Tampereen Tappara

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
553
"VITTU!!!!! SAATANA.

Vittu mä vihaan mouhoja. Ja tuota Saviämmää."
_______________________________________________________________________

Puhtaasta mielenkiinnosta. Onko tämä taso täällä?
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Ja se jos joku vituttaa. Tuossakin pelissä sen mitä katsoin (vähän erien loppuja ja jatkoerät) niin IFK:lla ihan täysin ote, mutta sitten joku mouho löytyy maalin edestä tai jollain tuuripompulla tappara voittaa. Sinä päivänä kun näin ei enää ole, ja lopussa Tappara häviää, aina, niin minä juhlin. Juhlin niin helvetisti.

Sitä päivää saa kyllä odotella...kyllä tässä kannattajana saa luottavainen olla että jätkät hoitavat homman kotiin. Järkyttävän kovaa rutiinia.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
"VITTU!!!!! SAATANA.

Vittu mä vihaan mouhoja. Ja tuota Saviämmää."
_______________________________________________________________________

Puhtaasta mielenkiinnosta. Onko tämä taso täällä?

Eiköhän näitä vatipäitä löydy joka joukkueen palstalta(teillä myös omanne,nähty on)
Ja vastauksena suht tyhmään kysymykseesi, ei ole, onneksi.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
"VITTU!!!!! SAATANA.

Vittu mä vihaan mouhoja. Ja tuota Saviämmää."
_______________________________________________________________________

Puhtaasta mielenkiinnosta. Onko tämä taso täällä?
Ihan olet vapaa poistumaan jos ei miellytä.

Ja joo, ei ollut mikään fiksuin viesti, vaan tunteenpurkaus, jollaisia noissa otteluseurantaketjuissa tuppaa olemaan useampia. Mutta hyvä nosto, onnittelut!
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Paska peli. Onneks Hesan snobeille ei maistunu. Huomenna saa pelata rennosti, niin kliininen 4-0 voitto tulossa
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
904
Paska peli. Onneks Hesan snobeille ei maistunu. Huomenna saa pelata rennosti, niin kliininen 4-0 voitto tulossa
Oli kyllä oikeen Stadi vs Lande...toi teidän ylimielisyys on kyllä oksettavaa. Noh kyllä se joskus tullaan päättämään.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
553

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Kannattaa ottaa rauhassa ja seurata urheilua. Tunteita saa ja pitää purkaa mutta missä muodossa ne lähettää eetteriin?
Aitoina, sellaisina kuin ne ovat. Muovia löytyy teidän leiristä ja foorumilta tarpeeksi tähän kaupunkiin. Minusta on kiva, että keskustelufoorumilla saa keskustella. Toki ymmärrän täysin vaikka tuo viesti poistettaisiin, eikä siinä mitään. Onhan se sisällöltään täysi nolla, mutta otteluseurantaketjussa ei kaiken tarvitse sisältörikasta ollakaan.

Mutta pahoittelut jos nyt järkytin rumalla kielenkäytölläni.
Tuollaista ei kyllä löydy naapurinne palstalta.
Kudos to that! Onnittelut jälleen kerran!
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Ei minua ainakaan häiritse lukea näitä tunteenpurkauksia täältäkään, aivan samanlaisia "Tikka on ämmä"-tason kommentteja ovat meillä otteluseurannat sun muut täynnä ja itsehän minä täällä olen vaikka tuo logo tuolla vasemmassa yläkulmassa ei ole omani. Sata kertaa sadasta otan mielummin hieman rumaakin tekstiä meistä playoff-tunnekuohuissa kuin se että emme seurana tai jääkiekko lajina herättäisi suuria tunteita myös naapurin leirissä. Rapatessa roiskuu ja tunteella saa ja pitää tätä lajia seurata.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Ei minua ainakaan häiritse lukea näitä tunteenpurkauksia täältäkään, aivan samanlaisia "Tikka on ämmä"-tason kommentteja ovat meillä otteluseurannat sun muut täynnä ja itsehän minä täällä olen vaikka tuo logo tuolla vasemmassa yläkulmassa ei ole omani. Sata kertaa sadasta otan mielummin hieman rumaakin tekstiä meistä playoff-tunnekuohuissa kuin se että emme seurana tai jääkiekko lajina herättäisi suuria tunteita myös naapurin leirissä. Rapatessa roiskuu ja tunteella saa ja pitää tätä lajia seurata.

Juurikin näin. Itselleni Tappara on ollut jo pitkään HMV-seura ja esim.HIFK on herättänyt paljon enemmän tunteita ja kunnioitusta. Se, että Tappara on viimein ottanut askeleita 2000-luvulle ja alkanut raikastaa kovin ummehtunutta organisaatiotaan, on saanut aikaan sen, että paikallispelit herättää taas edes vähän tunnetta.

Paikallisfinaalit on totta tänä vuonna ja niiden lopputuloksesta riittääkin puhuttavaa pitkäksi aikaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Kiitos, kiitos. Kun oikein noin vilpittömästi tulee.

Tuollaista ei kyllä löydy naapurinne palstalta.



Kiitos myös tästä tiedosta.

Kannattaa ottaa rauhassa ja seurata urheilua. Tunteita saa ja pitää purkaa mutta missä muodossa ne lähettää eetteriin?
Mielummin tunteenpurkaus Ilvesfoorumilla kun rasistisia solvauksia hallissa pelaajille, useampaakin otteeseen.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Mielummin tunteenpurkaus Ilvesfoorumilla kun rasistisia solvauksia hallissa pelaajille, useampaakin otteeseen.

Näitä ei olla onneksi enää nyt nähty edes yhdenkään yksilön toimesta, ihan täysi nollatoleranssi kaikelle tällaiselle paskalle. Ei ole kauaa siitä kun meillä oli pelaaja kuka olisi voinut joutua tällaisen kohteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 885
Toivon että HIFK laittaisi sarjan edes sen verran tiukalle ettei Tapolan tarvitsisi joka pelin jälkeen hymyssä suin kehua vastustajaa.

Ylipäätään tämän päivän molemmat välierät olivat melko munatonta surffailua.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 130
Tämä Tapparan kannattaminen on kummallinen asia. Kuusi peliä pleijareita takana ja tuloksena viisi voittoa ja yksi tuloksellisesti kohtuullisen tasainen tappio. CHL-mestaruus ja runkosarjan voitto ovat jo plakkarissa osoituksena joukkueen älyttömästä laadusta mutta siltikin tämän semifinaalisarjan kahden ensimmäisen ottelun otteet herättävät meikäläisessä huolta tulevasta, nyt kuitenkin olisi aika panna parastaan pöytään tai voi käydä kalpaten.

Siltikin pitäisi vain luottaa että tuo joukkue hoitaa homman kotiin, niin vahvaa tekeminen on. Todella korkeat standardit ja odotukset saavat vain pienetkin yskähtelyt vaikuttamaan mahdollisilta enteiltä huonommasta vaikka joka ikinen joukkue pelaa joskus pari heikompaa peliä, keväälläkin. Ja joskus jopa häviää otteluita. :oops:
 
Ylös