Tampereen Tappara

Oliko taas jostain aiemmasta pelistä jäänyt hampaankoloon Grönlundilla vai mitä siellä taas tapeltiin?
Keskitalo yritti hakea maksunsa tästä taklauksesta takaisin

Nykänen vastas huutoon ja hyvin pisti vastaan.

Lopussa molemmat taputti reilusti toisiaan, että eiköhän tämä saaga ole nyt kuitattu

Muuten pelistä niin Keskisen kenttä veti aikamoisen ryhtiliikkeen

• Tykkää
Reactions: Pok
Taisi käydä Brickleylle pahasti eilen? Näytti kyllä todella pahalta tilanne, ei kai tuossa mitään isoa rikosta tainnut kuitenkaan olla, kampitus lähinnä.

Taisi käydä Brickleylle pahasti eilen? Näytti kyllä todella pahalta tilanne, ei kai tuossa mitään isoa rikosta tainnut kuitenkaan olla, kampitus lähinnä.
Eiköhän tuossa tilanteessa paukkunut polvesta useampikin eri kohta. Tilanteessa ei sinänsä ollut kyllä mielestäni rikettä.

Tuskin edes kampitus kun ei ollut tahallinen.

Jatketaan nyt sen Ilves - Kärpät linjalla ja vahinkoja ei lasketa.

Kyllä tuossa oudosti Bluesilainen kurottaa vai näyttääkö vaan, kun jalat osuu yhteen:
Osuu, eilen jo kirjoittelin että bluesin kaverin vasen jalka vetää Brickleyn oikean jalan alta.
En osaa ottaa kantaa olisiko tuo ollut jäähyn arvioinen, ehkä.
Sen tiedän, että jos tuo olisi sattunut Ilveksen pakille, niin osa vaatisi jalkapyyhkäisystä pelikieltoa ja osa kertoisi, että "vetäkää happea, siinä ollut mitään".
Enkä silti tiedä kumpi olisi oikeassa.

Kyllä tuossa oudosti Bluesilainen kurottaa vai näyttääkö vaan, kun jalat osuu yhteen:
Mää oon nyt kelaillut tätä tuhat kertaa ja pakko todeta, että ei näytä vahingolta.
Blegin pelaaja näyttää heti kädellä, että anteeksi, mutta kyllä siinä laitetaan mun mielestä jalka tarkoituksella sinne Brickleyn jalan taakse.

Mää oon nyt kelaillut tätä tuhat kertaa ja pakko todeta, että ei näytä vahingolta.
Blegin pelaaja näyttää heti kädellä, että anteeksi, mutta kyllä siinä laitetaan mun mielestä jalka tarkoituksella sinne Brickleyn jalan taakse.

Juu, jalka on siinä kohtaa, kun osuu Brickleyhyn vahvasti kurottunut, joten tahallinen on kontakti vaikka lopputulema ei ollutkaan varmasti.

Takaisin