Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Ok eli sinä sanot että joukkue on kakkosena? Ja minä et riittää just sääleihin. Meneekö näin ja panos mikä?
Ei, näin en väittänyt. Minä väitän, että Ilves on kuuden parhaan joukossa runkosarjassa, sinä väität että sääleihin. Tosin, mitä tarkoittaa että Ilves pääsee just sääleihin, Ilves on 10., vai että Ilveksen pääsy ratkeaa vasta viimeisellä kierroksella?

Haluaisin myös tietää, milloin tämä veto voidaan lyödä? Koska aikaisemmin tänään et siihen vielä valmis ollut.
 

Luchs

Guest
Jos jollekin on muodostunut edes pieni käsitys mistä tässä lyödään vetoa ja millä säännöillä, niin kertokaa ihmeessä.

Voisin kanssa osallistua, pelkään vaan ettei sääntöjä saada valmiiksi ennen juhannusta.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 938
Ei, näin en väittänyt. Minä väitän, että Ilves on kuuden parhaan joukossa runkosarjassa, sinä väität että sääleihin. Tosin, mitä tarkoittaa että Ilves pääsee just sääleihin, Ilves on 10., vai että Ilveksen pääsy ratkeaa vasta viimeisellä kierroksella?

Haluaisin myös tietää, milloin tämä veto voidaan lyödä? Koska aikaisemmin tänään et siihen vielä valmis ollut.
Kyllä valitettavasti tällä rosterilla käy näin. Voihan olla että ei raha riitä taistella mestaruudesta kun ei yleisötuloja. Mutta jos ei yhtään oikeita vahvistuksia tule niin ne säälit on todellisuutta. Divari tasoisia saa tulla vaikka puoli joukkueellista. Kerro nyt mitä panosta ajattelit?
 

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Viestejä
1 755
Onhan se, toistaiseksi. Mutta pointtina oli, että mitä mieltä on siitä skitsota, että niiden herrojen aikana tuli pisteitä niin ja noin, kun kyseisiä pisteitä ei otettane meiltä pois?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 639
Nyt piiloudutaan pelitapaongelmien taakse, osoitellaan sormella myrrää tai syytetään viimepelin tapaan tuomareita.
Viime-ja tämän kauden alku sokaissut siinä määrin että pelaa meillä kuka tahansa niin meillä on kärkikastin nippu.
Arttu+koppanen on myttysen veroinen ja väyrynen korvaa haytonin, mäkiniemi yksyhteen dostal , airolassa ja matinpalossa on yksi pakki enemmän kuin välimäessä?
Aren ja välimäen aikana otettiin reilut 2,2p/ott, kuin sormia napsauttamalla tuo putosi 1,4.
Erikoinen sattuma?
Itse en olisi huolissani pelillisestä notkahduksesta jos rosteri olisi sama kuin alkukaudella. Nyt olen.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Kyllä valitettavasti tällä rosterilla käy näin. Voihan olla että ei raha riitä taistella mestaruudesta kun ei yleisötuloja. Mutta jos ei yhtään oikeita vahvistuksia tule niin ne säälit on todellisuutta. Divari tasoisia saa tulla vaikka puoli joukkueellista. Kerro nyt mitä panosta ajattelit?
Eli väität Ilveksen olevan runkosarjan päättyessä 10.? No kyllä mä sen voin sulle antaa, että Ilves pääsee sääleihin, eli on sijoilla 7.-10. ja itse väitän Ilveksen olevan kuuden parhaan joukossa.

Kyllä mulle kelpaa panokseksi jotain haitarilta 100 - 1000 €, tai mikäli ei rahasta haluta ottaa niin voidaan jostain tuotteestakin ottaa panos.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 938
Eli väität Ilveksen olevan runkosarjan päättyessä 10.? No kyllä mä sen voin sulle antaa, että Ilves pääsee sääleihin, eli on sijoilla 7.-10. ja itse väitän Ilveksen olevan kuuden parhaan joukossa.

Kyllä mulle kelpaa panokseksi jotain haitarilta 100 - 1000 €, tai mikäli ei rahasta haluta ottaa niin voidaan jostain tuotteestakin ottaa panos.
Tällä mennään eli ellei
Eli väität Ilveksen olevan runkosarjan päättyessä 10.? No kyllä mä sen voin sulle antaa, että Ilves pääsee sääleihin, eli on sijoilla 7.-10. ja itse väitän Ilveksen olevan kuuden parhaan joukossa.

Kyllä mulle kelpaa panokseksi jotain haitarilta 100 - 1000 €, tai mikäli ei rahasta haluta ottaa niin voidaan jostain tuotteestakin ottaa panos.
Jos tällä rosterilla jatketaan tietysti sairastupa mukaan laskettuna. 100e fanikauppaan lahjakortin veto sinä top6 ja minä säälit? Vai haluatko omasi porkkanakauppaan? Jos oikeita vahvistuksia tulee niin pähkäillään vedon tilaa sitten....
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 938
Käy mulle. En tiedä, mitä Tapparan kaupasta ostaisin, vai onko siellä mahdollista vaihtaa lahjakortti Ilveksen vastaavaan?
En tiedä kun en IKINÄ kyseisessä kaupassa käynyt. Ei sillä logolla olevalla vessapaperilla persustani edes pyyhkis. Ilves puoti on mihin veto voimassa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 881
Tällä mennään eli ellei

Jos tällä rosterilla jatketaan tietysti sairastupa mukaan laskettuna. 100e fanikauppaan lahjakortin veto sinä top6 ja minä säälit? Vai haluatko omasi porkkanakauppaan? Jos oikeita vahvistuksia tulee niin pähkäillään vedon tilaa sitten....
Jos jos ja jos. Tämmösiin vetoihin en lähtis. Hyvin epäselvä veto. Ja vielä jos ni pähkäilläön sitten vedon tilaa.

Haiskahtaa ettet edes aio lähteä rehtiin vetoon mukaan...
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 938
Jos jos ja jos. Tämmösiin vetoihin en lähtis. Hyvin epäselvä veto. Ja vielä jos ni pähkäilläön sitten vedon tilaa.

Haiskahtaa ettet edes aio lähteä rehtiin vetoon mukaan...
No en minä nyt 100e takia kasvojani menetä . Mut ei myös veto oikein tätä hetkeä vastaa jos Ilvekseen tulis Edmontonin ykköskenttä. Olen ollut sitä mieltä jos tällä rosterilla mennään säälit kutsuu.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 881
No en minä nyt 100e takia kasvojani menetä . Mut ei myös veto oikein tätä hetkeä vastaa jos Ilvekseen tulis Edmontonin ykköskenttä. Olen ollut sitä mieltä jos tällä rosterilla mennään säälit kutsuu.
Vaikka korona-aika onkin niin tuskin tämä rosteri pysyy täsmälleen samana kauden loppuun asti. Aina tulee muutoksia. Sen takia mun mielestä tyhmää huudella tässä kohtaa, että jos näillä mennään, niin sitten sitä tätä ja tota...

Vastapuolesi ehdotti selkeää ja reilua vetoa. Ilves kuuden joukossa ja hän voittaa. Jos ei, niin sinä voitat. Tuollaiseen ehdotukseen pitäisi vastata kyllä tai ei, eikä selitellä jollain Edmonton ykköskentän tulemisilla.

Täällähän porukka paskoo housuihinsa Ilveksen huonomman jakson aikana ja huutelee, et Ilves yltää max sääleihin ja osa on valmis lyömään vetoa, että paikka kuuden joukossa säilyy.

Sitten kun tulee vetoehdotus, että paikka kuuden joukossa säilyy loppuun asti, niin samanlainen housuunpaskominen alkaa ja selityksiä löytyy.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 869
Aren ja välimäen aikana otettiin reilut 2,2p/ott, kuin sormia napsauttamalla tuo putosi 1,4.
Erikoinen sattuma?
Tosin viimeiset 5 peliä, kun olivat mukana, toivat 1,8 p/o, ja viimeiset 4 peliä enää vain 1,5 p/o. Mutta ei siinä varmasti mitään pelillistä ollut. Alkoivat vain jo valmistautua NHL-kauteen, eivätkä pelanneet täysillä. Niin ja se tietysti vielä, että Dostal oli jo ehtinyt poistua
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
711
Onhan tää peli ihan paskaa! Myrrä voi selitellä mitä selittelee,mutta kyllä tää huutaa 1 sentteriä ja Myttysestä siihen ei ole. Peli täysin sekasin Aren lähdön jälkeen.. ei toimi yyvee ei toimi mikään.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 823
Muutama kierros vielä niin ollaan ulkona suorasta pudotuspelipaikasta. Sen jälkeen taistellaan taas säälipleijaripaikasta, mikä nyt on tuttua Ilvekselle. Tässä kohtaa kautta pitäisi joukkueen pelata nousujohdanteisesti, mutta meillä peli senkuin huononee. Jotain kannattaisi ehkä tehdä?
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 895
Pelaajaa sisään ja nopeasti.

Meillä muutama liigatason pelaaja tällä hetkellä kokoonpanossa. Jos tässä meinataan vielä tästä nousta, niin pakko reagoida.
 
Ylös