Tampereen Tappara

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
534
Heh, jotenkin kyllä surrealistista että Tapparan valmentaja valittaa tuomareista medialle ja tuomarijohtajalle.

Voisiko joku näyttää Grönborgille jonkun koostepätkän Tapparan vanhoilta mestaruuskausilta tuolta kahvakiekon kulta-ajoilta?
Ihan mielenkiinnosta. Kuinka monenteen polveen pitää valmennuksessa miettiä aiempien valmennusten tekemisiä. Siis yleisesti. Jääkiekossa tai missä tahansa urheilussa.

Mikä olisi sinulle sopiva aika. Viisi vuotta? Kymmenen vuotta? Kaksikymmentä? Enemmän? Saat määritellä aivan itse, mennään sillä totuudella eteenpäin.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 228
En tiedä johtuuko se kakkavasara-vihasta, vai miksi toi on jonkun mielestä puhdas taklaus..
Harmi, kun sinä ylivertaisena sääntöasiantuntijana et tuomari- tai kurinpitotehtävissä. Kauheeta kun kurinpidon asiantuntijoiksi ja tuomareiksi on päässyt pelkkiä Tappara-vihaajia.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 532
Kyllähän tuosta äkkinäisempi ihminen vetäisi johtopäätöksen jonkinmoisesta mielenterveysongelmasta, mutta hitaana ihmisenä olen vaan hiljaa ja ihmettelen kovasti.
Ai nytkö meijän päävalkku on jo mielisairas?

Ehkä se teijän kultapoikapsykologi valkku voi tehdä diagnoosin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 950
Ai nytkö meijän päävalkku on jo mielisairas?

Ehkä se teijän kultapoikapsykologi valkku voi tehdä diagnoosin.
Niin minä en sanonut missään kohtaa, vaan että ongelmia mielenterveyden kanssa voisi joku vetää johtopäätöksen videon perusteella, mutta että itse vain ihmettelen moista käytöstä. Saattaa se täysin normaaliakin olla, en minä ole kukaan ketään tuomitsemaan, enkä diaknooseja tekemään.

Ja turha tähän on Pennasta sotkea, hän on ihan ulkopuolinen minun kirjoitteluuni. En oikein osaa ihailla ja puolustellakkaan moista käytöstä seuran päävalmentajalta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 950
Meidän nykyinen toteemi, eikä varsinkaan Jokke sähköistä tunnelmaa samalla tavalla. Tuossa lähtee pelaajilta rähmät silmistä, kun alfa-leijona mylvii ja alistaa vastustajan klubitakeissa hiippailevat mikkihiiret, BOOM!
Kyllähän sitä itsekkin välillä kaipaa Raipen tunnetta..
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Meidän nykyinen toteemi, eikä varsinkaan Jokke sähköistä tunnelmaa samalla tavalla. Tuossa lähtee pelaajilta rähmät silmistä, kun alfa-leijona mylvii ja alistaa vastustajan klubitakeissa hiippailevat mikkihiiret, BOOM!
Lähinnä tuo yhdistää joukkuetta häpeän keinoin. Joulupukki hokee F-sanaa kuin joku kasarilta ylijäänyt gooni. Väsynyt ukko.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Harmi, kun sinä ylivertaisena sääntöasiantuntijana et tuomari- tai kurinpitotehtävissä. Kauheeta kun kurinpidon asiantuntijoiksi ja tuomareiksi on päässyt pelkkiä Tappara-vihaajia.
Ok. Ei se linjassa ole silti, eikä päähän kohdistu puhdasta taklausta, mutta koska sun anti keskustelulle on tämä niin… antaapa olla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
c326283a-b1d8-47dc-979b-e7e20e93c11b.jpeg


Ilman partaa häviää muuten se karisma aika hätäseen :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Ylös