Siirtoraja umpeutuu tänään / Jokeritutka

Status
Viestiketju on suljettu.

MehuMika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
Melko onnistunut trolli kun omatkin ovat pelko perseessä Haapalan tulosta Ilvekseen. Mutta juu, en usko ennen kuin näen
yhtä todennäköistä kuin se että Hifk hankkii vielä romanin ja Rockwoodin ja pitää loppukauden Turusta ja Pakarista poppareilla
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
yhtä todennäköistä kuin se että Hifk hankkii vielä romanin ja Rockwoodin ja pitää loppukauden Turusta ja Pakarista poppareilla
No mutta pakko heidän jotain on siellä poppareilla pitää. Löytyy 4 ykkösketjua ja 2 kakkosketjua. Toki maalivahti heiltä edelleen puuttuu.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Muuta en tiedä kuin et Haapalan kuntotesti ei mennyt tapparan leirissä läpi, joten suht kovan riskin Ipa ottaa jos kävisikin kuin Raskille lonkkaoperaation jälkeen..

Täällä on hyvä kuntouttaa itsensä kuntoon Joni Ikosen ja muutaman muun tapaan. On se kunnossa, jos tänne tulee.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 606
Mulla on kaksi 100% varmaa lähdettä. Toinen sanoo, että Haapala tulee Ilvekseen ja toinen sanoo, että ei tule.
Eihän ne sitten voi olla 100% varmoja?
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
619
Mutta Haapala olluy loukissa ja Anttila ei! Ehkä siinä syy..
Ehkä mä lopetan tän seuraamisen, on sen verran sakeeta juttua..

Meinaat että Tappara on sanonu Haapalalle et ”kyllä me sut halutaan, mutta tuuppas tekeen kuntotestit ensin”

Mä nauran vedet silmissä

Kaveri on jo pitkään ollut kunnossa loukkaantumisen jälkeen, ja aivan normaalisti reenannut Jokereiden kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös