Teemu Rautiainen

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Radu osti pari lippua Ilveksen peliin, hieno mies!!

Iso on Ilves-sydän Rautiaisella. Vielä ku muistaa ne julkaisemansa lastensa kuvat viime kesältä, missä Rautiaisen lapsilla Ilves-paidat päällä.

Ja juuri siihen aikaan tai ainakin siihen asti vahvat huhut Mouhijärvellä veivät Rautaista sinne Mouhijärven kirveeseen. Huutonaurua niille huhuille.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 519
Tämän kauden Ilveksen pelit kevät puolella olivat kuten kaikki näkivät ilman tahtoa ja sydäntä pelaamista niin en voi hyväksyä jos Radu päästetään KooKoohon.
Kaverilla on kämppä käsittääkseni Pirkkalassa, ikää jo sen verran että ei pelkkä "eteenpäin" meneminen voi johtua Olli Salosta vaikka heillä yhteistä historiaa onkin.

Jos tämä huhu pitää paikkansa niin kyllä saa Tillu ja kumppanit mun osalta pitkän miinuksen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 039
Tämän kauden Ilveksen pelit kevät puolella olivat kuten kaikki näkivät ilman tahtoa ja sydäntä pelaamista niin en voi hyväksyä jos Radu päästetään KooKoohon.
Kaverilla on kämppä käsittääkseni Pirkkalassa, ikää jo sen verran että ei pelkkä "eteenpäin" meneminen voi johtua Olli Salosta vaikka heillä yhteistä historiaa onkin.

Jos tämä huhu pitää paikkansa niin kyllä saa Tillu ja kumppanit mun osalta pitkän miinuksen.

Mä katon ainakin ensin että millasia ukkoja Tillu on hommannut ensi kaudeksi tulosyksikköihin ja itken vasta sen jälkeen Radun perään, jos itken.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Kyllä se vähän kirpaisisi nähdä Rautiainen toisessa liigaporukassa. Ehjän kauden pelatessaan varsin varma 30 pisteen ja noin 15 maalin mies. Lisäksi sitten hyvä koppipelaaja, joka lyö kaiken likoon. Viime kaudella pisti silmään, kuinka ennen pelejä maalin edessä oli se pelaaja, joka äänekkäästi "pumppasi joukkueen renkaita".

Tosiaan viihtyi täällä perheensä kanssa hyvin ja tarkoitus ilmeisesti Tampereelle/Pirkkalaan on jossain kohtaa asettua.

Ilvesläinenhän Radusta saatiin. En unohda hyppelehtimistä fanien laulaessa "Hyppää jos sä ilves oot!"-chanttia. Ja taisihan tuo hommata perheen tuoreimmalle tulokkaalle vähän Ilves-vaatetta.

Jos tie Kouvolaan johtaa niin tsemppiä sinne!
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 519
Kyllä se vähän kirpaisisi nähdä Rautiainen toisessa liigaporukassa. Ehjän kauden pelatessaan varsin varma 30 pisteen ja noin 15 maalin mies. Lisäksi sitten hyvä koppipelaaja, joka lyö kaiken likoon. Viime kaudella pisti silmään, kuinka ennen pelejä maalin edessä oli se pelaaja, joka äänekkäästi "pumppasi joukkueen renkaita".

Tosiaan viihtyi täällä perheensä kanssa hyvin ja tarkoitus ilmeisesti Tampereelle/Pirkkalaan on jossain kohtaa asettua.

Ilvesläinenhän Radusta saatiin. En unohda hyppelehtimistä fanien laulaessa "Hyppää jos sä ilves oot!"-chanttia. Ja taisihan tuo hommata perheen tuoreimmalle tulokkaalle vähän Ilves-vaatetta.

Jos tie Kouvolaan johtaa niin tsemppiä sinne!

Samaa mieltä ja koska Radulla on ikää "jo" 29 niin tuskin hän mistään KHL urasta enään haaveilee paitsi jos kaikki taivaan merkit osuu kohdallensa joten voisi jopa ihan järki rahaan olla saatavilla pitemmällä pahvilla.
Itse pidän Radua suurempana Ilves sydämmenä kun esim. Lepausta ja Antosta.
Ostihan Radu tällä kaudellakin Ilveksen peleihin lippuja tukeakseen omasta pussista Ilvestä.
Kuten sanottua, mun Ilveksen kolmeen ensimmäiseen kenttään ensi kaudeksi varmasti tulisi mahtumaan tai sit meillä on ihan älyttömän kova joukkue koossa.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Kylläpä tuo minun kuulemani mukaan on jo varmaa, että Rautiainen on ensi kaudella Kookoon mies.
Tuli yhdestä nimimerkistä mieleen, että oisko raato kova lisä valmennukseen. Ei päästetä sitä julkisuuteen/penkin taa tai puhumaan medialle, mutta peli ehkä hyötyisi. En kyllä tiedä missä äijän psyyke nykyään menee.

Radu lienee kookoon ykkösketjun mies, ja saanut varmaan hyvän tarjouksen.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 340
Rautiainen on Fun Tampereen (keltavihreävuorokausi) 24 h:n kiekkolähetyksessä mukana. Tiedä sitten yhtään mihin kellon lyömään. Bobby Leinokin näyttäisi olevan.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 340
Ehtikö kukaan kuulla mitä Radu jutusteli Funnilla? Vai onko edes vielä ollut haastattelussa?
 
Ylös