Tampereen Tappara

Urheilucast tosiaan julistaa että Kari Jalonen on Tapparan uusi päävalmentaja. Kova kiinnitys mikäli pitää paikkansa mutta seuraillaan nyt vielä.
Kertoo jonkinmoisesta identiteettikriisistä juosta ensin Myrrän kaltaisen koutsin perässä (en edes ymmärrä miksi) ja sitten päätyä Kari Jaloseen. Ei siinäkään selvästi tiedetä mihin suuntaan pitäisi kulkea. Toki pelaajansakin Tappara hankkii nykyisin Ilveksestä. Miksi eivät luota itseensä kun ovat pärjänneet hyvin?

Olen eri mieltä. Jos Ilves olisi voittoletkussa, niin huomiseen peliin tulisi helposti se 10k.

Kuinka monta kertaa näistä yleisömääristä täytyy kirjoittaa, että edes joku suhteellisuus uppoaisi vastaanottimeen? :)

Viime kaudella pärjättiin heti alussa hienosti ja syksyllä oli kaksi perjantaipeliä: 4.10. Jukureita vastaan 5246 ja 11.10. Kärppiä vastaan 6940.

Edes nuo @ipe maintsemat viime kauden HIFK-kotipelit eivät ole vertailukelpoisia, koska ne pelattiin joulu- ja tammikuussa, jolloin yleisöä on jo selvästi enemmän kuin syys-lokakuussa, ja silti niissäkin oli "vain" kasilla alkavasti.

Niin ja toissa kaudella pelattiin syksyllä kotipeli HIFK:ta vastaan perjantaina 29.9. ja yleisöä oli 6861.

Eri mieltä saa olla, mutta ei kannata olla eri mieltä niin, että on ilmiselvästi väärässä.

Mä en ymmärrä, kuinka tästä yleisöasiasta voidaan olla kaudesta toiseen ihan pihalla, vaikka joka syksy nämä yleisömäärät toistuvat...

Kuinka monta kertaa näistä yleisömääristä täytyy kirjoittaa, että edes joku suhteellisuus uppoaisi vastaanottimeen? :)

Viime kaudella pärjättiin heti alussa hienosti ja syksyllä oli kaksi perjantaipeliä: 4.10. Jukureita vastaan 5246 ja 11.10. Kärppiä vastaan 6940.

Edes nuo @ipe maintsemat viime kauden HIFK-kotipelit eivät ole vertailukelpoisia, koska ne pelattiin joulu- ja tammikuussa, jolloin yleisöä on jo selvästi enemmän kuin syys-lokakuussa, ja silti niissäkin oli "vain" kasilla alkavasti.

Niin ja toissa kaudella pelattiin syksyllä kotipeli HIFK:ta vastaan perjantaina 29.9. ja yleisöä oli 6861.

Eri mieltä saa olla, mutta ei kannata olla eri mieltä niin, että on ilmiselvästi väärässä.

Mä en ymmärrä, kuinka tästä yleisöasiasta voidaan olla kaudesta toiseen ihan pihalla, vaikka joka syksy nämä yleisömäärät toistuvat...
Ei tuo nyt ihan ainoa keskustelunaihe ole, missä samaa levyä pyöritetään. Ei tää tietenkään tähän ketjuun kuulu, eikä mun vastaus varsinkaan edes yleisömääräketjuun, mutta voisihan noita toistuvia aiheita nostaa esiin muitakin:
- Meskasen "päästäminen" Kouvolaan
- Langhammerin ryyppääminen Levillä (ig kuva Näsinkallioilta) playoffsien aikaan
- Raipen "päästäminen" pois keväällä 2023
- jne
Ei ihan samaa sarjaa, mutta pikkusen ikävä jo sitä keskustelua, että pitäisikö Mäntykiveä peluuttaa laidassa vai keskellä.

Takaisin