Tampereen Tappara

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Eipä Tapparab peli ollit missään kohtaa kautta siinä mallissa, että olisivat mestaruuden ansainneet. Mutta olisihan nämä pitänyt pelata paras 7. Sarjana, niin ei jäisi jossittelulle sijaa, Lukko sen verran oli parempi kuitenkin.

Pienestä se oli kiinni, ettei Ilves olisi ollut se neljäs runkosarjassa ja tap olisi ollut se kahdeksas, olisi loppuneet tap pelitkin lyhyeen.

Viimeksi muokattu:

Lima

Rivipelaaja
Hyvä vaan ettei ole paras 7 sarjoja, niin jää Tapparallekin jossiteltavaa, vaikka oli paljon paskempi joukkue. Mukava olisi tietää miten meni sarjassa hyvät maalipaikat. Jotenkin on sellainen kutina, että Lukko voitti ne selvästi.

AinaIlves

Vakiokokoonpanossa
Ketäs naapuriin on huhuttu ensi kaudeksi Platzerin ja Seppälän lisäksi? Aika vähän huhuja on liikkunut. Noilla ei ainakaan vielä nokiteta hankintojen suhteen kärkipaikkaa siirtomarkkinoilla.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ketäs naapuriin on huhuttu ensi kaudeksi Platzerin ja Seppälän lisäksi? Aika vähän huhuja on liikkunut. Noilla ei ainakaan vielä nokiteta hankintojen suhteen kärkipaikkaa siirtomarkkinoilla.
Casimir Jürgens ja Waltteri Merelä Pelicansista ainakin.

Torski

Luottopelaaja
Nyt en ihan seuraa logiikkaa. Eikö ne kulut olisi pitänyt maksaa kaikesta huolimatta, oli antia tai ei?
Kyllä toki, tuo toki parantaa taloutta mutta tuskin tuo raha mihinkään muuhun on mennyt kuin pelaajien/henkilöstön palkkakuluihin. Eli esim tuskin tuo tulee näkymään pelaajabudjetissa mitenkään

Brooks

Luottopelaaja
Liigassa kiakkobisnekselle on tyypillistä, että käydään mieluummin omistajien kukkarolla kuin otettaisiin pankkilainaa. Ei taida Ilves-Hockey Oy:lläkään olla korollista velkaa.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.
Viha on ehkä hieman vahva sana, mutta tämä kova vastakkainasettelu kyllä kuuluu asiaan. Minulla ei ole mitään Tapparan pelaajia tai kannattajia vastaan, mutta itse Tapparalle en kyllä koskaan toivo mitään hyvää, ellei se sitten auta Ilvestä.

Päinvastoin kyllä minä voin ihan rehellisesti myöntää, että Tapparan tippuminen Lukolle lämmitti mieltä. Hyvähän se on olla jotain, mitä voi "vihata" hyvällä omatunnolla.

Se on vähän niin kuin on yksi urheilun suola ja kuuluu paikallis asetelmaan.

LalaTa

Luottopelaaja
Uskomatonta tämä Tapparan vihaaminen täällä, vaikka vuodesta toiseen ovat ilvestä edellä kutakuinkin kaikessa. Katkeruus paistaa läpi teistä, palstaveljet (ei toki kaikista). Eiköhän tästäkin joku/jotkut mielensä pahoita, mutta ei kiinnosta.
Johtuu ehkäpä siitä vuosien lyödyn ja maassamakaavan päälle sylkemisestä, mitä naapurin kannattajat ovat harrastelleet ja harrastavat edelleenkin vanhasta tottumuksesta. Sitä saa mitä tilaa ja muisti on pitkä..

Juicee

Rivipelaaja
Viha on ehkä hieman vahva sana, mutta tämä kova vastakkainasettelu kyllä kuuluu asiaan. Minulla ei ole mitään Tapparan pelaajia tai kannattajia vastaan, mutta itse Tapparalle en kyllä koskaan toivo mitään hyvää, ellei se sitten auta Ilvestä.

Päinvastoin kyllä minä voin ihan rehellisesti myöntää, että Tapparan tippuminen Lukolle lämmitti mieltä. Hyvähän se on olla jotain, mitä voi "vihata" hyvällä omatunnolla.

Se on vähän niin kuin on yksi urheilun suola ja kuuluu paikallis asetelmaan.
Juu, mutta ampuu se monilla ylitsekin täällä. Tarkoitinkin lähinnä yleiskuvaa siitä, että jos naapurissa tapahtuu jotain "ylitsepääsemätöntä", niin täällä porukka nauraa ja antaa todella lapsellista ja paskamaista kommenttia. Ja jos omalle kohdalle sattuu, niin Johan on sitten vääryys tapahtunut ja kaikille potkut. Värilasit saisi välillä ottaa pois sieltä päästä.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Juu, mutta ampuu se monilla ylitsekin täällä. Tarkoitinkin lähinnä yleiskuvaa siitä, että jos naapurissa tapahtuu jotain "ylitsepääsemätöntä", niin täällä porukka nauraa ja antaa todella lapsellista ja paskamaista kommenttia. Ja jos omalle kohdalle sattuu, niin Johan on sitten vääryys tapahtunut ja kaikille potkut. Värilasit saisi välillä ottaa pois sieltä päästä.
Noh eiköhän lapselliset ja paskamaiset kommentit kerro enemmän itse kirjoittajasta kuin Tapparasta.