Kaukofani
Luottopelaaja
Varmasti pikku hengen nostatusta…ja tapparaan menee…Alkanut seuraamaan Ilvestä Instagramissa, ei muuta
Varmasti pikku hengen nostatusta…ja tapparaan menee…Alkanut seuraamaan Ilvestä Instagramissa, ei muuta
Ja hyvä vaan! @Yönritari ja co. Kyllä foorumille aina pöhinää mahtuu!Olet myös minun!
Anna nyt jotain vihjeitä valmennukseen liittyen kun päävalmentajan jo tiedämmeGunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Tuota en tiedä, joku täällä vain tänään tuon ilmoittiKoska Luoto siis on alkanut Ilvestä seuraamaan? Itselläni ei ainakaan näy viimeisimmissä seuraajissa.
Mulla ainakin näkyi tänään viimeisimmissäKoska Luoto siis on alkanut Ilvestä seuraamaan? Itselläni ei ainakaan näy viimeisimmissä seuraajissa.
Koska Luoto siis on alkanut Ilvestä seuraamaan? Itselläni ei ainakaan näy viimeisimmissä seuraajissa.
No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.
Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.
Tämähän se on paras vaihtoehto. Pysyisi edes jotkut julkistukset yllätyksinäAntaa tulevan launchin kertoa..
Alkanut seuraamaan Ilvestä Instagramissa, ei muuta
Olisiko kättelykohu vaikuttanut ja horjuttanut jotain palleja. Eiköhän se selviä piakkoin.Anna nyt jotain vihjeitä valmennukseen liittyen kun päävalmentajan jo tiedämme
Merikivi on uus pääkoutsi siis.Olisiko kättelykohu vaikuttanut ja horjuttanut jotain palleja. Eiköhän se selviä piakkoin.
Kuhan Merikivi ei pällistele aitiossa ensi kaudella.Olisiko kättelykohu vaikuttanut ja horjuttanut jotain palleja. Eiköhän se selviä piakkoin.
Älä laita tällästä.Merikivi on uus pääkoutsi siis.
Eli tarvitaan siis Heljangon veroinen veskari ja koodinimi ”Somppi”?Olen aiemminkin kirjoittanut, että Tillun ongelma on ollut jatkuvuus ja niiden play off -pelaajien hankinta TAI OIKEASTAAN HANKKIMATTA JÄTTÄMINEN. Nyt kun (toivottavasti) huomenna julkaistaan Tommi Niemelän sopimus, niin olisi tärkeää saada jatkuvuutta, kovuutta ja voittajia joukkueeseen.
Tietysti veijareita ja virtuooseja ei sovi unohtaa, mutta niillä ei nykypvnä mestaruuksia VOITETA.
Ykköskassarin on oltava "Heljangon" tasoinen. Tappara on nyt kolmatta vuotta mestari loisteliaan maalivahtipelin vuoksi. Tärkein yksittäinen pelaaja, yhdessä ykkös-sentterin kanssa!
Siltä se kuulostaa jooMerikivi on uus pääkoutsi siis.
Jos tää sattuis tapahtuun niin en kyllä tiedä mitä tässä enää pitäisi tehdä, että tää ikuinen kirous loppuuMerikivi on uus pääkoutsi siis.
Kaikkien näiden vuosikymmenten jälkeen Lauri Merikivi veisi Ilveksen päätyynJos tää sattuis tapahtuun niin en kyllä tiedä mitä tässä enää pitäisi tehdä, että tää ikuinen kirous loppuu