Tampereen Tappara

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Hieman meillä pelättiin miten porilaiset reagoisivat tähän kohuun jos oltaisiin kohdattu mutta näköjään sitä osataan naapurissakin ottaa ilo irti. :D
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Iida Vainio sai henkeä uhkaavia viestejä uutisoi is.Kuinkahan monen mouhijärveläisen nimi näkyy viesteissä?

Mää kyllä luulen ettei tämä kyseinen nainen ole kovin kovassa huudossa juuri muidenkaan keskuudessa, toki varmasti meikäläisten kohdalla on eniten syytä epäillä tällä hetkellä tunteenpurkauksia.

Huvittaa tuo Seiskan "Tapparassa taas skandaali!". Jos Bayern Münichin lempinimi on FC Hollywood niin Tapparalle voi melkein alkaa jo harkitsemaan vastaavaa nimitystä.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 476
Mää kyllä luulen ettei tämä kyseinen nainen ole kovin kovassa huudossa juuri muidenkaan keskuudessa, toki varmasti meikäläisten kohdalla on eniten syytä epäillä tällä hetkellä tunteenpurkauksia.

Huvittaa tuo Seiskan "Tapparassa taas skandaali!". Jos Bayern Münichin lempinimi on FC Hollywood niin Tapparalle voi melkein alkaa jo harkitsemaan vastaavaa nimitystä.
Sillä ei ole merkitystä onko kovassa huudossa vaan onko mouhijärveläiset menny uhkailee ja solvaa?Joku laki koskee kyllä myös mouhijärveäkin.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 498
Hieman meillä pelättiin miten porilaiset reagoisivat tähän kohuun jos oltaisiin kohdattu mutta näköjään sitä osataan naapurissakin ottaa ilo irti. :D
Harmi että koko kohu on täysin itse aiheutettua. Muiden toimesta tulleet asiat julkisuuteen, mutta koko keissi on täysin ja yksinomaan itse aiheutettu. Turha muille kiukutella.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 120
Harmi että koko kohu on täysin itse aiheutettua. Muiden toimesta tulleet asiat julkisuuteen, mutta koko keissi on täysin ja yksinomaan itse aiheutettu. Turha muille kiukutella.

Siis tuo viesti oli minulta ihan posilla kirjoitettu, itsekin olen naureskellut parhaille heitoille aiheesta täällä. Ärsyttävä kohu mutta kyllä tuosta saakin hieman huumoria repiä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 965


Kuulostaa ihan kuin olisi ollut Ilveksen postaus. Hieman vaan eri sanoin :D

Mutta tätähän tää on ollut jo pidemmän aikaa somen puolella. Ottavat oppia meiltä ja me voitais kyllä ottaa oppia heiltä voittamisesta.

On kyllä karmeaa
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 799
Ihan näin pienenä pessimistinä, niin aika sama se on, että kuka tonne finaaliin menee Tapparan teurastettavaksi. Naapuri häviää EHKÄ välierissä sen yhden ottelun, mutta painelee 8-1 rekordilla finaaliin. Ei toiselta puolelta kaaviota löydy kyllä jengiä, joka Tapparan voisi kaataa neljä kertaa. Varsinkin, jos on ensin vedellyt kaksi sarjaa 6-7 ottelua.

Oma veikkaus: Tappara mestari ja ehkä se 1 tai 2 häviötä pleijareissa.
 
Ylös