Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 332
Kuinka mones hävitty kotipeli nollalla tehdyllä maalilla? Mä häpeän, toivottavasti joukkuekkin häpeää, ja tulee vaikka bussilla seuraavaan kotipeliin Forssan kautta, josko se vieraspelaaminen siirtyisi areenalle sitä kautta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 592
Jatketaan vielä samoilla lämmöllä kun pääsi vauhtiin.

Tänään paikalla paljon perheitä, joille nämä pelipäivät eivät ihan jokapäiväisiä ole, niin ei jumalauta maalin maalia.

Harmittaa tämän takia todella paljon.

Ensi kaudella perhepelit vaikka SaiPaa vastaan. Sport on nähty.
Minä menisin KalPalla, SaiPa on kans niin huono yleensä että yllättävät näissä teemapeleissä
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 512
Minä menisin KalPalla, SaiPa on kans niin huono yleensä että yllättävät näissä teemapeleissä

KalPakin on vähän paha. Randelinin nolla nevöföget ja tämän kauden kotipelissä taisteltiin yksi maali.

Tapparaa vastaan tehtäisiin maaleja. Tosin Heljanko ei taida jatkaa...
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 765
Teemapelit voisi järjestää vaikka KeuPaa vastaan, turpiin tulee silti.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 592
KalPakin on vähän paha. Randelinin nolla nevöföget ja tämän kauden kotipelissä taisteltiin yksi maali.

Tapparaa vastaan tehtäisiin maaleja. Tosin Heljanko ei taida jatkaa...
KooKoo olisi muuten hyvä mutta tälläkin kaudella nollapeli. Lukko on ratkaisu. Muuten menisin HIFKlla koska siinä pelaajat yrittää 110% mutta ne myy muutenkin hyvin. K-Espoo ensi kaudella? Uusi mahdollisuus teemapeleille.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 408
Semmonen muniinpuhallus joukkueelta tänään. Nämä teemaottelut olis syytä lopettaa, näistä ei pisteitä jää plakkariin.
Hienoa mainosta nuorille tuleville faneille, takana istunut isä joutui selittämään tyttärelleen miksi yleisö haukkuu tuomaria yms.. No, itse olisin sanonut sille lapselle, että nuo ammattituomarit vetää välillä ihan päin helevettiä, ja yleisö ei siitä tykkää.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

mauno

Tulokas
Viestejä
3
Onse kotipelitaulukko aikamoinen
IMG_20240127_201919.jpg
 

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
456
Kyllähän tämän päiväinen peli oli saatananmoinen ohi peli. Sit vielä Gunnari nolattiin vaihtamalla, kun ei olisi ollut aihetta vaihtaa maalivahtia vaan ottaa aikalisä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
880
Vois ne otteet välillä näyttää siltä, että ollaan siellä SARJAN KÄRJESSÄ, ja tämmöset sportit pitäs hoidella hampaat irvessä rutiinilla, jos siellä aiotaan pysyä. Taas tuli kyllä iso tappio taistelussa runkkarin voitosta:(
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Ei ole eka kerta kun paikallispelin jälkeen osa pelaajista unohtaa keskittyä matsiin. Ja Gunnerikin tais murehtia enemmä Alvarezia kuin olla läsnä.
 
Ylös