Tampereen Tappara

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 400
Ketäs naapuriin on huhuttu ensi kaudeksi Platzerin ja Seppälän lisäksi? Aika vähän huhuja on liikkunut. Noilla ei ainakaan vielä nokiteta hankintojen suhteen kärkipaikkaa siirtomarkkinoilla.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Ketäs naapuriin on huhuttu ensi kaudeksi Platzerin ja Seppälän lisäksi? Aika vähän huhuja on liikkunut. Noilla ei ainakaan vielä nokiteta hankintojen suhteen kärkipaikkaa siirtomarkkinoilla.

Casimir Jürgens ja Waltteri Merelä Pelicansista ainakin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Nyt en ihan seuraa logiikkaa. Eikö ne kulut olisi pitänyt maksaa kaikesta huolimatta, oli antia tai ei?
Kyllä toki, tuo toki parantaa taloutta mutta tuskin tuo raha mihinkään muuhun on mennyt kuin pelaajien/henkilöstön palkkakuluihin. Eli esim tuskin tuo tulee näkymään pelaajabudjetissa mitenkään
 

Juicee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
165
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Liigassa kiakkobisnekselle on tyypillistä, että käydään mieluummin omistajien kukkarolla kuin otettaisiin pankkilainaa. Ei taida Ilves-Hockey Oy:lläkään olla korollista velkaa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 490
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.

Viha on ehkä hieman vahva sana, mutta tämä kova vastakkainasettelu kyllä kuuluu asiaan. Minulla ei ole mitään Tapparan pelaajia tai kannattajia vastaan, mutta itse Tapparalle en kyllä koskaan toivo mitään hyvää, ellei se sitten auta Ilvestä.

Päinvastoin kyllä minä voin ihan rehellisesti myöntää, että Tapparan tippuminen Lukolle lämmitti mieltä. Hyvähän se on olla jotain, mitä voi "vihata" hyvällä omatunnolla.

Se on vähän niin kuin on yksi urheilun suola ja kuuluu paikallis asetelmaan.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.

Johtuu ehkäpä siitä vuosien lyödyn ja maassamakaavan päälle sylkemisestä, mitä naapurin kannattajat ovat harrastelleet ja harrastavat edelleenkin vanhasta tottumuksesta. Sitä saa mitä tilaa ja muisti on pitkä..
 

Juicee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
165
Viha on ehkä hieman vahva sana, mutta tämä kova vastakkainasettelu kyllä kuuluu asiaan. Minulla ei ole mitään Tapparan pelaajia tai kannattajia vastaan, mutta itse Tapparalle en kyllä koskaan toivo mitään hyvää, ellei se sitten auta Ilvestä.

Päinvastoin kyllä minä voin ihan rehellisesti myöntää, että Tapparan tippuminen Lukolle lämmitti mieltä. Hyvähän se on olla jotain, mitä voi "vihata" hyvällä omatunnolla.

Se on vähän niin kuin on yksi urheilun suola ja kuuluu paikallis asetelmaan.
Juu, mutta ampuu se monilla ylitsekin täällä. Tarkoitinkin lähinnä yleiskuvaa siitä, että jos naapurissa tapahtuu jotain "ylitsepääsemätöntä", niin täällä porukka nauraa ja antaa todella lapsellista ja paskamaista kommenttia. Ja jos omalle kohdalle sattuu, niin Johan on sitten vääryys tapahtunut ja kaikille potkut. Värilasit saisi välillä ottaa pois sieltä päästä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 490
Juu, mutta ampuu se monilla ylitsekin täällä. Tarkoitinkin lähinnä yleiskuvaa siitä, että jos naapurissa tapahtuu jotain "ylitsepääsemätöntä", niin täällä porukka nauraa ja antaa todella lapsellista ja paskamaista kommenttia. Ja jos omalle kohdalle sattuu, niin Johan on sitten vääryys tapahtunut ja kaikille potkut. Värilasit saisi välillä ottaa pois sieltä päästä.

Noh eiköhän lapselliset ja paskamaiset kommentit kerro enemmän itse kirjoittajasta kuin Tapparasta.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
Juu, mutta ampuu se monilla ylitsekin täällä. Tarkoitinkin lähinnä yleiskuvaa siitä, että jos naapurissa tapahtuu jotain "ylitsepääsemätöntä", niin täällä porukka nauraa ja antaa todella lapsellista ja paskamaista kommenttia. Ja jos omalle kohdalle sattuu, niin Johan on sitten vääryys tapahtunut ja kaikille potkut. Värilasit saisi välillä ottaa pois sieltä päästä.
Vahingon ilo on paras ilo sanotaan ja Tapparan epäonni tai huonot esitykset jne. ei tuo kyyneleitä silmiin ja taisi joskus hiljainen "Jess" päästä suusta Lukon iskiessä kiekon Tapparan verkkoon. Kuitenkin pitää suhtautua naapuriin objektiivisesti. Menneisyyden vääryyksissä rypeminen ei kannata. Pitää katsoa eteenpäin.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.
Minä arvostan tapparaa organisaationa.
Siellä on tehty asiat hyvin ja oikein jo pidemmän aikaa, toisin kuin meillä.
Se mikä minua närästää naapurissa, on kannattajat.
Sitä ylimielisyyttä ja joka asiasta vittuilua on saanut kuulla tässä vuosien saatossa vähintäänkin riittävästi.
Joten en ihmettele, jos ilvesläisillä välillä keittää yli.
 
Ylös