TI 26.12.2023 | Ilves - TPS

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Olipad draaman kaarta pelissä,
Tuomarit olivat mitä olivat, mutta tuollaisesta huitaisusta/viikatteesta Kapteeniin. Olisi pitänyt muiden pelaajien reagoida.
nurmi on kyllä ärsyttävä pelle, kaatui kuin keila pikku osumasta
Se viikate meni varmasti monelta pelaajaltakin ohi aluksi. Videonkuution näytettyä sitä monesti, suurin osa katsojista ja luultavasti pelaajistakin vasta huomasi tuon kuinka paha viikate sieltä tulikaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 167
Itse en jaksa tuota osan harrastamaa jatkuvaa valitusta, jota esiintyy varsinkin silloin kun Ilves vie peliä täysin, mutta ei saa maaleja aikaiseksi (esim Ässät peli). Peli on milloin liian tylsää ja kliinistä, toisinaan sitten väärin voitettu kun maaliodottama ja laukaukset hävitään.

Itse olen oikein tietoisesti muistuttanut tällä uudella ajalla itseäni, että voitto on se mitä jokaisessa pelissä tavoitellaan ja siitä saa ja pitää olla aina iloinen. Ja sen myötä olenkin. Voitto ei ole mitään joukkuetta vastaan itsestäänselvyys, eikä tappio vastaavasti tule aina siksi että ollaan lammaslauma, vaan siellä se toinenkin ammattilaisjoukkue yrittää aina parhaansa mukaan voittaa ottelun ja usein voittaakin. Huonoimmatkin joukkueet ottavat tässä Liigassa pisteitä lähes joka toisesta ottelusta. Ei oikeasti ole mitään heittopusseja jotka häviävät joka pelin murskanumeroin. Kyllä mekin silloin huonoimpinakin aikoina aina välillä voitettiin, nyt on uusi aika, kun voitamme enemmän, mutta yhtä lailla ne voitot ovat nytkin arvokkaita ja iloitsemisen arvoisia.

Mitä tuossa nyt nopeasti katselin niin viimeisen 15 vuoden aikana on ainakin 4 kautta joilla koko kaudella ollaan saatu vähemmän voittoja kuin tällä kaudella jo tähän mennessä. Ipassa on vihdoinkin taas ytyä.
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
@Keltavihreä

Puhuimme siis ehkä eri aiheesta, eli siitä onko peli hyvää, vai peli viidhytttävää.
Joo varmaankin näin asia on.

Parempi se on että suurin osa pelissä viihtyi kuitenkin. Minun eilisellä viihtymiselle ei ole mitään merkitystä, kun kumminkin isossa kuvassa luotan Ilveksen tekemiseen täysin ja viihdyn tässä matkassa ylä ja alamäkineen kohti kannua.

Jos ei välillä vituttaisi, niin ei se kannu keväällä niin hyvältä tuntuisikaan
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 299
Oliko peli hyvää? Ei. Puolustus vuosi. Oliko peli vauhdikasta ja hauskaa? Oli.
Oliko peli viihdyttävää? Jos katsoi vain peliä eikä oman elämän GMnä joukkuetta sillä silmällä, erittäin.

Hyvä peli alkukauden rämpineelle veskarille, katsojien suosikkipojat kakkosketjussa peli-iloa tulvillaan ja Mr. Ilves kädettömästi möyrimässä itsensä pistepörssin kärkeen. Symppis tshekkilöytö viimeistelee 7sek ennen loppua ku Pullosorsien Sukeltajalegenda miettii jo rankkariaan.
En mä nyt paljon viihdyttävämpää reseptiä keksi. Koko rahalle vastinetta, menevä peli ja joukkue toi tarvittavan, eli Tapaninpäivän voiton. Ja Tapsu otti turpaan.

Erinomaisen viihdyttävää. Ei täs kukaa viel pleijareita pelaa, ei aina tarvii olla hyvää kaiken. Hauskaa oli ja jännitystä riitti.
 
Ylös