Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
pudotuspelien ylivoimaa ei tahdo muistella ettei tarvitse korkata olutta.
Oli sekin playoffien toiseksi parasta. 23,68% ei päästettyjä AV-maaleja ja maaliin meni 6.48 YV-aikaa. Ennen pronssiläpsyttelyä prosentti oli 25,71% ja 6.08 meni aikaa per YV-maali. Ei se siis oikeasti niin paskaa ollut, ne kaksi kriittisten hetkien 5v3 farssia vaan jättää ymmärrettävästi tuon mielikuvan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
Ilves on ihan itse ajanut itsensä tähän Tampere Maple Leafsin asemaan.

Nikun hankinta ei tuota yhtään ainakaan helpottanut.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Ilves on ihan itse ajanut itsensä tähän Tampere Maple Leafsin asemaan.

Nikun hankinta ei tuota yhtään ainakaan helpottanut.
Ei sentään, hyökkääjähankinnat olisivat ollut aitoa Torontoa.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 733
Ilves on ihan itse ajanut itsensä tähän Tampere Maple Leafsin asemaan.

Nikun hankinta ei tuota yhtään ainakaan helpottanut.
Outo hankinta kaiken kaikkiaan. Toki ollut tällä kaudella parempi kuin Lancaster, mutta en ole varma vahvistiko tämä loppukauden vekslaus joukkuetta kokonaisuutena. Ehkä suurin hyöty oli siinä, että varmistettiin että sekä Les että Niku ei päädy muuhun liigaseuraan. Hyökkäys sen sijaan on ollut alusta saakka vajaa, ja nyt lisäksi Alvarezista hankkiuduttu eroon. Missä viipyy laadukas laituri ja sentteri? Ottaako Tillu suuren riskin jättämällä taas kerran joukkueen vajaaksi.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 526
Puolustuksen piti olla vahvin osa-alue, mutta tuohan on ihan jäätävää paskaa edelleen helmikuussa, vaikka alkujännitys ja treenikaudet on takana. Nikun tekstitv-scouttaus kruunasi koko sekoilun.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Ilves on ihan itse ajanut itsensä tähän Tampere Maple Leafsin asemaan.

Nikun hankinta ei tuota yhtään ainakaan helpottanut.
Tässä menee nyt sen verran puurot ja vellit sekaisin, että eihän Pendo puhunut yleisesti Ilveksestä vaan pelaajien kantamista paineista historiaa vasten. Ei ole Eemeli Suomen tai Joona Ikosen vika, ettei mestaruutta ole voitettu melkein neljäänkymmeneen vuoteen ja siitä on kertynyt tuota painetta. Aivan kuten se Toronton melkein kuudenkymmenen vuoden pätkä ei ole nykypelaajiston vika.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Mua syä sitten niin saatanasti. Ja tää vitutus tulee vain ja ainoastaan siitä että MIKÄÄN ei anna viitteitä siitä että kotipelaaminen paranis ennen runkosarjan loppua. Aivan turha sanoa että "poffit" on oma maailmansa kun kotona ei saada maalia oli vastassa kärpät tai sport. MISSÄ SE VITUN KEHITYS ON. HIENO SAATANAN PROJEKTI TÄÄKIN KAUSI.


Edit. Vituttaa sekin että tätä herkkua ei nää montaa kotipeliä keväällä.
 

Tehomies

Tulokas
Viestejä
2
Miksi ei peli kulje kotona? Sarjan paras vierasjoukkue ja viidenneksi heikoin kotijoukkue. Ei voi jatkua touhu tähän malliin tai pudotaan ensimmäisellä kierroksella pudotuspeleissä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
Tässä menee nyt sen verran puurot ja vellit sekaisin, että eihän Pendo puhunut yleisesti Ilveksestä vaan pelaajien kantamista paineista historiaa vasten. Ei ole Eemeli Suomen tai Joona Ikosen vika, ettei mestaruutta ole voitettu melkein neljäänkymmeneen vuoteen ja siitä on kertynyt tuota painetta. Aivan kuten se Toronton melkein kuudenkymmenen vuoden pätkä ei ole nykypelaajiston vika.
Kyllä. Mutta nyt kun sitä ruoditaan mediassa yms ja joukkuetta Torontoksi nyt nimitetään niin eipä tässä asia helpota.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 603
Alkaa näyttämään viimekauden pelsusarjalta paitsi että ei edes hallita peliä...
Toisaalta hyvä, että se tulee tässä vaiheessa kun runkosarjaa on 11 peliä jäljellä niin asioille voidaan tehdä vielä huomattavan paljon.
 
Ylös