Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Vituttaa. Aivan vitusti. Elämä on tällä hetkellä äärimmäisen syvältä sieltä minne ei päivänvalo paista. Sieltä missä Ilves tätä menoa kohta kyntää.

Eivät hävityt pelit 2000 luvulla kasvanutta Ilvesfania tulisi emotionaalisesti sortaa maan rakoon, mutta nyt puhutaankin poikkeuksesta. Sillä pitkästä aikaa viimeisen vuoden aikana minulla on ollut toivoa. Hallille mennessä on ollut hyvä fiilis, ja oppilaitoksen vääräuskoisille jääkiekon kuluttajile kehtasi aukoa päätä. Alkukauden huumassa saatoin jopa pidempiäkin ajanjaksoja olla täysin ajattelematta lätkää, ja keskittyä elämässä olennaisiin nautintoihin, enkä jatkuvaan kiiman sekaiseen ilves-stressiin. Tammerfors båll klubbanin sekä Kärppien surkeat alkukaudet saivat lätkä-libidoni nousemaan suorastaan kiertoradalle.

Palautus maan pinnalle on ollut kova, ja jopa järkyttäväksi kuvailtavissa. Vaikka sen myöntäminen sattuukin, niin voin suoraan sanoa vuolaasti itkeneeni ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin. Aiemmin jaksoin katsoa joka-ikisen pelin livenä hallilla tai kotona, mutta tätä nykyä en ole enää jaksanut vaivautua, sillä jokainen takaiskumaali saa sydämmeni jättämään yhden tai kaksi lyöntiä välistä. Pelien katsominen on yksinkertaisesti liian raskasta. Isä-pappani sanoo minulle että nuoren ikäni vuoksi olen naiivi ja tulisin vielä jokin päivä tottumaan alati jatkuvaan infernaaliseen vitutukseen.

En tirauttanut yhden yhtä kyyneltä edes äitini hautajaisissa, mutta kun tänään illalla katsoin tulospalvelusta illan otteluiden tulokset, tuntui se siltä kuin itse saatana olisi repinyt minusta sielun ulos. Toisin sanottuna vitutus on voimakkaampaa kuin mikään hyvänolon tunne tällä hetkellä, ja olen lopettanut kaikesta nauttimisen. Mikäli ensi viikon bäk-to-bäk otteluista ei tule kuutta pistettä (mihin en usko sillä olen menettänyt kaiken uskoni kaikkeen mikä hengittää), menen nälkälakkoon. Vituttaa siis. Vittu.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vituttaa. Aivan vitusti. Elämä on tällä hetkellä äärimmäisen syvältä sieltä minne ei päivänvalo paista. Sieltä missä Ilves tätä menoa kohta kyntää.

Eivät hävityt pelit 2000 luvulla kasvanutta Ilvesfania tulisi emotionaalisesti sortaa maan rakoon, mutta nyt puhutaankin poikkeuksesta. Sillä pitkästä aikaa viimeisen vuoden aikana minulla on ollut toivoa. Hallille mennessä on ollut hyvä fiilis, ja oppilaitoksen vääräuskoisille jääkiekon kuluttajile kehtasi aukoa päätä. Alkukauden huumassa saatoin jopa pidempiäkin ajanjaksoja olla täysin ajattelematta lätkää, ja keskittyä elämässä olennaisiin nautintoihin, enkä jatkuvaan kiiman sekaiseen ilves-stressiin. Tammerfors båll klubbanin sekä Kärppien surkeat alkukaudet saivat lätkä-libidoni nousemaan suorastaan kiertoradalle.

Palautus maan pinnalle on ollut kova, ja jopa järkyttäväksi kuvailtavissa. Vaikka sen myöntäminen sattuukin, niin voin suoraan sanoa vuolaasti itkeneeni ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin. Aiemmin jaksoin katsoa joka-ikisen pelin livenä hallilla tai kotona, mutta tätä nykyä en ole enää jaksanut vaivautua, sillä jokainen takaiskumaali saa sydämmeni jättämään yhden tai kaksi lyöntiä välistä. Pelien katsominen on yksinkertaisesti liian raskasta. Isä-pappani sanoo minulle että nuoren ikäni vuoksi olen naiivi ja tulisin vielä jokin päivä tottumaan alati jatkuvaan infernaaliseen vitutukseen.

En tirauttanut yhden yhtä kyyneltä edes äitini hautajaisissa, mutta kun tänään illalla katsoin tulospalvelusta illan otteluiden tulokset, tuntui se siltä kuin itse saatana olisi repinyt minusta sielun ulos. Toisin sanottuna vitutus on voimakkaampaa kuin mikään hyvänolon tunne tällä hetkellä, ja olen lopettanut kaikesta nauttimisen. Mikäli ensi viikon bäk-to-bäk otteluista ei tule kuutta pistettä (mihin en usko sillä olen menettänyt kaiken uskoni kaikkeen mikä hengittää), menen nälkälakkoon. Vituttaa siis. Vittu.
Olen jo vajonnut seuraavaan vaiheeseen - ei edes vi... eikun harmita.
 

Pyykinpesukone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
475
Kylläpä on raskasta olla tällä hetkellä Ilveksen ja Chelsean kannattaja. Molempien joukkueiden kompuroinnissa on nimittäin samoja elementtejä.

Suurin syy molemmissa on valmennus. Ongelmia ilmeni jo alkukaudella. Yksittäiset pelaajat pelastivat kokonaisia pelejä, mutta kauden edetessä pelitavan vaje on noussut rumasti esiin. Molempien joukkueiden valmentajat eli Myrrä ja Lampard nostettiin aivan käsittämättömästi edustusjoukkueiden puikkoihin ilman että kummallakaan oli edes auttavasti kokemusta miesten pääsarjatasojen joukkueiden luotsaamisesta. Kummankin sankarin taktinen osaaminen on naurettavan huonoa ja oikein hävettää kuinka kokeneemmat ketut pyyhkivät sopivien taktisten nyanssien avulla näillä keltanokkakoutseilla pers***ään. Kerta toisensa jälkeen. Jalkapallon puolelta nostettakoon vaikka Guardiola ja jääkiekosta Dufva.

Anteeksi off-topic jalkapallonäkökulmasta, mutta niin paljon hävettää pelin taso tällä hetkellä ja onneksi tässä ketjussa saa ihan luvan kanssa tykitellä:)
Tämän vuodatuksen julkaisemisen jälkeen Lampard on saanut potkut ja Ilves on ottanut kolmen pisteen voiton. Kylläpä elämä hymyilee taas :)
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Aika usein tällainen itsensä etsimisen jakso saa saumat hitsautumaan ja junan raiteilleen. Potenziaalia on ja nyt vaan karstat koneesta pois ja taivaalle.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 884
Kuntopuntari:

- 20 peliä 10.
- 15 peliä 11.
- 10 peliä 12. ja 0,8p/p
- 5 peliä 12. ja sama p/p.

Kukaan ei olisi osannut odottaa tätä konttausta. Vittu taas kerran tilanne on tämä. Mahtava organisaatio.

Nimimerkillä "Kaikille kenkää"
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Kieltämättä kohta alkaa hiipimään sellainen fiilis, että "taasko tämä on tätä?"

Viime kausi oli huikea. Toki tämän kauden alkupuoliskolla tiesi, että kovia pelimiehiä poistuu rosterista, mutta sellainen flow oli päällä, että olisi luullut siitä saatavan suuntaa kuuden sakkiin. Nyt näyttäisi olevan tarjolla korkeintaan säälipelit ja nekin sijoilta 9-10.

Uskomatonta.
 

dorsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Viimeistään tämän kauden jälkeen Koskela & Jalo varmaan ymmärtävät, mikä on oikeasti huippumaalivahdin arvo joukkueelle.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 322
Kyllä se Ilves vielä lakkaa henkisesti pahoinpitelemästä kannattajiaan. Siihen saattaa vaan yksi puolvuosistataa vierähtää, mutta silti.
 
Ylös