.
Katsoin pressin. Siinä Hintsanen puhui Pendolle Ilveksen hyökkäyspelaamisesta, johon Pendo sanoi, että ongelmia tehottomuuden kanssa. Eli Pendo kommentoi siinä kohtaa ainoastaan hyökkäyspelaamista.

Aivan satavarmasti Pendo ei todellakaan ole tyytyväinen oman alueen pelaamiseen millään muotoa. Ei kiekon kanssa eikä PAPP:n kanssa.

Laukaisukarttaa kun muuten katsoo tämän päivän ottelusta, niin on kyllä todella harvinaista ollut viime aikoina vihujen laukaukset noin läheltä noin massiivisena määränä.
 
Ylös