Eikä mitään kardinaalivirheitä.Kyllä samaa mieltä. Lupauksen paras peli tällä kaudella Nyt taisteli joukkueen eteen
Ikonen (Jo) ja Antonen keskenään vaihtoon.Valitettavasti varjo entisestä....vai onko sentteri ongelma taas tässä kentässä??
Joo sellainen sähäkkyys puuttuu ja ehkä voimapuolta saisi hankkia lisää myös. Toki siinä on se riski että se loppukin luistelu jää pois. Sellaista räjähtävää voimaa kun saisi.Lepaus on nyt kahden kesän ajan panostanut liikkeeseen, mutta aika tehotonta hänen luistelunsa on edelleen. Siihen pitäisi saada terävyyttä, jos aikoo nousta profiilihyökkääjäksi Liigassa.
Lepaus on nyt kahden kesän ajan panostanut liikkeeseen, mutta aika tehotonta hänen luistelunsa on edelleen. Siihen pitäisi saada terävyyttä, jos aikoo nousta profiilihyökkääjäksi Liigassa.
Nii no tätä olen sanonut jo aikani ja sitä myös et vaik kuin olisi pisteitä ni ne ei sano sitä et pitäisi jatkoja kirjoitella.Niinkun sanoin jo viime kaudella ja tämän kauden alussa, että hän on köyhänmiehen Jesse Niinimäki. Surffailee pelinulkopuolella ja puolustaa selkäsuorana.
Nii no tätä olen sanonut jo aikani ja sitä myös et vaik kuin olisi pisteitä ni ne ei sano sitä et pitäisi jatkoja kirjoitella.
Itse tyytyväinen että ensi kausi vielä sopimusta. Kyllä Lepaus löytää vielä pelinsä.
Eihän se ole vasta kun vuoden etsinyt.... tuntuu kestävän, onneksi muut ovat nopeammin pelinsä löytänyt niin pärjätään.
Taantumia on ollut pelaajilla ennenkin. Viime vuonna kaikki oli kärki märkänä Lepauksen tehoista.
Kunnes monelle selvisi että oli vaan suonenveto.
Liike on Lepauksen suurin heikkous ja se tuskin siitä paranee.
Tarkemmin sanottuna luistelutekniikka on Lepauksen heikkous. Kondis ja voima riittäisi (ainakin testien mukaan), mutta ei saa vain potkuun tarpeeksi tehoa johtuen väärästä luistelukulmasta.
Tässä aika hyvin tiivistettynä myös omat mietteeni Lepauksesta.Kyllä se Lepaus silti tuntuu joka peliin ainakin yhden namupaikan Antoselle pelaavan, vaikka muuten onkin suuremmaksi osin aika kujalla. Mielestäni ei hiihtele myöskään selkä suorana, vaan pelaa kyllä tunnollisesti alaspäinkin, mutta liike ja voima ei tunnu riittävän.