Tampereen Tappara

Juuri näin, monessa lajissa monille riittää että edes kerran pääsisi unelmiaan toteuttamaan ja kaikille kiekkoilijoille varmasti NHL on se suurin haave vaikka ilman palkkaa pääsisi sen tason edes kerran kokemaan.
Kyllä ja ainoa fakta mikä täällä tiedetään on se että meistä ei kukaan tiedä paljonko mouhot tälle juutille maksaa ja paljonko esim. ne yhteistyökumppanit siitä palkasta kuittaavat. Aivan turha vertailla Blichfeldia ja Simmeä kun ovat kaksi eri ihmistä joilla on omat tahtonsa. Eikä kukaan tiedä mitä tuon juutin kanssa vielä tulee oikeasti käymään. En jotenkin kyllä jaksa uskoa että sopimus estäisi mm. mahdollisen siirtymisen NHL:n puolelle.

Täällä vaan näillä joillain nimimerkeillä ei tunnu olevan minkäänlaista todellisuuden tajua. Pelaajalle pitäisi vain maksaa mottipäinen summa vaikka siihen ei mitään mahdollisuutta olisi ja vaikka se pelaaja itse saattaa haluta muualle jne.

Alle miljoonan, yli puoli. Kuka näistä tietää, mutta jos Tape käy jo yhteistyökumppaneiden taskulla, niin kävisi Ipa edes kannattajien taskulla.

Mulla on kilo vielä varattuna - koko rahalla Iksaa! :)
Omalta perheeltä lähtis tälle kannattajien omalle pelaajalle 100-200€ per nuppi, jos saisin varmuuden, että raha menisi tälle asialle.

Sen verran olen kuullut Blichfeldistä, ettei raha ollut tärkein mittari sopimusta tehdessä. Kaveri viihtyy täällä, joukkue ja organisaatio on mielestään loistavia ja muutkin taustalla olevat asiat mallillaan.

Takaisin