Teemu Rautiainen

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Oikein kunnolla on möyhitty, kun eka piti mennä Saksaan, sitten Ruotsiin ja päätyi Sveitsiin. Selvästi Teemu halunnut lähteä reissuun, vaikka varmana Liigastakin olisi hyvän sopimuksen saanut. Tämä on ainakin minun ajatus asiasta. Onnea matkaan ja samalla meilläkin helpompaa, kun ei tarvii arvuutella tehdäänkö sen kanssa jatkoa sittenkin.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Oikein kunnolla on möyhitty, kun eka piti mennä Saksaan, sitten Ruotsiin ja päätyi Sveitsiin. Selvästi Teemu halunnut lähteä reissuun, vaikka varmana Liigastakin olisi hyvän sopimuksen saanut. Tämä on ainakin minun ajatus asiasta. Onnea matkaan ja samalla meilläkin helpompaa, kun ei tarvii arvuutella tehdäänkö sen kanssa jatkoa sittenkin.

Eräs Tappara-fani tiesi 100%:n varmuudella, että Radu siirtyy Tapparaan, kun "tieto" Ilveksen sopimuspelaajan siirtymisestä Tapparaan "vuosi" julkisuuteen.

Olisi ollut kova pettymys, jos kuusi kautta Ilveksessä pelannut Radu olisi siirtynyt naapuriin.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Eikö tuossa ollut ajatuksena se, että koska perussuomalaiset eivät halua ulkomaalaisia Suomeen, he eivät itse vastavuoroisesti lähtisi ulkomaille hommiin. Näinhän se toki loogisesti ajatellen onkin. Mutta toisaalta tuntuisi luonnolliselta, että esim. rekkakuskeissa olisi paljon persujen kannattajia.

Minä lähtisin Sveitsiin heti, jos löytyisi alan töitä. Euroopan hienoin maa.
 

Nulikka

Guest
Eikö tuossa ollut ajatuksena se, että koska perussuomalaiset eivät halua ulkomaalaisia Suomeen, he eivät itse vastavuoroisesti lähtisi ulkomaille hommiin. Näinhän se toki loogisesti ajatellen onkin. Mutta toisaalta tuntuisi luonnolliselta, että esim. rekkakuskeissa olisi paljon persujen kannattajia.

Olisipa se noin mustavalkoista. Rekkakuskit kun taitavat käydä ulkomailla hommissa eikä tekemässä rikoksia. :D
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 289
Eikö tuossa ollut ajatuksena se, että koska perussuomalaiset eivät halua ulkomaalaisia Suomeen, he eivät itse vastavuoroisesti lähtisi ulkomaille hommiin. Näinhän se toki loogisesti ajatellen onkin. Mutta toisaalta tuntuisi luonnolliselta, että esim. rekkakuskeissa olisi paljon persujen kannattajia.

Minä lähtisin Sveitsiin heti, jos löytyisi alan töitä. Euroopan hienoin maa.
On rekkakuskeis demari vappusatasia mutta otsat rupee menee kyrttyyn kun löpön hinta nousee ja lähtee työpaikat alta.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 520
Onnea Rautsille haasteisiin ja tiedä vaikka onnistumalla "divarissa" saisi näyttöpaikan Lionsseissa.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Eikö tuossa ollut ajatuksena se, että koska perussuomalaiset eivät halua ulkomaalaisia Suomeen, he eivät itse vastavuoroisesti lähtisi ulkomaille hommiin. Näinhän se toki loogisesti ajatellen onkin. Mutta toisaalta tuntuisi luonnolliselta, että esim. rekkakuskeissa olisi paljon persujen kannattajia.

Minä lähtisin Sveitsiin heti, jos löytyisi alan töitä. Euroopan hienoin maa.
Perussuomalaiset on myös ainoa puolue Suomessa, joka on eu:ta vastaan. Sillä perusteella heidän äänestäjänsä voisivat hyvinkin muuttaa Sveitsiin, joka ei ole eu-jäsen. Sen lisäksi perussuomalaiset muuten kannattavat työperäistä maahanmuuttoa, joten pohdintasi on hieman omituista.

Ja tästä euroopan unioniin kuulumattomuudesta johtuu osittain tuo, että Sveitsi on "Euroopan hienoin maa" ja varmasti Rautiainen tulee siellä perheinensä viihtymään.

Jotenkin Rautiaisesta jäi melko mitäänsanomaton kuva pelaajana, mutta toivottavasti löytää Sveitsistä vielä sen puuttuvan palasen ja ura jatkuu pitkään ja kovalla tasolla.
 

Luchs

Guest
Suvaitsevaisuuden ja seksuaali tasa-arvon nimissä on todettava, että on rekkakuskeissa paljon naisiakin.

Tämä viesti oli vain experimentaalinen koe siitä, kuinka kauas otsikosta voidaan eriytyä.
Pyydän anteeksi ylläpidolta ja menen nurkkaan seisomaan.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 593
Joo, pidättäydytään jatkossa paremmin aiheessa. Politiikkahan ei ole foorumilla mitenkään kiellettyjen aiheiden listalla, mutta pelaajaketjuissa harvemmin on sille relevantti paikka.
 

Kyy001

Guest
Joo, pidättäydytään jatkossa paremmin aiheessa. Politiikkahan ei ole foorumilla mitenkään kiellettyjen aiheiden listalla, mutta pelaajaketjuissa harvemmin on sille relevantti paikka.
Se kyllä saisi olla kiellettyjen aiheiden listalla. Jos sellaista listaa nyt yleensä onkaan.
 

Luchs

Guest
Niin abstraktihan tuo politiikan määre on tulkinnasta ja usein ymmärryksestäkin.

Ilveksen pelaajapolitiikan vieminen kiellettyjen aiheiden listalle halvauttaa monet sisältököyhyyteen kyllästyneet kirjoittajat entisestään.

Ja mitä Teemu Rautiaiseen tulee, niin ei koskaan pahaa sanaa hänestä. Vaikka jäällä joskus kankeaa, niin tällaisia koppipelaajia ei istuskele joka oksalla. Ilves tarvitsee hengenluojia ja tsemppaajia yhtä paljon kun niitä hiljaisia ykköskorin tekijämiehiä.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Tsemppiä vaan ulkomaille. Välillä pelimies, mutta epätasaisuutta ei tule ikävä.

Sveitsi on kaunis maa ja hyvä ympäristö tehdä ammattikiekkoilijan hommia. Moni persukin kääntäisi takin ja lähtisi sinne ilomielin, jos töitä sieltä tarjottaisiin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Luulen että Rautiainen palaa Kerhoon ulkomaan reissun jälkeen, kauan se sitten kestääkin.
 

Kiekkopanda

冰球很酷!
Viestejä
474
Tsemppiä vaan ulkomaille. Välillä pelimies, mutta epätasaisuutta ei tule ikävä.

Sveitsi on kaunis maa ja hyvä ympäristö tehdä ammattikiekkoilijan hommia. Moni persukin kääntäisi takin ja lähtisi sinne ilomielin, jos töitä sieltä tarjottaisiin.

”Ei tule ikävä” todellisen Ilves fanin puhetta. Rautsi oli Ilveksen paras pelaaja viimeisen 6 vuoden aikajanalla.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Kaikkiin jotka ovat pelanneet Ilveksessä putkeen viimeiset 6 vuotta. Osaan lukea ja kukaan todellinen Ilves fani ei sano Rautiaiselle ”ei tule ikävä”.

Onko kukaan muu pelannut Ilveksessä kuutta vuotta? Kaudella 17-18 hän taisi voittaa Ilveksen pistepörssin, mutta näinä kausina on parempia pelaajia ollut jokaisena kautena.

Minulle ei tule kuitenkaan ikävä Rautiaista, ja pidän itseäni todellisena Ilveksen fanina. Sinun faniluokitusillasi on merkitystä vain itsellesi, joista voit pitää kirjaa vaikka yksin pimeässä huoneessa istuskellessasi.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Tokihan Rautsi pelasi Ilveksessä pitkään ja tunteella. Silti kovin epätasaisia olivat otteet kärkiketjujen miehiksi. Ehkä vähänkään paremmalla viimeistelytaidolla olisi voinut ihan pääsarjaankin siirtyä. Olen silti tyytyväinen, että paikka vaihtuu uudelle yrittäjälle.

Kaikkea hyvää Rautsille!
 
Ylös