Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Muuta en tiedä kuin et Haapalan kuntotesti ei mennyt tapparan leirissä läpi, joten suht kovan riskin Ipa ottaa jos kävisikin kuin Raskille lonkkaoperaation jälkeen..
Tässähän on jo toinen kysymys valmiina lehdistötilaisuuteen. Ensimmäinen on, että mitä mieltä olet Ukrainan tilanteesta ja toinen olisi: Onko Haapala polkenut polkupyörää koskaan tässä rakennuksessa?
 
Viimeksi muokattu:

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
713
Ehkä mä lopetan tän seuraamisen, on sen verran sakeeta juttua..

Meinaat että Tappara on sanonu Haapalalle et ”kyllä me sut halutaan, mutta tuuppas tekeen kuntotestit ensin”

Mä nauran vedet silmissä

Kaveri on jo pitkään ollut kunnossa loukkaantumisen jälkeen, ja aivan normaalisti reenannut Jokereiden kanssa.
Mä mitään meinaa. Kunhan spekuloin mahdollista syytä. Mut onhan se hyvä että sulla on valoy päällä tän asian suhteen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 102
Nää viestit on ihan turhia, kun saat viestisi kuulostamaan siltä, että sulla olisi enemmän tietoa, vaikka ei ole. :)
Niin on, pidän mahdollisimman pessimistisenä tämän tilanteen, jotta pääsen sanomaan, että ei tullutkaan.

Toki vielä parempi olisi jos mulle pääsisi lällättelemään, mutta en itse tähän usko :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 605
Niin on, pidän mahdollisimman pessimistisenä tämän tilanteen, jotta pääsen sanomaan, että ei tullutkaan.

Toki vielä parempi olisi jos mulle pääsisi lällättelemään, mutta en itse tähän usko :D
Suomalaisuus pähkinänkuoressa:D
 

MehuMika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
O’Neill kuulemma Areenan kellarissa polkemassa pyörää. Odotellaan että kilometritahti saadaan alle 1,5min/km ennen kuin sopimus allekirjoitetaan.
hakee zambooni kuskiks... tiukemmat kuntotestit kun tapparalla
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös