Tampereen Tappara

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 314
Lippukeskustelu:

 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 856
Tämän yhden nimimerkin kommentit koskien paikallispelejä ovat vain yksi näkökulma. Kuten itse jo mainitsin niin Osaston suuntaan on tullut mm. siitä edellisestä naapurin isännöimästä sellaista palautetta että vaikka meitä vähemmän oli niin ihan hyvin ääntä lähti ja aika tasapuolisesti vedettiin. Lopussa mentiin sitten jo ohi kun mouharit tapojensa mukaan alkoi katsomosta kohti traktoreitaan purkautua.

Mitä tulee väitteeseen että edellisessä Ilveksen isännöimässä oltaisiin myös oltu tasoissa ei kyllä pidä alkujaankaan paikkaansa. Siinä ottelussa capotornia testattiin ensimmäistä kertaa ja tämä toimikin hyvin. Saatiin seisomakatsomon yläosatkin paremmin mukaan ja tämäkin kuultiin useamman sellaisen henkilön suusta jotka siellä ylhäällä itse olivat ja ovat olleet myös ennemmin. Myös muualta katsomoista kerrottiin ettei onsseista ollut mitään vastusta. En tiedä minkälainen akustiikki siinä paikalla on missä tämä muuta väittävä nimimerkki istuu mutta jotain täytyy olla pielessä siinä kohtaa, mitään muuta selitystä en keksi kun kaikki muu puhuu hänen väitettään vastaan.

Se että onssit vetävät alussa ja lopussa vähän hyppychänttiä ei tarkoita että he olisivat tasoissa tai "vieneet 100-0" Osastoa. Voin myöntää että heillä meno on viime vuosista parantunut mutta ei se nyt ole vielä lähelläkään sitä mitä Osasto parhaimmillaan pöytään laittaa.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
72
Olin viime paikallisessa poikkeuksellisesti aika keskellä hallia ja kyllä Osasto vei ylivoimaisesti.
Ja oli Onsseillakin tunnelmaa, en sitä kiellä.
Mun lähellä oleva naapurin fani sanoi täysin samaa että Osasto menee eellä.
Ekassa paikallisessa en ollut mut jälkikasvu sanoi et Osasto oli hyvä.
Mut Tapparan puolelta on Osaston tunnelmaa kehuttu myös siis.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 729
Noh, jos Ilvekseen ei olisi Clendening saapunut tuossa aikaisemmin niin voisin vähän kateellinen olla. Mutta katsellaan millaiset näytöt Olli latoo tiskiin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 865
Onnea matkaa Juoleville. Junnuna lupaava pelaaja, mutta ei ole aikuisena onnistunut lunastamaan huippupotentiaaliaan. Ehkä tällä kertaa palaset loksahtavat kohdilleen tai sitten edessä on jälleen yksi paikka, jossa homma ei lähde lentoon. SM-liigassa olettaisi ainakin olevan astetta matalampi kynnys pärjätä vahvuuksilla. Ilvestä vastaan ei kuitenkaan tarvitse loistaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 590
Unohdin jo tän kaverin olemassaolon. Ollut tietokone pelejä ja loukkaantumisia, try outti ei tuonut näemmä sopparia Ruotsista. Saa nähdä miten Tapparassa, potentiaalia on ainaki meiä liigassa olla hyvä. Yv aikaa en tiedä onko tulossa Kemiläisen ja Leskisen takia.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 182
AHL:ssä ihan ok tehot ja muutama peli itse NHL:ssä! Kumminkin nuori vielä ja ura ns.edessä. Miten Tappara tämänkin sai!!
Mitä sää täällä viä teet? :D

Eikös sun pitäny mennä sitä jotain Kontiolaa naapurin puolelle kannustamaan.


Ja mitä itse Juoleviin niin sanon vaan, että Clendening > Juolevi. Ja onko edes uuden vuoden jälkeen terve. Epäilen.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
678
Mitä sää täällä viä teet? :D

Eikös sun pitäny mennä sitä jotain Kontiolaa naapurin puolelle kannustamaan.


Ja mitä itse Juoleviin niin sanon vaan, että Clendening > Juolevi. Ja onko edes uuden vuoden jälkeen terve. Epäilen.
Heh heh.. joo perjantaiksi on jo lippu:) ja Konnan tunnusta väriä paita päällä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 715
Johan on taas otsikot.
Kaveri joka ei saanut try-outin kautta sopimusta SHL:ään on automaattisesti "huima vahvistus" Liigaan :rolleyes:
Ilmeisesti se 7 vuotta sitten tullut NHL varaus painaa edelleen aikas paljon.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 433
Ylös