Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 330
Koska Luoto siis on alkanut Ilvestä seuraamaan? Itselläni ei ainakaan näy viimeisimmissä seuraajissa.
 

Genoway

Rivipelaaja
Viestejä
61
Gunnarsson jatkaa Ilveksessä, sovittuna mikäli Malek pääsee Pohjois-Amerikkaan. Launch ulos varmaan tämän/ensi viikon aikana jossa julkistetaan ainakin valmennus joka toki jo tiedossa.
Anna nyt jotain vihjeitä valmennukseen liittyen kun päävalmentajan jo tiedämme
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 399
Koska Luoto siis on alkanut Ilvestä seuraamaan? Itselläni ei ainakaan näy viimeisimmissä seuraajissa.
No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.

Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
620
Olen aiemminkin kirjoittanut, että Tillun ongelma on ollut jatkuvuus ja niiden play off -pelaajien hankinta TAI OIKEASTAAN HANKKIMATTA JÄTTÄMINEN. Nyt kun (toivottavasti) huomenna julkaistaan Tommi Niemelän sopimus, niin olisi tärkeää saada jatkuvuutta, kovuutta ja voittajia joukkueeseen.

Tietysti veijareita ja virtuooseja ei sovi unohtaa, mutta niillä ei nykypvnä mestaruuksia VOITETA.

Ykköskassarin on oltava "Heljangon" tasoinen. Tappara on nyt kolmatta vuotta mestari loisteliaan maalivahtipelin vuoksi. Tärkein yksittäinen pelaaja, yhdessä ykkös-sentterin kanssa!
Eli tarvitaan siis Heljangon veroinen veskari ja koodinimi ”Somppi”?
 
Ylös