Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Ollila Ilves-TV:ssä ilmoitti, että Manngard ei ollut aloitteellinen tässä asiassa, hän vain kirjoitti nimensä alle. Ja se tärkein "sidosryhmä" joka oli aktiivinen eivät olleet sponsorit tai tukijat vaan ry, jonka kanssa Sjöblomilla oli ilmeisesti mennyt sukset ristiin.
 

parkano79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
708
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
vepsi86 sanoi:
Osasto 41 facebookissa:

Hyvät Ilveksen kannattajat! Olemme tänään istuneet samaan pöytään muutaman Ilves Hockey Oy:n hallituksen jäsenen kanssa. He ovat valottaneet tänään kuohuttaneen uutisen taustoja. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, kuin medioissa ja nettikeskusteluissa on puhuttu.
Eiköhän ne hallituksen jäsenet oo lässyttäny täydellistä paskapuhetta pöydän ääressä osasto 41:n jäsenille... Totuutta tuskin kuulee yksikään faniryhmittymä ikinä. Sitä voidaan vaan itse kukin arvailla.
Ei kait kukaan os41 jäsen joka on ollut paikalla ole niin tyhmä että uskoo tämän sopan järjestäneen hallituksen jäsenen puhuvan muuta kuin asioita joilla saadaan pönkitettyä omaa etuaa ja mustamaalataan muutosten tuoja aka.sjöblom. kannattais varmasti pyytää palaveri markonkin kanssa...
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Olisiko mitään ideaa lähteä keräämään nimilistaa esim. Facebookiin? Marko Sjöblomin takana seisovat laittavat nimen, ja katsotaan mihin päästään? Luulisin että pidempi lista tulee siitä kuin tuo Manngaardin Mikkihiiriluettelo, joka ei vain suostu ymmärtämään, että Neuvostoliiton on nyt kaaduttava! Itse olen mukana.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
286
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Pitäis tietää että onko siellä oikeesti jotain niin vakavaa takana, ettei Sjöblom voi olla ostaja... Mutta kun se ostaja ei ainakaan voi olla tää hiton puuhasteluryhmä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Ylläri ettei Lumme saavu tuohon live lähetykseen. Kuulemma toisaalla palaverissa.
 

NikoM

Guest
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Joku pistää nyt adressin pystyyn! Sjöblomilla on todellakin suurempi joukko takana tukijoita kun tolla jokavuotisella, myötähäpeää herättävällä strategiaryhmällä, josta nimiä tippuu koko ajan pois.
 

vepsi86

Rivipelaaja
Viestejä
58
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Peltinen sanoi:
Ollila Ilves-TV:ssä ilmoitti, että Manngard ei ollut aloitteellinen tässä asiassa, hän vain kirjoitti nimensä alle. Ja se tärkein "sidosryhmä" joka oli aktiivinen eivät olleet sponsorit tai tukijat vaan ry, jonka kanssa Sjöblomilla oli ilmeisesti mennyt sukset ristiin.

Justhan toi ry edustaja sano että ry oli taka-alalle eikä ollut aktiivinen asian kanssa.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 334
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

NikoM sanoi:
Joku pistää nyt adressin pystyyn! Sjöblomilla on todellakin suurempi joukko takana tukijoita kun tolla jokavuotisella, myötähäpeää herättävällä strategiaryhmällä, josta nimiä tippuu koko ajan pois.

Eli Sjöblom on syrjäytetty mitättömistä syistä tai ilman syytä? Avaa nämä faktat toki meille muillekin niin hypätään heti kelkkaan.

Minä odotan tällä hetkellä lisätietoja ennen kuin astun kummankaan kelkkaan.
 

jjjokkkku

Rivipelaaja
Viestejä
93
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Hanson sanoi:
Olisiko mitään ideaa lähteä keräämään nimilistaa esim. Facebookiin? Marko Sjöblomin takana seisovat laittavat nimen, ja katsotaan mihin päästään? Luulisin että pidempi lista tulee siitä kuin tuo Manngaardin Mikkihiiriluettelo, joka ei vain suostu ymmärtämään, että Neuvostoliiton on nyt kaaduttava! Itse olen mukana.
https://www.facebook.com/markojailves?skip_nax_wizard=true
Tuossa on nyt ainakin jonkinlainen ryhmän poikanen!
 

Jihad^

Rivipelaaja
Viestejä
49
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

vepsi86 sanoi:
Peltinen sanoi:
Ollila Ilves-TV:ssä ilmoitti, että Manngard ei ollut aloitteellinen tässä asiassa, hän vain kirjoitti nimensä alle. Ja se tärkein "sidosryhmä" joka oli aktiivinen eivät olleet sponsorit tai tukijat vaan ry, jonka kanssa Sjöblomilla oli ilmeisesti mennyt sukset ristiin.

Justhan toi ry edustaja sano että ry oli taka-alalle eikä ollut aktiivinen asian kanssa.

Ja varmasti loputkin 90 % julkilausuman allekirjoittajista sanovat samaa kysyttäessä. Kovasti ollaan yhtä mieltä, mutta kenessäkään ei ole miestä ottamaan vastuuta kaupan torppaamisesta.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Uskomatonta säätämistä, tosin kauden alku näyttikin liian hyvältä ollakseen totta. Se tästä nyt enää puuttuu että peli alkaa yskähdellä.
Päästiinpä taas takaisin kiekkopiirien naurun kohteeksi.
Itse laskisin paljon Sjöblomin ansioksi että kausi on alkanut näinkin hyvin kun se on. Hän on luonut toisenlaisen ilmapiirin ja hänen on pakko ollut tehdä asioita paremmin kuin aikaisempina vuosina että tähän on päästy sekä hän on vielä saanut vuosia negatiivis-sävytteisen median kirjoittelemaan hyvinkin positiivisia uutisia seurasta.

Sitä ihmettelen miten ihmeessä bisnesmies Marko on sijoittanut (erilaisiin menoihin) jo Ilvekseen 100000 euroa, niinkuin hän jossain lukemassani haastattelussa sanoi, jos hänellä ei ollutkaan mitään varmuutta/takeita kaupoista? Jos taas oli bulvaani niin saanee rahat moninkertaisena takaisin, mutta on ainakin taitava pokerikasvo ja hyvä näyttelijä. Kannattaisi muuten palkata pidemmäksikin aikaa vedättämään Tamperelaisia.

Useita arvioita tapahtumiin johtaneista seikoista on kirjoituksissa heitelty ja muutamaan niistä heitän omankin mielipiteeni.

Saattoi tosiaan olla että postitiivisten "mediatsunamien" ja huikeaksi yltyneen fanikannatuksen jälkeen Ilveksestä tulikin niin kiinnostava ostokohde etteivät "Ilveshenkiset" enää malttaneetkaan luopua kultamunaksi paljastuneesta tuotteesta kun se uhkasi karata käsien ulottuvilta. Ehkäpä "Ilveshenkisillä" ei ollutkaan enää asiaa veloituksetta vip-tiloihin tai pyörimään pukuhuonekäytäville näyttäytymään. Joku osuvasti kirjoittikin missä ihmeessä nämä "Ilveshenkiset" olivat silloin kun Ilveslaiva kynti pohjamutia, ketään heistä ei kiinnostanut tulla silloin avuksi. Okei omistus oli Mangaardilla, mutta jos Vinnie kerran pelasti "Ilveshenkisille" niin rakkaan seuran useaan kertaan konkurssilta eikö heidänkin Tamperelaisina olisi kuulunut tehdä jotain seuran hyvksi, tarjota edes jonkinlaista apua tahi neuvoja ongelmiin. Markon Khl peikko taas kuulostaa niin keksityltä kuin vain sadut ovat.

"Ilveshenkisten" kannattaa muistaa että niin positiivinen mediahuomio puhumattakaan fanikannustuksesta ja suurista katsojaluvuista on helposti katoavaa omaisuutta. Mielestäni Sjöblom ansaitsi ne molemmat tai ainakin aikaansai ne, tekemällä mitä? Ei aavistustakaan. Aikasten moni "Ilveshenkinen" noitakin asioita on tässä vuosien saatossa yrittänyt ja aina on mennyt hanuriin, ja syvälle. Jos tämä uusi kuvio taas kerran sössitään niin taitavat ne kuuluisat kellot alkaa soida ja sekunttiviisari raksuttaa kohti auringonlaskua.

Vanhalta Ilveskomiikalta kuulostaa tuo että listasta katoaa nimiä, todennäköisesti sitä mukaan kun lupautuneet itse kuulevat lupautuneensa. Olishan tämänkin asian taas voinut tyylikkäämminkin hoitaa.

Tuokkola on kieltämättä paras valmentaja mitä Ilveksellä on ollut vuosiin. Olisiko tulos ollut kuitenkaan sama jos "Ilveshenkiset" olisivat olleet johtamassa seuraa? Haluaisin sanoa että tottakai, mutten kuitenkaan uskoisi siihen täysin. Sanoisin kuitenkin sen että ilman Tuokkolaa kiittäisin liigaa siitä ettei kauden päätteeksi ole karsintoja.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 825
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Battery sanoi:
Eli Sjöblom on syrjäytetty mitättömistä syistä tai ilman syytä? Avaa nämä faktat toki meille muillekin niin hypätään heti kelkkaan.

Minä odotan tällä hetkellä lisätietoja ennen kuin astun kummankaan kelkkaan.

Tässäpä tämä. Niin kauan, kunnes toisen osapuolen (hallituksen) selvitys on kuultu, on aika vaikeata ruveta vain toista syyttelemään.
Toivottavasti jotain virallisempaa pian kerrotaan. Siihen asti boikotit yms. lienevät turhia.
 

jaage

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Ahdistus ja vitutus on päällimmäiset tunteet kun miettii kuinka hieno alkukausi vedetään vessanpytystä alas.Nyt kun on nähty kuinka hyvin fanit on ottanut Sjöblomin vastaan ja lähtenyt tukemaan joukkuetta ni ei tuoda mitään järkevää selitystä sopimuksen purkamiselle...vaan joku turhan päivänen nimilista, josta katoo kummasti nimiä...ei pysty ymmärtään
 

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
365
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Se hetki, kun ilves ja lumme tms, voisi olla avoimia ja rehellisiä ja kertoa heidän versionsa REHELLISESTI niin kommentti on "Olen muualla palaverissa" I rest my f**king case
 

Hanson

Rivipelaaja
Viestejä
77
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Tässä 70-luvun alusta Ilvestä seuranneena menen mieluummin Sjöblomin joukoissa suohon, kuin ''jo näyttönsä antaneiden'' sortsipoikien porukoissa.
 

Nixu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
334
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

bxl-man sanoi:
Tässäpä tämä. Niin kauan, kunnes toisen osapuolen (hallituksen) selvitys on kuultu, on aika vaikeata ruveta vain toista syyttelemään.
Toivottavasti jotain virallisempaa pian kerrotaan. Siihen asti boikotit yms. lienevät turhia.
Tämä Ollila oli tuolla lähetyksessä "avaamassa" tilannetta ja kertomassa hallituksen kannan.

Noh, ei miehestä muuta saanut irti kuin ympäripyöreitä poliitikko vastauksia ja liirumlaarumia. Sidosryhmät ilmeisesti kaatoivat kaupan, eli ilmeisesti RY, jolla ei tunnu olevan minkäänlaista kunnianhimoa voittaa ja menestyä. Vanhat jäärät ei huolehdi mistään muusta kun omasta jakkarastaan.
 

Delicatessen

Rivipelaaja
Viestejä
29
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

M_M sanoi:
jäsenJ sanoi:
M_M sanoi:
Ilves.com:in uutisen lukemisen jälkeen itselleni tuli lopulta sellainen fiilis, että nyt ollaan kuitenkin menossa oikeaan suuntaan. Laaja omistuspohja on mielestäni aina parempi kuin yhden miehen "diktatuuri", josta Manngårdin aikana on kärsitty. Parasta olisi, jos jatkossa omistuspohja olisi laaja ja suurimmista osakkeenomistajista merkittävä osa olisi pitkän Ilves-taustan omaavia.

Eli olet hyväveli -kerhon kannattaja, ne on kuule jo nähty ja huonoksi todettu. Vincent siellä taustalla joka tapauksessa häärää ja vanhat jäärät eivät osaa luoda mitään uusia tuulahduksia kuten Marko jo tässä vaiheessa toi. RIP

En ole hyväveli -kerhon kannattaja.
Olen Ilveksen kannattaja.

Jos uusi laajapohjainen omistajaryhmä hankkii Manngårdin omistusosuuden Ilveksestä hallintaansa, ei Vincent Manngård luonnollisestikkaan enää häärää taustalla.

Mä taas veikkaan, että mukana häärii juurikin mangård ja 20 entistä vasenta pakkia.

Pekka Leimu ja Jorma Peltonen puuttuvat tuosta nimiluettelosta. Olikos Mika Nieminen siinä? Arvovaltaa sillä, että haalitaan kaikki entiset ilvekset "päättämään" asioista?

Toki voisin lukea viestiketjun läpi mutta helenatakalolaisittain "täytyy sanua", että vitutus on raju. Puuhastelupataljoona siirtyy toimeen.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
725
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

Siis mitä vittua? Nyt siis esimerkiksi Helinin nimi nyt vaan on siellä, koska mies on Fan Clubia/Ilves-Perhettä pyörittänyt? Ihan sama mitä siellä olisi tapahtunut, niin allekirjoitus olisi hallituksen pyynnöstä tullut. Vaikka Pelle Hermanni olisi tullut kahdella eurolla Ilveksen omistajaksi, niin nimi olisi ollut listassa.

Miten tälläsillä nimillä voidaan tukea yhtään mitään vitun päätöstä. Kuinka moni noista muista nimistä on tälläisiä? "No mä nyt oon Ilveksen mukana tässä pyöriny, nii pistetään nimi alle".

Edit: Jatketaan vielä. Mies ei siis tiedä miksi näin on käynyt ja mitä kabineteissa on käynyt. Kyllä löytyy painoarvoa nimilistalle. Huhheijaa
 

weho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
303
Vs: Sjöblomin esisopimuksen purkaminen

bxl-man sanoi:
Battery sanoi:
Minä odotan tällä hetkellä lisätietoja ennen kuin astun kummankaan kelkkaan.

Tässäpä tämä. Niin kauan, kunnes toisen osapuolen (hallituksen) selvitys on kuultu, on aika vaikeata ruveta vain toista syyttelemään.
Toivottavasti jotain virallisempaa pian kerrotaan. Siihen asti boikotit yms. lienevät turhia.

Mä en myöskään astu kummankaan kelkkaan, Mä olen Ilveksen kelkassa.

Hallituksen selvitys varmaan kuullaan. Siinä voi olla joko ympäripyöreyksiä tai sitten suoria syitä tai syytöksiä. Jos ympäripyöreyksiä niin se ei auta mitään. Jos syitä / syytöksiä niin niitä ei uskota tai ne todistetaan jonkun toimesta vääriksi. Tai vähintäänkin joku sanamuoto aiheuttaa 30 sivua kirjoituksia keskustelupalstalla jossa sotkeutuu faktat, fiktiot, huhut ja provokaatiot yhdeksi iloiseksi sekasotkuksi.

Lopullista totuutta en usko kuulevani ainakaan tämän kauden aikana. TAi voi olla että kuulen, mutta kun niitä oikeita totuuksia on yhtä monta kuin kertojia niin samapa tuo.

Pro Ilves, Järki käteen ja ammattilaiset töihin, kuka tahansa tässä onkaan taustalla.
 
Ylös